Een kennis van me kent iemand die de donnertjes 'kent' (jah, den haag is een durp, net zoals beuningen, alleen dan groter), en die wist te melden dat de beide Donners briljant maar totaal wereldvreemd waren. Wat jij aanziet voor arrogantie is de typische wierdheid van de echte nerd. Ik ben er --als SP'er-- van overtuigd dat Donner binnnen de grenzen van z'n overtuigingen z'n ambt zo goed mogelijk uitvoert. En datdat eigenlijk een verademing is tov incompetente nitwits als mevrouw hoeve op onderwijs, verdonk ('ik word de vice-premier') en nog zo wat luitjes die me niet te binnenschieten, maar waarvoor imago en beeldvorming belangrijker is dan principes.quote:Op maandag 27 november 2006 23:21 schreef Arcee het volgende:
Echt niet, Donner is een arrogante grefolul.
Ja, dat is dan ook wel weer zo.quote:Winnie is lief.![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 27 november 2006 23:45 schreef milagro het volgende:
hier heeft ze helemaal gelijk in, men is wegstuurgeil idd.
Jezus, Tong. Dat Bridget niet met haar benen wijd ging kun je niet Winnie de schuld van geven.quote:Op maandag 27 november 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Winny is passé en heeft als alle has beens een boek geschreven. Rot niet waar over als ze maar bekend blijven. Wat een kut wijf met haar chagrijnige smoel. Ik voor en ik achter. Ga koken.
Stiekem toch eens met Winny?quote:Op maandag 27 november 2006 23:45 schreef milagro het volgende:
hier heeft ze helemaal gelijk in, men is wegstuurgeil idd.
Je hebt dus echt niet gekeken?quote:Op maandag 27 november 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Winny is passé en heeft als alle has beens een boek geschreven. Rot niet waar over als ze maar bekend blijven. Wat een kut wijf met haar chagrijnige smoel. Ik voor en ik achter. Ga koken.
2. daarom komt ze in P & W meteen snel vertellen dat zij eigenlijk de schrijver isquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt dus echt niet gekeken?
1. Winnie is niet passé, want zit in de Raad van State.
2. Ze heeft onder een pseudoniem een boek geschreven (mannennaam), dus niet uit bekend willen blijven.
3. Ze heeft zeker geen chagrijnige smoel.
4. Ze kan niet zo goed frituren als jij.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |