Nee nietecht, maar wel een DJ vanaf het begin, en het blijft natuurlijk gewoon een verkoop praatje van ZAKquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij een pionier in de hardstyle?![]()
God Music..quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
dan blijft nog dat "legendarische hits" over (waar ik bijvoorbeeld bij een Technoboy of een Zany wel aan denk), kan dan niet echt wat met DuMonde![]()
Me2, en het hele griekse alphabet doorgezocht op partyflockquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:18 schreef ReMcOrE het volgende:
klopt, en is Y2K wel "zijn" label dan?
kan trouwens op de site van Zak nergens meer additionele info vinden, heb zo'n beetje alles doorgepluisd
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef scarefreak het volgende:
Wacht hij wordt overgevlogen Naar duitsland, dus hij komt niet uit duitsland...
Ik lees ook altijd alles verkeerd
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:39 schreef warezguy05 het volgende:
ik denk dat het gaat om SMM van het SIGMA!! label
Ik dacht ook aan SSM eerst maar heb niet echt gekeken welk label het is. En hijs echt wel goed. Echt pure energie wat achter die draaitafels staatquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]denk dat je gelijk hebt warezguy05
, al vind ik Super Marco May niet echt een pionier op Hardstyle gebied, ben zelf al een jaartje of 4 fanatiek luisteraar van Hardstyle en die "hits" van hem zijn niet echt legendarisch... (ik kan er iig geen 1 noemen
)
maar aan de andere kant, het is en blijft een verkooppraatje, dus alles wordt gewoon zwaar overdreven
Nee achteraf zat ik fout, ik zat te zoeken naar een duitser, maar bleek juist geen duitser te zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wtfff, ik breng wel wat teweeg hier ineens...![]()
Magoed waarschijnlijk doelt men dus op die Dumonde ofzoiets?
pioniersstatus niet echt nee, al was hij er wel al redelijk vroeg bij (The Timemachine)..en niet te vergeten WAP. wat een beukplaat is dat. er zijn zelden platen gemaakt met zo'n diepe bassquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:31 schreef scarefreak het volgende:
Dan mis ik alleen nog de Pioniers status en de legendarische hits
ik moest spontaan denk aan "Hasta La Pasta Baby" van Zany...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:58 schreef warezguy05 het volgende:
Jimmy the sound
http://www.fresh.fm/nieuws.asp?id=169quote:Op woensdag 6 december 2006 22:26 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |