abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43834313
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:46 schreef WesHell het volgende:
En ondertussen zoen je gewoon met meiden??
Nee, dat begint wel een beetje op te vallen Het zou goed kunnen dat sommigen wel een idee hebben. Als we het over een meisje hebben gaat ga ik niet net doen alsof ik haar lekker vind etc. Ik geef gewoon mijn mening niet echt. Ik ga ook niet met een meisje zoenen om vermoedens ongedaan te maken. Ik had onlangs wel (weer) de kans waar vrienden bij waren, maar dat vind ik wel erg triest en liegen tegenover mezelf. Ik heb wel het steeds meer de neiging om het te zeggen.
  donderdag 23 november 2006 @ 21:52:58 #52
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43834377
Hoe cliché het ook klinkt, maar het lucht enorm op om het in ieder geval één iemand te zeggen, tenminste dat was mijn ervaring. Heb je misschien een goede vriend(in) die je echt vertrouwt? Want dan kan je er IRL met iemand voer praten, in plaats van het binnenhouden en er steeds meer tegenopzien.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_43834475
Ach ja, als je merkt dat er één iemand is die het accepteert, dan is het een stuk makkelijker om het aan nog meer mensen te vertellen.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_43836954
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Lijkt me best klote als je homo bent, maar dat je niet weet of de jongen/man waar je dan op valt ook homo is.
Kan ook als je hetro bent hoor
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:34:35 #55
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43843255
Ik zou allereerst proberen uit te vinden of die jongen waar je gek op bent, ook homo is!
Pas dan kan je actie ondernemen (of juist niet)
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43843861
Ondertussen is hij gewoon getrouwd en heeft 2 kids en een hypotheek
pi_43844437
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:08 schreef outcast_within het volgende:
Ondertussen is hij gewoon getrouwd en heeft 2 kids en een hypotheek
Nou, nee
pi_43845090
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:34 schreef RobinK het volgende:
Ik zou allereerst proberen uit te vinden of die jongen waar je gek op bent, ook homo is!
Pas dan kan je actie ondernemen (of juist niet)
Heb je een tip hoe je daar achter kunt komen? Als ik het vraag is het ook meteen duidelijk waarom ik het vraag namelijk.
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:23:15 #59
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43848888
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef Wally__ het volgende:
Ik ben erg bang dat hij geen homo is en dat hij inderdaad een afkeer van mij krijgt. Ik ben bang dat hij dit aan andere collega's gaat vertellen en dat in no time iedereen weet dat ik homo ben én ook nog eens iemand leuk vond die ruim 4 jaar jonger is dan ik. Lastig.
Niet doen dan. Sowieso is 'ie 16, als hij al die gevoelens heeft, zal hij er waarschijnlijk nog niet eens voor uit willen komen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_43872528
Slap figuur, zorg eerst maar eens dat je omgeving het weet. Nu lijkt het wel of je je schaamt tegenover alles en iedereen. Waarom durf je het in principe wel tegen een collega te zeggen en niet tegen je ouders/vrienden?
pi_43873478
Als je nou eerst eens uit die kast komt, dan weet je 16-jarige collega ook dat je homo bent. Dan heb je een grotere kans dat hij ook op jouw avances ingaat, mocht hij ook dezelfde gevoelens hebben. Het praat ook een stuk makkelijker met je collega's / vrienden / familie.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_43874077
En wat nou als alles verkeerd uitpakt? Iedereen keert zijn/haar rug tegen TS? Ik denk eerlijk gezegd dat het wel iets mee zal vallen... Maar toch?? In wat voor wereld leef je? Soort werk?
  zaterdag 25 november 2006 @ 10:53:22 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43874361
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 03:36 schreef Rapaille het volgende:
Slap figuur, zorg eerst maar eens dat je omgeving het weet. Nu lijkt het wel of je je schaamt tegenover alles en iedereen. Waarom durf je het in principe wel tegen een collega te zeggen en niet tegen je ouders/vrienden?
Nou, nou. Om 'm nou meteen een slap figuur te noemen omdat hij er tegenop ziet om zijn ouders t vertellen dat ie homo is... Zoiets doe je niet zomaar.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:16:03 #64
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43874700
Zoiets doe je inderdaad niet zomaar. maar vertel je het uiteindelijk wél aan je ouders, dan is de kans levensgroot dat ze je zeggen 'Maar jongen, dat wisten we al lang.' Ouders hebben daar een zesde zintuig voor is mijn ervaring.
... is a mismatch forever
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:20:17 #65
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43874778
Dat is ook wel zo, maar juist die ene stap is echt verrekte moeilijk.Ookal hoor je van honderd anderen dat hun ouders het al wisten, of ze er totaal geen problemen mee hebben, daar wordt het niet minder moeilijk van.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 25 november 2006 @ 11:22:49 #66
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_43874815
nee, dat klopt. maar ooit zul je toch door die zure appel heen moeten bijten. en dat moment komt heus wel, als je er genoeg van hebt jezelf te verloochenen. vrienden van me hadden al 5 jaar een relatie eer ze aan hun ouders durfden vertellen dat ze gay zijn. daarna begrepen ze zelf uiteraard niet waarom ze daar zo lang zo moelijk over hadden gedaan.
maar TS moet doen wat hem goeddunkt.
... is a mismatch forever
pi_43876507
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 10:29 schreef WesHell het volgende:
En wat nou als alles verkeerd uitpakt? Iedereen keert zijn/haar rug tegen TS? Ik denk eerlijk gezegd dat het wel iets mee zal vallen... Maar toch?? In wat voor wereld leef je? Soort werk?
Vroeg of laat zal die het toch wel moeten vertellen. En als je het alleen maar wegstopt komt er niets van. Verder denk ik niet dat iedereen de rug toekeert. En als ze dat wel doen, weet je meteen wat je aan ze hebt. Maar toch denk ik dat het wel geaccepteerd zal worden.
pi_43877085
Ik zou realistisch blijven. Als niemand het weet, collega's homo-onvriendelijke grapjes maken en je weet niet eens of die jongen zelf homo is, dan lijkt het mij zeer onverstandig om uit de kast te komen. De kans dat er gedonder van komt is vele, vele malen groter dan dat die jongen homo is en jou bovendien ook leuk vindt.

Je vraagt om advies. Mijn advies is: niet doen. Eerst op zoek gaan naar homo's van je eigen leeftijd, uit de kast komen naar je familie toe en dan pas op zoek gaan naar 'gevaarlijke' avontuurtjes met jonge gastjes waarvan je de sexuele voorkeur niet kent en die ook nog eens collega zijn.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:50:42 #69
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_43884385
quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:49 schreef erikkll het volgende:
ik begrijp dat jij/hij homo bent/zijn?

no shit sherlock

ot: mijn vriendje en ik schelen bijna 6 jaar. zijn alleen iets ouder beide als je maar gelukkig bent ofzo
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_43884548
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:50 schreef Brupje het volgende:

[..]

no shit sherlock

ot: mijn vriendje en ik schelen bijna 6 jaar. zijn alleen iets ouder beide als je maar gelukkig bent ofzo
Heey bart
  zondag 26 november 2006 @ 13:51:41 #71
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_43903038
En als je nou gewwon een keer met hem wat gaat drinken en een leuke avond er van maakt. Dan kun je het misschien als het leuk is ter sprake brengen... Gewoon doen dus 21 en 17 maakt helemaal niks uit !
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_43935632
Zou het niet doen, het is je werk.. daar behoor je professioneel te blijven.
  maandag 27 november 2006 @ 21:20:57 #73
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_43943126
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:24 schreef Aneurism het volgende:
Zou het niet doen, het is je werk.. daar behoor je professioneel te blijven.
hoeveel mensen hebben hun partner wel niet via werk leren kennen ?
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_43956780
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:14 schreef Wally__ het volgende:

[..]

Nee, ik denk niet dat hij weet dat ik hem leuk vind. Durf dat nog niet echt te laten merken
[..]

Mja, dat is nog wel de vraag natuurlijk Ik heb een vermoeden van wel, maar zeker weten doe ik het niet.
Daar zou je écht achter moeten komen.
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_43957439
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:20 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

hoeveel mensen hebben hun partner wel niet via werk leren kennen ?
Dus? Dat keurt het goed? Een aanzienlijk aantal mensen rijd door rood licht, maakt het niet legaal om het te doen. Veel werkgevers stellen het absoluut niet op prijs en zullen je eruit werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')