Jewel! want das een nepkut! voor kansloze rukkers!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:58 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij wil ik niet weten wat een fleshlight is
Blijkbaar.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
is dat zo'n echt ruikende kunstkut??
Wel eerst goed schoonmaken voor je ze erin doet hequote:Op donderdag 23 november 2006 22:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tip;
bewaar er es een dag of 2 wat sardientjes in....
Sensationeel!!
Hoe weet jij dat je die dingen schoon mag maken ?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:56 schreef ioko het volgende:
Maak hem dan ook gewoon schoon, dan is er niets aan de hand![]()
zodat je kan schaatsen op je eigen zaad?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:16 schreef BttD het volgende:
Trouwens: amateurMet je fleshlight
De echte pro's doen het met twee lappen vlees die je eerst even laat ondooien en na gebruik weer teruglegt in de vriezer
in de vaatwasserquote:Op donderdag 23 november 2006 22:56 schreef ioko het volgende:
Maak hem dan ook gewoon schoon, dan is er niets aan de hand![]()
Dat heet intelligentie, je kunt hem gewoon schoonmaken. NIet schoonmaken is viesquote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat je die dingen schoon mag maken ?
Jong zeg![]()
Je bent een vrouw?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:34 schreef KlaasOosterbos het volgende:
[..]
die fleslight: kan ik zo weinig mee..
Je moet er een beetje mee spelen, het is toch een REALdollquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:57 schreef BttD het volgende:
[..]
Kleine pik trouwens
Heeft die pop trouwens een permanente stijve, of moet je hem oppompen
Over eten gesproken, ik ga maar eens wat etenquote:
Mits nederlander, anders natuurlijk een geit of schaap.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:33 schreef Laarsboom het volgende:
[..]
Heb jij een fleshlight? Viezerik, neem en koe als je een echte man bent.
dit is geen slecht topic jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat een vies, goor en uitermate slecht topic.
Nee,waarschijnlijk als marinade.En dan juist die twee lapjes vlees aan je bezoek voor zetten.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:10 schreef immortalsean het volgende:
[..]
zodat je kan schaatsen op je eigen zaad?
Dat zal wel de discrete versie zijnquote:Op zondag 25 november 2007 12:19 schreef boskameel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die 3e bovenin, een spaarpot?.
quote:
nuttige kick johquote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Dat zal wel de discrete versie zijn![]()
Ik heb het topic gepikt uit actieve topics... denk je echt dat ik gericht gezocht had naar een klaagbank topic over een fleshlightquote:
Ik denk dat iemand die een fleshlight koopt zich die moeite kan besparen omdat ie het toch nooit in praktijk zal brengen...quote:Op zondag 25 november 2007 17:27 schreef McGilles het volgende:
Waarom heb je hem niet gelijk schoongelikt, kon je je beftechniek nog even oefenen!
Je hebt er zelf stiekem ook één wed ik, maar dan ik de kontgat-uitvoering.quote:Op zondag 25 november 2007 17:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die een fleshlight koopt zich die moeite kan besparen omdat ie het toch nooit in praktijk zal brengen...
Je bedoelt twee kippenborsten met een elastiekje die je even op de verwarming gelegd hebt?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:16 schreef BttD het volgende:
Trouwens: amateurMet je fleshlight
De echte pro's doen het met twee lappen vlees die je eerst even laat ondooien en na gebruik weer teruglegt in de vriezer
Lekker die kip marineren met je buks en daarna 15 minuutjes in de oven!quote:Op zondag 25 november 2007 17:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Je bedoelt twee kippenborsten met een elastiekje die je even op de verwarming gelegd hebt?
Ik moest lachenquote:Op zondag 25 november 2007 17:35 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je hebt er zelf stiekem ook één wed ik, maar dan ik de kontgat-uitvoering.
Je hebt anders ook een zaklamp/shotgun:quote:Op zondag 25 november 2007 12:26 schreef Noorseviking het volgende:
Een zaklamp waar je je lul in kunt steken!
quote:Op zondag 25 november 2007 18:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je hebt anders ook een zaklamp/shotgun:
[ afbeelding ]
Anyway, iemand op gevalen dat de kick echt mooi een jaar en een dag later is.
Topic kwam me al zo bekend voor.
quote:
HAHAHAHA JIJ HEBT OP FLESHLIGHT GEGOOGLED MET JE KUTKICK HAHAHAHAHAahaAHAHquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:53 schreef baskie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |