Met Marja Vis heb ik nou echt helemaal niks... vindt d'r heel irritant om naar te kijken als ze schaatst...quote:Op zondag 26 november 2006 10:29 schreef Remzz het volgende:
Trouwens wel leuk voor Marja Vis dat ze een beetje terug is
Thanks... heb het vermoeden dat ze niet live gaan uitzenden eigenlijk... wel een beetje raar... schaatsen is het enige wat Studio Sport te bieden heeft en waar makkelijk miljoenen mensen naar kijken...quote:Op zondag 26 november 2006 10:53 schreef Remzz het volgende:
Studio sport begint om 10 over 1. Er staat niet bij hoelaat het schaatsen begint.
Nee klopt 1500 meter a-groep is al geweest. Maar er zit dan ook 2 uur tijdsverschil bij. Het is daar 2 uur later.quote:Op zondag 26 november 2006 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks... heb het vermoeden dat ze niet live gaan uitzenden eigenlijk... wel een beetje raar... schaatsen is het enige wat Studio Sport te bieden heeft en waar makkelijk miljoenen mensen naar kijken...
Tja geen analyses, geen co-commentator en geen sfeer in het stadion.quote:Op zondag 26 november 2006 12:04 schreef sturky100 het volgende:
De uitzending op de NOS vond ik overigens behoorlijk saai. Dat gebeurt me met schaatsen zelden:
nou, zoals snoeks het deed, vorige week, alle afstanden, en weinig of geen analyses, topquote:Op zondag 26 november 2006 12:04 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja geen analyses, geen co-commentator en geen sfeer in het stadion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de kroonprins en de kroonprinsesquote:Op zondag 26 november 2006 13:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd
Heb je trouwens haar site gezien, ze heeft de koning ontmoet ofzo
die rechter niet neequote:Op zondag 26 november 2006 14:02 schreef Remzz het volgende:
Idd
Maar die foto, dat is Maren toch niet
[afbeelding]
heulegaar niet, dat was Marenquote:Op zondag 26 november 2006 14:07 schreef MiLalaa het volgende:
Barthet hoogtepunt van deze schaatsmiddag tot nu toe
Iddquote:Op zondag 26 november 2006 14:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heulegaar niet, dat was Maren
ondanks dat ze niet zo goed reed
Vind ik niet. Van Dijk en Nesbitt waren ook leuk om te zien.quote:Op zondag 26 november 2006 14:05 schreef MiLalaa het volgende:
leuke foto van Maren![]()
Anni is het enige leuke van deze afstand![]()
Vind ik ook. In het echt is ze lang niet zo leuk, ze praat grappig nederlands, ok. Maar ik heb toen even staan praten in die wc met Ireen en Anni, en toen deed Anni nogal raar over Cindy Klassen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:12 schreef Remzz het volgende:
Idd ik vind Anni een beetje overrated zegmaar
Ik vergeet de hamburgerverkoper. 4 dusquote:Op zondag 26 november 2006 14:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
schoonmaker, ijsveger en toiletjuffrouw
Wat zei ze?quote:Op zondag 26 november 2006 14:16 schreef Mirri het volgende:
en toen deed Anni nogal raar over Cindy Klassen.![]()
Idd, maar 16 rittenquote:Op zondag 26 november 2006 15:09 schreef MiLalaa het volgende:
laat ze eens opschieten met de B-groep tijden, ik ben benieuwd naar Wubben en vdKieft
misschien lag het wel aan jouquote:Op zondag 26 november 2006 14:16 schreef Mirri het volgende:
Vind ik ook. In het echt is ze lang niet zo leuk, ze praat grappig nederlands, ok. Maar ik heb toen even staan praten in die wc met Ireen en Anni, en toen deed Anni nogal raar over Cindy Klassen.![]()
Toen ben ik toch wat negatiever gaan denken over haar.
True, maar de manier waarop die Herbert Dijkstra weer iemand op een voetstuk zet zoals vorig jaar met Haugli... het is toch maar subtop hoor. De Jong is nog lang niet in topvorm en Kramer en Verheijen zouden hier dik onder de 13.10 rijden...quote:Op zondag 26 november 2006 15:28 schreef Remzz het volgende:
Leuk dat er weer een Duitse schaatser is, na Dittrich is er niet veel meer geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |