Ja, dat geloof ik graag. Zeker ook meedelen in het succes van hard/jumpstyle... Ze ruiken geld!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
@ PartyAnimal87, hoe denk je dat ik stond te knipperen met m'n ogen dan???... toen ik las dat het van TMF (Kweekvijver) uitging
Wie zijn bij Deepack vs Brennan Heart en bij Zany vs Zatox dan old heroes?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
a.s. zaterdag feestje in de matrixx..... 5 jarig bestaan
[afbeelding]
5 jaar geleden draaiden beiden al hardhouse/hardstylequote:Op woensdag 29 november 2006 16:25 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wie zijn bij Deepack vs Brennan Heart en bij Zany vs Zatox dan old heroes?
Als je naar de hardcore tijd gaat is het idd Zany, maar aangezien ik zou zeggen dat ze hardstyle gaan draaien kan ik Zany niet echt in de categorie Old Hero plaatsen...
Oe die gaat zeker aan hierquote:Op woensdag 29 november 2006 16:56 schreef mstx het volgende:
Vanavond gaat Technoboy 2 uur draaien bij Hardhouse Generation @ Fresh FM.
Discostaftquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Discostuff
Zany - Pure (German edit)
Voeg mij ook toe aub..quote:
Nee vind hem wel vet. Heb vorige week donderdag na een gezellig avondje in Zino in discussie gegaan met MC apste (Winnaar van de Q-factor talents) , hij zei ook al zoiets. MAar ik vind hem echt wel een lekkere stem hebbenquote:Op woensdag 29 november 2006 21:46 schreef LeonH het volgende:
Wat is dat toch met die MC Villain... Als ik de vinyl hoor met hem en D-Block en S-te-fan ga ik helemaal uit m'n plaat, en nu bekijk 'm weer op de Decibel DVD en erger ik me groen en geel als ik 'm zie staan en hoor met z'n Nigga-attitude ofzo...
Ligt het aan mij ofzo? Of nog meer mensen die er last van hebben?
Darkraver is weer lekker bezigquote:Op woensdag 29 november 2006 22:50 schreef SuperUli het volgende:
Fresh FM lekker bezig nu.
http://stream22.multikabel.net:80 (opent in winamp)
Ik ben goed in nummers maar niet in namenquote:Op woensdag 29 november 2006 22:48 schreef Jurrio het volgende:
Trouwens...ik (eigenlijk mijn broer) zoek een nr; het is nogal een vage beschrijving:
in het nummer wordt vaak de tekst: "kick kick uh, bass bass uh" gezegd![]()
iemand enig idee?
Technoboy - Ravers Rules (The Prophet 2004 Remix)quote:Op woensdag 29 november 2006 22:48 schreef Jurrio het volgende:
Trouwens...ik (eigenlijk mijn broer) zoek een nr; het is nogal een vage beschrijving:
in het nummer wordt vaak de tekst: "kick kick uh, bass bass uh" gezegd![]()
Jep dat is hem! Thnx!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Technoboy - Ravers Rules (The Prophet 2004 Remix)
?
Ik ga naar...!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik ben goed in nummers maar niet in namen
En ik weet al wat ik met kerst ga doen
[afbeelding]
Daar wou ik eerst ook nog naar toe gaan.. kan alleen helaas nietquote:Op donderdag 30 november 2006 07:35 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik ga naar...!
JINGLE BANGIN' BELLS - ISAAC & FRIENDS -
THE ULTIMATE HARDDANCE NIGHT
Deze MEGA PARTY wil je niet missen!!!
Voor velen dé traditionele ZAK-nacht. Vannacht brengt onze exclusieve resident ISAAC een paar van 's werelds beste DJ's mee!! Dit is de Ultimate Christmas Experience!!
ISAAC
ACTIVATOR
BOBBY V
DEEPACK
FREDDY F
KORSAKOFF
RICO
All harder stylez!
MEGA SHOW, ULTIMATE EXPERIENCE
JOUW ULTIEME 2e KERSTNACHT!!!
![]()
Forum Opties | |