Ook andersom? Ik bedoel: ook ranzige, geboggelde, kwijlende, kalende met-limburgs-en/of-vlaamsch-accent-sprekende mannetjes die juist daar op afkomen?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nou, er zijn er toch best wel veel die daardoor niet naar gangbangs gaan hoor, maar die hebben dus gewoon een heel vertekend beeld
niet dat ik weetquote:Op donderdag 23 november 2006 17:14 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ook andersom? Ik bedoel: ook ranzige, geboggelde, kwijlende, kalende met-limburgs-en/of-vlaamsch-accent-sprekende mannetjes die juist daar op afkomen?
Ik hoorde dat iemand zich zorgen maakte of je het wel allemaal leuk vond (omdat je nogal stil bent zeg maar) ?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee je kunt het op heel veel plekken doen, ene keer gebeurt er meer actie boven, andere keer weer meer actie beneden, is heel verschillendVorige keer heb ik bijvoorbeeld ook een ronde in de doucheruimte gedaan, was ook erg leuk
En in het stoombad wil er ook nog wel eens wat actie zijn bijvoorbeeld
Tja, dat is ook niet mijn ding, ik heb seks met mensen met wie ik het gewoon wel zou willen doen, niet met mensen die ik helemaal niets vind.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:23 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dit klinkt me zo gruwelijk vreemd in me oren. Waarom zou je het vrijwillig doen met iemand doen terwijl je het niet met hem wil doen. Net als Sylvana voor je lol sex hebben met iemand die 40 jaar ouder dan jezelf is.
Dat zou een beetje saai worden he.....quote:Op donderdag 23 november 2006 14:38 schreef Averon het volgende:
Kay on topic terug.
Nu we weten dat er dus veel mannen zijn die met zijn 10 met een enkele vrouw bezig willen zijn, zijn er ook vrouwen die het wat lijkt om met zijn 10 een enkele man bezig te houden?
daar heb ik later een toevoeging bij laten plaatsen bij dat verslagquote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ik hoorde dat iemand zich zorgen maakte of je het wel allemaal leuk vond (omdat je nogal stil bent zeg maar) ?
Zo is er ook een film reverse gangbang met rocco, hij tussen een berg vrouwen, maar ik vind het saai, kan er niets aan doen...quote:Op donderdag 23 november 2006 14:49 schreef Averon het volgende:
[..]
Hey, pas op Kiteless, zo bezorg je een groot aantal mannen, inclusief mijzelf, straks nog het idee dat we overbodig zijn.
Maar serieus, ik zag laatst een stuk video van zo'n gangbang feest uit de states, maar dat was meer een complete orgie waar ongeveer 1.5 keer zoveel vrouwen als mannen bijwaren.
Klopt, alleen bij Monique worden er dus geen foto's gemaakt, dus ik heb meestal geen idee wie ik gehad heb zeg maar. Dus als ik beneden aan de bar zit te drinken zou ik de mannen met wie ik sex gehad heb niet zomaar even allemaal aan kunnen wijzen. Natuurlijk, sommigen onthou je wel, maar echt niet iedereenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, dat is ook niet mijn ding, ik heb seks met mensen met wie ik het gewoon wel zou willen doen, niet met mensen die ik helemaal niets vind.
Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen, het gaat puur om de daad, niet om het mens, heb weleens gesproken met iemand die al een aantal gangbangs had gedaan en die zei dat je dat op ten duur niet eens meer doorhebt, dat als je achteraf de foto's bekijkt je pas goed ziet wie je allemaal gehad hebt, dat je helemaal in een soort van roes komt van het gebeuren.
Krijg je er ook voor betaald? Ik kan me voorstellen dat die club een flinke omzet draait als er wat vrouwen zoals jij zijn. En hebben al die mannen hun partner bij zich?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij Monique worden er dus geen foto's gemaakt, dus ik heb meestal geen idee wie ik gehad heb zeg maar. Dus als ik beneden aan de bar zit te drinken zou ik de mannen met wie ik sex gehad heb niet zomaar even allemaal aan kunnen wijzen. Natuurlijk, sommigen onthou je wel, maar echt niet iedereen
Nee, ik krijg er niet voor betaald, al is de entree voor vrouwen wel een stuk lagerquote:Op donderdag 23 november 2006 17:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Krijg je er ook voor betaald? Ik kan me voorstellen dat die club een flinke omzet draait als er wat vrouwen zoals jij zijn. En hebben al die mannen hun partner bij zich?
ja, maar toch word het anders wel erg gemakkelijk gemaakt, nou moeten mensen sowieso eerst zelf naar die site toe om het op te zoekenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:47 schreef Kiteless het volgende:
Hoppa, weggehaald
Sorry, je vertelt er hier zo open over dat er weinig verschil meer is tussen de verhalen hier en daar op de site
haha ja ik ga er gewoon met de trein heen en dan word ik op het station opgehaald door de man van Moniquequote:Op donderdag 23 november 2006 18:16 schreef zwaaibaai het volgende:
Ga je er met de trein er heen of zo? aangezien het niet in de buurt is waar jij woont? Zomaar een vraagje eigenlijk..
heh, de ouwe viespeukquote:Op donderdag 23 november 2006 18:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha ja ik ga er gewoon met de trein heen en dan word ik op het station opgehaald door de man van Monique
Misschien een stomme vraag, maar zijn die condooms nog veilig onder water dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:02 schreef Sylvana het volgende:
Vorige keer heb ik bijvoorbeeld ook een ronde in de doucheruimte gedaan, was ook erg leukEn in het stoombad wil er ook nog wel eens wat actie zijn bijvoorbeeld
IN de doucheruimte is niet hetzelfde als onder de douchequote:Op donderdag 23 november 2006 20:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar zijn die condooms nog veilig onder water dan?
Zolang ze strak zitten wel...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar zijn die condooms nog veilig onder water dan?
IN het stoombad is ook niet hetzelfde als in het stoombadquote:Op donderdag 23 november 2006 20:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
IN de doucheruimte is niet hetzelfde als onder de douche
Dan ga ik jou binnenkort ook palenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Klopt, alleen bij Monique worden er dus geen foto's gemaakt, dus ik heb meestal geen idee wie ik gehad heb zeg maar. Dus als ik beneden aan de bar zit te drinken zou ik de mannen met wie ik sex gehad heb niet zomaar even allemaal aan kunnen wijzen. Natuurlijk, sommigen onthou je wel, maar echt niet iedereen
in het stoombad heb ik nooit geneukt, maar wel andere actie zoals vingeren enzoquote:Op donderdag 23 november 2006 22:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
IN het stoombad is ook niet hetzelfde als in het stoombad
ik ben er niet elke keer he, maar 3/4 keer per jaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
in het stoombad heb ik nooit geneukt, maar wel andere actie zoals vingeren enzo
Ah ok, ik dacht alquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Je weet dat je met vingeren net zoveel risico loopt als met onveilige sex (bijna iedereen heeft wel wondjes bij zijn nagels) ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zie ze maar zo ver te krijgen!quote:Op zondag 26 november 2006 23:05 schreef Vlaggetje het volgende:
Wat me nog leuker lijkt is een fok gangbang natuurlijk met sylvana, erodome en wellicht nog 2 vrouwen met een man of 20
En dan mogen zij op basis van foto selecteren natuurlijk.
Fout. De dames bepalen of jij van de partij mag zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 09:52 schreef firestorm_99 het volgende:
Zie ze maar zo ver te krijgen!
en ik ben zeker van de partij!!
dat verbaasd me niks!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef Sylvana het volgende:
Nee, zoiets lijkt me niks, ik kick er juist op als het honderden man zijn die aanwezig zijn en ik het met tientallen mannen doe op een avond. Dus een orgie met 5 man dat geeft voor mij geen kick, dan heb ik liever gewoon 1 op 1 met mn partner ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |