Idd een ouder die er zelf voor gezorgd heeft .Dat ik een hekel aan hem heb gekregenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:09 schreef Mustard_Man het volgende:
nou! dat zal hem leren!
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef MissMatch het volgende:
Ik snap er geen jota van. maar ouder die liegen zouden verboden moeten worden! net als kinderen die nog geen twee zinnige zinnen achter elkaar kunnen zetten.![]()
Nou nee ik voel me daar niet stoer bij ..Eerder verdietigquote:Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef Viking84 het volgende:
hahahaha! Dit doet me denken aan mijn eigen puberjaren. Kutpuber, voel je jezelf wel een beetje stoer?
.
wat snap je dan niet ?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef MissMatch het volgende:
Ik snap er geen jota van. maar ouder die liegen zouden verboden moeten worden! net als kinderen die nog geen twee zinnige zinnen achter elkaar kunnen zetten.![]()
Ik troost je welquote:Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Nou nee ik voel me daar niet stoer bij ..Eerder verdietig
En boos, op die schelenrotmongool!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef PushyGurl het volgende:
Nou nee ik voel me daar niet stoer bij ..Eerder verdietig
ja heel boosquote:Op donderdag 23 november 2006 13:14 schreef MissMatch het volgende:
[..]
En boos, op die schelenrotmongool!
Oke en waarom denk je dat ?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:14 schreef rival het volgende:
pushygirl, ik denk dat het aan jou ligt!
jaquote:Op donderdag 23 november 2006 13:14 schreef Frappelsien het volgende:
Wat heb je het zwaar..
Het hele verhaal. Je vader stond aan je deur, die deur was op slot. Opeens rent jij naar beneden en je vader zegt tegen je vriendje dat jij de deur op slot had gedaan. Toen was die deur dus weer open en jij over de zeik (en weer boven?). dat is tenminste wat ik van dit warrige verhaal kan maken.quote:
Misschien dacht hij gewoon iets fouts en kan je hem rustig in goed Nederlands uitleggen wat er echt aan de hand was?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:10 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Idd een ouder die er zelf voor gezorgd heeft .Dat ik een hekel aan hem heb gekregen
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef MissMatch het volgende:
Nee ik lag nog te slapen ,toen hij voor de deur heeft gestaanquote:Op donderdag 23 november 2006 13:16 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Het hele verhaal. Je vader stond aan je deur, die deur was op slot. Opeens rent jij naar beneden en je vader zegt tegen je vriendje dat jij de deur op slot had gedaan. Toen was die deur dus weer open en jij over de zeik (en weer boven?). dat is tenminste wat ik van dit warrige verhaal kan maken.![]()
Bewijs maar dat het niet zo was!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Nee ik lag nog te slapen ,toen hij voor de deur heeft gestaan
ik inmiddels op gestaan ..Mijn vriend kwam thuis...me vader komt aan
en komt dan even een grote leugen vertellen.Dus in de tussentijd dat ik lag te slapen
Beweert hij dat ik dus gewoon wakker was...Hem aan zag komen..toen snel de deur heb afgesloten en naar boven ben gerend...maar goed hoe verzin je het
Kijk dat is duidelijkquote:Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
en komt dan even een grote leugen vertellen.Dus in de tussentijd dat ik lag te slapen
Beweert hij dat ik dus gewoon wakker was...Hem aan zag komen..toen snel de deur heb afgesloten en naar boven ben gerend...maar goed hoe verzin je het
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
door je OP. ik denk dat je een beetje warrig bent!
heb je dat niet stiekem toch wel gedaan?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Hem aan zag komen..toen snel de deur heb afgesloten en naar boven ben gerend
Had je dat niet gelijk kunnen zeggen?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
is het nu wel een beetje duidelijk?
quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:20 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Bewijs maar dat het niet zo was!
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:21 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Vind je?
TS: praat jij ook zoals je tiept? dan zou ik je ook van alles en nog wat beschuldigen!
Ja mag het dan eindelijkquote:Op donderdag 23 november 2006 13:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
pff, ga inderdaad maar dood ofzo
Al een beetje zelfkritiek geprobeerd?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:24 schreef PushyGurl het volgende:
Pffff alleen serieuze reacties AUB
De reacties die je krijgt, vallen en staan over het algemeen met de openinspost. die is bagger. ergo: veel bagger reacties. misschien de volgende keer je OP eerst een paar keer goed door (laten) lezen voordat je op invoeren drukt.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:24 schreef PushyGurl het volgende:
hoe hij het verzint? blijkbaar ben jij het soort persoon dat dat soort vage acties zou uithalen.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:19 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
is het nu wel een beetje duidelijk?
mensen die dat soort dingen zeggen zijn op zoek naar aandacht! anders doe je het toch gewoon!quote:
Je doet er zelf ook niet bepaald moeite voor.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:24 schreef PushyGurl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |