abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43935766
Volgens mij draaien Paris, Britney en Lindsay ons een loer! hihi
quote:
That Was Fast: Brit, Paris & Lohan Back Together

Paris Hilton, Lindsay Lohan and Britney Spears aka STD’s Angels kiss and made up and created a paparazzi frenzy as they left a party early this morning. Brit showed off her tree trunk thighs and her saggy ass. Gross….seriously, she’s a mom! How many STDs do you think are in these pictures?

Brit has totally done coke off of Linday’s firecrotch.
Deze foto's zijn van vanochtend (Amerikaanse tijd)

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  maandag 27 november 2006 @ 18:29:47 #27
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_43935772
De drie musketiers.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 27 november 2006 @ 18:32:38 #28
3185 Adelante
To let it go now
pi_43935840
de crackhoer, kampsnol en barbie. lekkere combi inderdaad...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_43936017

En deze crosspost ik maar even naar Onflatteus
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  maandag 27 november 2006 @ 19:10:12 #30
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_43937115
Beetje jammer van Brit om met een B-celeb om te gaan . . .
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_43937152
Paris heeft wel *GAVE* laarzen aan zeg! Valt me nu pas op
pi_43938310
Wat heeft Britney opeens
Eerst vond ik het leuk voor der dat ze eindelijk leuke dingen kon en ging doen, maar elke avond is een beetje teveel van het goede...
  maandag 27 november 2006 @ 20:02:38 #33
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_43939211
LESBISCHE SCENES in de volgende video "Britney does Paris"
zo goed..?
pi_43939261
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:40 schreef superhero87 het volgende:
Wat heeft Britney opeens
Eerst vond ik het leuk voor der dat ze eindelijk leuke dingen kon en ging doen, maar elke avond is een beetje teveel van het goede...
Ik vind dit soort reacties zo grappig. Waar heb jij haar horen zeggen dat ze iedere dag uit gaat??
  maandag 27 november 2006 @ 21:37:35 #35
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_43943989
En daarbij, wat heb jij daar uberhaupt mee te maken? Alsof jij daar last van hebt dat zij elke avond uitgaat En als dat zo is moet jje misschien een hobby zoeken
pi_43944138
Moet Britney niet voor haar 2 kinderen zorgen in plaats van iedere avond/nacht op stap te gaan?
pi_43944149
Daar ben ik het wel mee eens.. maar je ziet wel te veel foto's van dr in die hele party scene.. Gewoon te veel voor iemand die twee babies thuis heeft..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  maandag 27 november 2006 @ 21:42:46 #38
8369 speknek
Another day another slay
pi_43944269
Britney heeft wel fikse memmen gekregen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_43945657
quote:
Op maandag 27 november 2006 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
Moet Britney niet voor haar 2 kinderen zorgen in plaats van iedere avond/nacht op stap te gaan?
Moet jij niet eerst grondig onderzoek plegen of ze wel iedere avond/nacht op stap gaat voor je een oordeel velt? Wat 'n onzin zeg. Als ik kids heb ben ik echt nog wel 's te vinden op 'n feestje hoor, en als ik toevallig in mijn jeugd 'n stuk of 20 hits heb gescoord waardoor mensen willen weten wat ik allemaal uitspook in mijn leven en toevallig mijn feestgedrag op foto's wordt vastgelegd zouden die van mij lekker de pot op kunnen. Alsof jij foto's te zien krijgt van de avonden dat ze op de bank met d'r kindjes zit.
pi_43945677

Hoeveelste dag in een rij is dit welniet dat ze uitgaan?
pi_43945815
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

Moet jij niet eerst grondig onderzoek plegen of ze wel iedere avond/nacht op stap gaat voor je een oordeel velt? Wat 'n onzin zeg. Als ik kids heb ben ik echt nog wel 's te vinden op 'n feestje hoor, en als ik toevallig in mijn jeugd 'n stuk of 20 hits heb gescoord waardoor mensen willen weten wat ik allemaal uitspook in mijn leven en toevallig mijn feestgedrag op foto's wordt vastgelegd zouden die van mij lekker de pot op kunnen. Alsof jij foto's te zien krijgt van de avonden dat ze op de bank met d'r kindjes zit.
Moet jij niet eerst even de foto's bekijken die in dit topic zijn gepost?
pi_43945896
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Moet jij niet eerst even de foto's bekijken die in dit topic zijn gepost?
Heb ik gedaan, en nu? Ik zie een feestende (??) moeder, is dat tegenwoordig verboden of niet gepast?
pi_43946110
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoeveelste dag in een rij is dit welniet dat ze uitgaan?
Hebben ze nou matchende shirts?
pi_43946198
Heb je dan ook de foto's gezien van Britney die avond na avond op pad is met haar nieuwe beste vriendin Paris Hilton en dusdanig bezopen is dat ik me ernstig afvraag of ze overdag wel in staat is om goed voor haar kinderen te zorgen?
Ik wil helemaal niet beweren dat ze alleen nog maar thuis mag zitten en thee mag drinken, maar als moeder zijnde heb je wel je verantwoordelijkheden. Ook al heb je 10 nanny's voor de kinderen.
  maandag 27 november 2006 @ 22:19:40 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43946290
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:13 schreef Taurus het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, en nu? Ik zie een feestende (??) moeder, is dat tegenwoordig verboden of niet gepast?
Ik denk wel dat 'gewone' mensen toch minder vaak stappen, al was het maar omdat ze zich niet elke keer een babysit kunnen veroorloven. Britney kan dit natuurlijk wel.
Maar goed, ik zie ook heel vaak foto's van Brit met haar zoontjes hoor. Elders op dit forum bijvoorbeeld, zit Paris met een van hen te spelen Als moeder ben je echt niet meteen 100% van je tijd met je koters verkleefd.
pi_43946401
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:33 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Paris is op deze foto toch best wel een mooie vrouw
pi_43946415
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je dan ook de foto's gezien van Britney die avond na avond op pad is met haar nieuwe beste vriendin Paris Hilton en dusdanig bezopen is dat ik me ernstig afvraag of ze overdag wel in staat is om goed voor haar kinderen te zorgen?
Ik wil helemaal niet beweren dat ze alleen nog maar thuis mag zitten en thee mag drinken, maar als moeder zijnde heb je wel je verantwoordelijkheden. Ook al heb je 10 nanny's voor de kinderen.
Ik vind niet dat je uit foto's kan afleiden:

- dat ze straalbezopen is
- dat ze de volgende dag zó'n kater heeft dat ze d'r kids niet kan opvoeden
- dat ze geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft
- dat haar kinderen bij oma zijn
- dat haar kinderen bij de vader zijn
- dat de kinderen later ongelukkig worden

Kortom, het zal me dus een worst wezen. En ik erger me aan mensen die zo naief (tis dat ik niet van 't woord dom hou) zijn dat ze in 't privé en story gelul mee gaan door te praten alsof Britney Spears hun buurvrouw is.
  maandag 27 november 2006 @ 22:23:18 #48
88233 Steve
Still the best.
pi_43946463
Leuk toch? Laat dat mens ook eens plezier hebben na een kuthuwelijk. Overdag is ze weer bij de kinderen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_43946610
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:22 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind niet dat je uit foto's kan afleiden:

- dat ze straalbezopen is
- dat ze de volgende dag zó'n kater heeft dat ze d'r kids niet kan opvoeden
- dat ze geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft
- dat haar kinderen bij oma zijn
- dat haar kinderen bij de vader zijn
- dat de kinderen later ongelukkig worden

Kortom, het zal me dus een worst wezen. En ik erger me aan mensen die zo naief (tis dat ik niet van 't woord dom hou) zijn dat ze in 't privé en story gelul mee gaan door te praten alsof Britney Spears hun buurvrouw is.
Nou, een dronken hoofd kun je wel herkennen. En de kater kan ik er wel bij verzinnen.
En gezien de huidige relatie van Britney met de vader van haar kinderen, ben ik er ook van overtuigd dat de kinderen niet gezellig bij hun vader zijn.

Maar het zal mij ook een rotzorg zijn wat ze allemaal doet, ik verbaas me er alleen wel eens over. Ik vind dat je als ouder je verantwoordelijkheden moet nemen en uit de foto's die hier zijn gepost, meen ik af te kunnen leiden dat ze dat niet altijd even goed doet.
Gewoon een observatie en interpretatie dus.
pi_43946720
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:27 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nou, een dronken hoofd kun je wel herkennen. En de kater kan ik er wel bij verzinnen.
En gezien de huidige relatie van Britney met de vader van haar kinderen, ben ik er ook van overtuigd dat de kinderen niet gezellig bij hun vader zijn.

Maar het zal mij ook een rotzorg zijn wat ze allemaal doet, ik verbaas me er alleen wel eens over. Ik vind dat je als ouder je verantwoordelijkheden moet nemen en uit de foto's die hier zijn gepost, meen ik af te kunnen leiden dat ze dat niet altijd even goed doet.
Gewoon een observatie en interpretatie dus.
Ja, gebaseerd op bronnen waarvan de betrouwbaarheid ernstig te betwijfelen valt, grote kans op een verkeerde interpretatie, dus waarom zou je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')