Mooie foto's...goeie foto focuspunten.en mooie lichtvalquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:21 schreef afraidtech het volgende:
mooie foto re, ik krijg het gevoel bij deze foto dat de dame in kwestie diep in de zeik zit. weet niet of dat de bedoeling was maar bij deze,
maar om dat mooie topic maar eens de lucht in te schoppen heb ffies weer zitten te klooien, mijn zusje heeft het zwaar deze dagen
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
ik hoop dat jullie deze beter vinden dan mijn vorige serie.
De 2e is het mooiste voor mij.quote:Op zondag 17 december 2006 17:51 schreef BloodyLotte het volgende:
Gistermiddag een fotoshoot met DJ Vanilladisiak gehad. We zijn in Maastricht naar een gebouw gegaan dat op het punt staat gesloopt te worden. Het ligt al half in puin, dus het was een geweldige plek om de shoot te doen. In de stromende regen tussen het hek doorgekropen en daar 2 uur euforisch rondgerend terwijl ik foto's maakte. Dit zijn een paar foto's, ik heb er nog veel meer. Maar ik ben een beetje lui vandaag, want het is zondag.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldige fotoquote:
Een zwevend hoofdquote:
Leuke poses en sterke blik, maar ik houd niet zo van die scherpe lampen waardoor je die erg felle lichte plekken krijgt.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
oeh...dan mag ik ook V.V.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
over die van jou:
hele leuke foto!succes
dat was de bedoelingquote:Op maandag 8 januari 2007 14:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuke poses en sterke blik, maar ik houd niet zo van die scherpe lampen waardoor je die erg felle lichte plekken krijgt.
Ik weet dat jij wel van die grote contrasten houdt, daarom zei ik ook niet dat je het anders moet doen, maar dat ík er niet zo van houdquote:Op maandag 8 januari 2007 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat was de bedoeling
nee echt serieus, ik heb hele harde belichting toegepast om een groot contrast te vormen, maar nu, gezien de kritiek discussie, komt dit er wel heel raar uit![]()
De lichte plekken storen ook niet, het is eerder die glans. Volgens mij kun je dat alleen voorkomen door visagie. Ik vind de belichting, compositie en houding van het model juist wel goed.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat was de bedoeling
nee echt serieus, ik heb hele harde belichting toegepast om een groot contrast te vormen, maar nu, gezien de kritiek discussie, komt dit er wel heel raar uit![]()
Ik vind ze erg mooiquote:Op maandag 8 januari 2007 14:08 schreef Puckzzz het volgende:
oeh...dan mag ik ook V.V.
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
over die van jou:
hele leuke foto!succes
Het idee is leuk om een "thema" te nemen en dat verschillend uit te beelden. Alleen vind ik zelf de sfeer van de foto niet bij 't thema passen. Te vrolijk denk ik...quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:47 schreef snopprinses het volgende:
3 verschillende verstikkingen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik snapte het effect van de vele polo's en kettingen e.d.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:00 schreef snopprinses het volgende:
harde schaduwen waren de hele bedoeling hierbij, afbeeldingen bij een campagne over jongeren met geldverproblemen, dat is verstikking door bijv ralp lauren. (zoals ook in de printcampagne gebruikt is).
Hej die dame op de foto is dat heet ze Denise toevallig?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:30 schreef sgoldie het volgende:
hm..zoals mijn voorgangster zei, ik zou toch op het oog hebben gefocust ipv zijn haar...wel leuke compositie..ik heb een wat saaiere compositie gebruikt maar toch zou ik jullie mening erover willen horen..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |