Dat is de enige goede opmerking die hij vanavond heeft gemaaktquote:Op donderdag 23 november 2006 20:43 schreef Marrije het volgende:
Geweldig, Semih tegen Micheline: stel je niet zo aan zeg!!!
Men gaat weer bevestiging zoeken in subgroepjes.....quote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Is het nu alweer afgelopen met de ruzie?
Dat was inderdaad een geweldige opmerking, ole ole oleeeeeeequote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is de enige goede opmerking die hij vanavond heeft gemaakt![]()
Tja, erg jammer.........quote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Nee hoor, geen zorgenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
dat was een grapje...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn viel uit tegen Milica......
nou Egbert heeft ehct niet gelijk... egbert psychoquote:Op donderdag 23 november 2006 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben je zo triest dat je er niet tegen kunt als je ongelijk hebt?
Zei hij oprotten of niet ?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:48 schreef flugeltje het volgende:
Hummie mag ik ajb Etiënnes plek innemen en vertellen hoe wij het hier allemaal gezien hebben op de streams?
Egbert natuurlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 20:47 schreef Dr_Greene het volgende:
Vuile huigelaar...
...op wie zou dit slaan...
Het lontje was opgebrand....quote:Op donderdag 23 november 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
Sow, ben je ff weg, mis je meteen weer heel wat, in een half uur![]()
Het is weer precies als in het begin, alleen ietsje feller nuquote:Op donderdag 23 november 2006 20:48 schreef schatje het volgende:
Toch weer die kampers hè?
volgens mij wel.... het was net op tv... zou je de uitzending terug kunnen kijken?> Dan neem ik gewoon een geluidsfragmentje op...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zei hij oprotten of niet ?
Volgens mij niet....
Echt geweldig... wat zullen die blij zijn dat die terug zijn gekomen.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
De oudbewoners zijn een goede steun voor de finalisten [afbeelding]
Graag! Want men wat een geziek over dat heb je wel gezegd en nee dat nietquote:Op donderdag 23 november 2006 20:48 schreef flugeltje het volgende:
Hummie mag ik ajb Etiënnes plek innemen en vertellen hoe wij het hier allemaal gezien hebben op de streams?
http://media.putfile.com/(...)er-Eg-en-Hilde-ruziequote:Op donderdag 23 november 2006 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zei hij oprotten of niet ?
Volgens mij niet....
dank je... ik weet.. ik zou een goede finalist zijn... op me werk zeggen ze dat sabrina op mij lijktquote:
Ga alsjeblieft niet dat kansloze gedrag van Etiënne en Hilde goed zitten praten.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:51 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline lult weer zo dom.....ze had liever gehad dat Semih ruzie had gemaakt, volgens mij....
ook al gebuffer.... volgens mij spoort mijn pc nietquote:Op donderdag 23 november 2006 20:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/(...)er-Eg-en-Hilde-ruzie
Morgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:51 schreef Dr_Greene het volgende:
Wanneer komt Marcel de genadeslag toedienen...
in gedrag of in uiterlijk? Of qua IQ?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je... ik weet.. ik zou een goede finalist zijn... op me werk zeggen ze dat sabrina op mij lijkt![]()
met jou kan ik praten...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik doe echt mijn best om de streams aan te horen, maar het lukt me niet. Ik zit volwalging te luisteren naar types als Micheline, Marcia,. Egbert en Marlies. Ik had gehoopt dat het leuk zou worden, maar in plaats daarvan kan ik het niet langer meer aanzien. Wat een walgelijk stelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |