was allemaal niet zo moeilijk hoor. in ps een klein beetje met de levels spelen dan trekt het doffe al een beetje weg. daarna een lichte s curve erover. toen de mini snottebel onder de neus weg gehaald met de clone tool. klein beetje contrast erbij en daarna wat ruis eruit gehaald. daarna zag het huidje er mooi uit en een klein beetje verscherping om het af te maken. het duurt langer om dit te typen dan om het in PS te doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:37 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Falanx, welke stappen heb je met PS gezet om dit resultaat te krijgen? Erg netjes gedaan, moet ik zeggen.
Held voor de uitlegquote:Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef Falanx het volgende:
[..]
was allemaal niet zo moeilijk hoor. in ps een klein beetje met de levels spelen dan trekt het doffe al een beetje weg. daarna een lichte s curve erover. toen de mini snottebel onder de neus weg gehaald met de clone tool. klein beetje contrast erbij en daarna wat ruis eruit gehaald. daarna zag het huidje er mooi uit en een klein beetje verscherping om het af te maken. het duurt langer om dit te typen dan om het in PS te doen
Dat nu net ik diegene ben die kritiek gaat leveren...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Opdrachtje voor school. 3 portret/modefoto's, 3 verschillende sferen en stijlen met dezelfde persoon. En dan heb ik een overbuurmeisje/vriendinnetje die het heulemaal niet erg vindt om voor me te poseren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hoeft je niet te verstoppen hoor... Doe ik ook niet, want ik ben het ook met je eens..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:32 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Dat nu net ik diegene ben die kritiek gaat leveren...
Maar ik bedoel het goed![]()
Foto 3: Vind ik erg mooi zo, niets meer aan doen. De ruis vind ik ook niet storend. Heeft wel iets.
Foto 1 & 2: Ook leuk, maar... zou ze graag willen zien zonder dat zware opgepoetste.
Nu lijken het net "geschilderde" poppen. En aan de scherpte en details doet het ook niet veel goed.
Nu ga ik me verstoppen, want ik verwacht harde klappen![]()
ja voor de meeste fotos in het algemeen. eigenlijk word bijna elke foto er beter van. maar dit is geen hogere wiskunde hoor. gewoon een beetje basis PS.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:46 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Held voor de uitleg. Is dit een soort standaardroutine qua stappen die je met PS zet bij de meeste portretfoto's?
Voor mij was het dat tot nu toe wel, dus je hebt me hier zeker mee geholpen, bedankt.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:43 schreef Falanx het volgende:
[..]
ja voor de meeste fotos in het algemeen. eigenlijk word bijna elke foto er beter van. maar dit is geen hogere wiskunde hoor. gewoon een beetje basis PS.
Dat was ook de opdrachtquote:Op maandag 29 januari 2007 00:32 schreef Rubber_Soul het volgende:
Nu lijken het net "geschilderde" poppen.
ik vind deze wat doods qua kleurstelling dan, daar kan je veel meer uithalenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef Falanx het volgende:
om ook nog maar een beetje eigen werk te spammen
[afbeelding]
comments ?
Re, als ik die foto bekijk, ligt het focus punt te ver naar voren. Het ligt volgens mij in het vlak van haar Oksel en niet op de ogen.quote:
Ik hoor het wel vaker inderdaad, het is niet zo zeer bewust danwel een stijl die mij wel aanspreekt, ik werk meestal qua focus van onderen naar boven. Dat ragscherpte op de ogen is wel leuk maar het verliest daarmee de dromerigheid en levendigheid imhoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Re, als ik die foto bekijk, ligt het focus punt te ver naar voren. Het ligt volgens mij in het vlak van haar Oksel en niet op de ogen.
Is dat een bewuste keuze van je?
Het is ook geen klacht van mij ofzo, maar het viel me dit keer meer op dan op andere foto's van je..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:42 schreef Re het volgende:
[..]
Ik hoor het wel vaker inderdaad, het is niet zo zeer bewust danwel een stijl die mij wel aanspreekt, ik werk meestal qua focus van onderen naar boven. Dat ragscherpte op de ogen is wel leuk maar het verliest daarmee de dromerigheid en levendigheid imho
Ik zag het dan ook niet als een klacht hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het is ook geen klacht van mij ofzo, maar het viel me dit keer meer op dan op andere foto's van je..![]()
wowww jij bent wel heel kritisch aan het kijjken..hahaahquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:36 schreef freud het volgende:
Mooie pic weer Re (en mooi model natuurlijk), maar wat ik wat minder vind, is dat je haar oor er nog ligt doorheen ziet.
Wow, mooi gedaan. Prachtige foto's. Vertel er eens wat meer over? (Instellingen, belichting?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |