quote:Op donderdag 23 november 2006 13:59 schreef El_Rolando het volgende:
Je krijgt de doodstraf.
Als ik jou vermoord kies ik daar toch voorquote:Op donderdag 23 november 2006 13:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zelfmoord is iets waar je zelf voor kiest, en voor moord kies je niet.
Als je vermoord word kies je daar niet voorquote:Op donderdag 23 november 2006 14:57 schreef covie het volgende:
[..]
Als ik jou vermoord kies ik daar toch voor![]()
Sommige mensen zijn echt domquote:Op donderdag 23 november 2006 15:44 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je vermoord word kies je daar niet voor
Een straf komt te vervallen maar je kan wel veroordeelt wordenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:47 schreef Ticootje het volgende:
een strafbaar feit komt te vervallen wanneer de dader te overlijden komt... zoiets is het..
maar je berooft dan toch ook iemand van het levenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zelfmoord is iets waar je zelf voor kiest, en voor moord kies je niet.
zoiets volgens mij, net als iemand die zichzelf van kant maakt als hij net zn vrouw en 9 kinderen van een rots gegooid heeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een straf komt te vervallen maar je kan wel veroordeelt worden![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:58 schreef Chowi het volgende:
Je wil dat ze mensen in de cel stoppen terwijl ze al dood zijn?.
Dat laatste is gewoon slim, komt diegen er nooit meer uit ondanks goed gedrag e.d.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:59 schreef Pingwingei het volgende:
In amerika wel, maar daar kun je ook 3 keer levenslang waarvan 1 keer voorwaardelijk krijgen
Maar waar leg je het onderschijt, ik bedoel als je op iemand inpraat, maar het woord zelfmoord niet noemt maar andere hele erge dingen zegt enzo, en die gene pleegt dan zelfmoord * je wilde wel dat die gene zelfmoord pleegde*quote:Op donderdag 23 november 2006 16:48 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik hoop het niet seekfaM, tenzij je hem op dat moment letterlijk dwingt cq. op die persoon inpraat.
oh shit,....ik zit in ONZ..... gewoon doenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:42 schreef vamos1 het volgende:
Volgens mij is het gevoel dat 'je nergens goed voor bent in de wereld en zelfs niet eens fatsoenlijk zelfmoord kan plegen' genoeg leed is![]()
Maar als je het probeerd word je vaak wel 'bestraft' dmv verplichte therapie/psychotherapie/psychiatrische opname ter bescherming van jezelf
maar of dat nou wel zo'n straf is.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |