Mooie nabewerking! Past in ieder geval goed bij de plaat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:24 schreef emagix het volgende:
[afbeelding]
Foto uit een spontane serie tijdens een herfstwandeling. De rest is hier te bekijken:
http://www.pbase.com/emagix/lilith4
alleen een soort van cross processing over heen gehaald (een curve actie in PS)quote:Op zondag 10 december 2006 00:08 schreef sgoldie het volgende:
[..]
gave foto! beetje jaren 80 disco idee, mooi gemaakt, veel bewerkt?
Mooi met die wolken op de achtergrond....quote:Op zondag 10 december 2006 21:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klasgenootjes.
Ik zal eens proberen de kleuren wat te veranderen.. Het is kaarslicht waardoor het die kleur heeftquote:Op maandag 11 december 2006 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
@MB: Compo is leuk, maar mij iets te donker, en de wb is niet helemaal lekker.
Tof gedaan, maar bij de laatste twee had de rechterkant wel iets meer licht mogen krijgen.quote:Op zondag 10 december 2006 21:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klasgenootjes.
Achtergrond is per toeval, gewoon voorkant van de school. Volgende keer idd een reflectiescherm erbij. Vond die 2 van de jongen wel mooi omdat bij een foto zijn oogkleur zo mooi knalt en bij de andere vond ik het lugubere sfeertje cool. Maar zijn huid is zo donker, daar moet een reflectieschermpje bij, bij het meisje had ik dat probleem totaal niet.quote:Op maandag 11 december 2006 13:21 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Tof gedaan, maar bij de laatste twee had de rechterkant wel iets meer licht mogen krijgen.
Wel heel goeie achtergrond uitgezocht.
Ik vind ze ook mooi, en rechts wat te donker. Maar ook links wat te licht...! Die flitser had wat zachter gemogen imo.quote:Op maandag 11 december 2006 15:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Achtergrond is per toeval, gewoon voorkant van de school. Volgende keer idd een reflectiescherm erbij. Vond die 2 van de jongen wel mooi omdat bij een foto zijn oogkleur zo mooi knalt en bij de andere vond ik het lugubere sfeertje cool. Maar zijn huid is zo donker, daar moet een reflectieschermpje bij, bij het meisje had ik dat probleem totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |