Gast DJ's draaien bijna altijd vanaf 23:00.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:32 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Jah sorry had al...maar thnx anyway...
Klinkt nu ook al wel lekker, maar D-Block & S-Te-Fan moeten nog komen?
die kerels zijn echt geniaal, Keep It Coming en Our Way zijn echt gruwelijke platenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef mstx het volgende:
D-Block & S-Te-Fan
Jump.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:20 schreef Tomhoog het volgende:
Waar valt
nagoom - blingo
onder
![]()
je wordt er vrolijk van
Ik kende hem al een tijdje (in ieder geval de harde lingo mix) dus dan wordt die ondertussen wel erg vervelendquote:
dat heb ik al een heel tijdje met Stampuhhquote:Op donderdag 7 december 2006 10:52 schreef scarefreak het volgende:
Als ik die ooit op een feest of in een discotheek hoor vraag ik gelijk me geld terug
Stampuh ja....als ik die hoor dan wil ik mijn geld terug....maar dan kan ik dat doen bij elk feestquote:Op donderdag 7 december 2006 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb ik al een heel tijdje met Stampuhh, en beetje bij beetje begint dat ook te komen met Green Stuff
nope helaas...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:51 schreef jovink het volgende:
nog mensen naar headhunterz geweest in dieka?
Damn, was dat deze week?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:51 schreef jovink het volgende:
nog mensen naar headhunterz geweest in dieka?
Zou er graag heen willen. Vorige keer was echt 1 van mijn top feestjes, maar helaas, X-qlusive Zany is toch net iets waar ik liever heen wilquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
Line-up van InShock is bekend en daar ik ga dus mooi heen:
Line-up
Alpha² (Alpha Twins)
Chiren
Flipmo
Pulse
The Prophet
Trilok
MC: Rems
VJ: 3DJL
Gaat wel weer leuk worden.
Goeie line-up voor zo'n lokaal feestjequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:31 schreef ijsmeis het volgende:
Line-up van InShock is bekend en daar ik ga dus mooi heen:
Line-up
Alpha² (Alpha Twins)
Chiren
Flipmo
Pulse
The Prophet
Trilok
MC: Rems
VJ: 3DJL
Gaat wel weer leuk worden.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:59 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Goeie line-up voor zo'n lokaal feestje
jup was zeker mooi, ik kon alleen niet veel bewegen enkel banden gescheurdquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Damn, was dat deze week?
helemaal gemist
En was het weer afgeladen vol met domme boeren die alleen maar voor happy hardcore komen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:02 schreef jovink het volgende:
[..]
jup was zeker mooi, ik kon alleen niet veel bewegen enkel banden gescheurdmja
we zijn er speciaal voor met een bus met 50 man naar dieka gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |