weet je zeker dat je niks gedronken hebt?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:37 schreef doeka het volgende:
Kom zo terug; heb net gegeten, ga nu even spelletje doen met de smurfen.
Preciesquote:Op donderdag 23 november 2006 19:43 schreef Homdeck het volgende:
rik smits is al 30 jaar geleden gestopt
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
weet je zeker dat je niks gedronken hebt?
Nog een Marokkaanse Nederlander dacht ik (uit Rotterdam?)quote:Op donderdag 23 november 2006 19:45 schreef erkel het volgende:
[..]
PreciesDie is al lekker aan het rentenieren van zijn NBA miljoentjes
Francisco Elson is goed
Hmm dan een Marokkaan met een Servische/Bosnische/Kroatische etc. achternaam...quote:Op donderdag 23 november 2006 19:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Nog een Marokkaanse Nederlander dacht ik (uit Rotterdam?)
weet z'n naam iig niet
Even opgezocht en had ik niet moeten doen want waarschijnlijk was ik er wel achter gekomen na wat nadenken.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:48 schreef erkel het volgende:
[..]
Hmm dan een Marokkaan met een Servische/Bosnische/Kroatische etc. achternaam...
klinkt niet echt Servischquote:Op donderdag 23 november 2006 19:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Erwin Hageman?
datzelfde geldt voor mij. Ik kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik het opgezocht hebquote:Op donderdag 23 november 2006 19:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Even opgezocht en had ik niet moeten doen want waarschijnlijk was ik er wel achter gekomen na wat nadenken.
Ok, bedankt voor de researchquote:Op donderdag 23 november 2006 19:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Even opgezocht en had ik niet moeten doen want waarschijnlijk was ik er wel achter gekomen na wat nadenken.
Dacht dat zijn ouders uit Marokko kwamen, blijkt niet zo te zijn; van de Nederlandse Antillen
2 letters goed! Vul in ... .....ricquote:Op donderdag 23 november 2006 19:54 schreef BrandX het volgende:
nou, omdat jullie zo aan het hintzen zijn:
mohammed milosovic?
moet welquote:Op donderdag 23 november 2006 19:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor de researchMaar dan heeft ie een opa afkomstig van de Balkan ofzo, want hoe komt ie anders aan zo'n achternaam...
Supersheep, Homdeck op jullie had ik mijn hoop gevestigd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |