Zolang als het hier overdag nog 25 graden is, kan ik wel leven met de 11 graden 's nachtsquote:Op woensdag 20 december 2006 19:58 schreef maartena het volgende:
Het is KOUD in California! De temperatuur is gezakt tot.... onder de 15 graden Celcius overdag en 5 graden s'nachts! Daar kunnen we helemaal niet tegen hier....
Lekker? Als in lekker dat je straks weer weg magquote:Op donderdag 21 december 2006 16:52 schreef Libris het volgende:
Zo, ik ben sinds vanmorgen weer in het Hollandse land. Toch wel weer even lekker
Had ik ook hoor. Kan 't me goed voorstellen.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:52 schreef Libris het volgende:
Zo, ik ben sinds vanmorgen weer in het Hollandse land. Toch wel weer even lekker
Ik vind het lekker om naar Nederland te gaan, hier in het 'dorp' over straat te gaan en om de zoveel meter een bekende te zien en even bij te praten. De familie en vrienden te zien. En ik vind het volgende week zaterdag weer lekker om naar huis te gaan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:11 schreef vicz het volgende:
[..]
Lekker? Als in lekker dat je straks weer weg mag
Ik vlieg komende zaterdag naar nl. Zondag morgen vroeg kom ik aan. Precies op tijd voor kerstmis en nieuwjaar
Sorry, tuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef Fogel het volgende:
StefanP, ik heb je op linkedin gevonden (n.a.v. vorig topic in de reeks) en wil je toevoegen, maar dat kan niet zonder je e-mail adres. Kan je me een mailtje sturen?
Thanks, heb nu een mail gestuurd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef StefanP het volgende:
[..]
Sorry, tuurlijkstefan punt pieterse apestaartje ericsson punt com.
Over iets van drie weken mag ik ook. Ik zal me die korte tijd prima vermaken in nederland. Daarna lekker weer terug natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:12 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik vind het lekker om naar Nederland te gaan, hier in het 'dorp' over straat te gaan en om de zoveel meter een bekende te zien en even bij te praten. De familie en vrienden te zien. En ik vind het volgende week zaterdag weer lekker om naar huis te gaan.
Perfect toch?
Dit is iets wat ik vaak hoor maar waar ik niks van begrijp.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:12 schreef Libris het volgende:
[..]
Ik vind het lekker om naar Nederland te gaan, hier in het 'dorp' over straat te gaan en om de zoveel meter een bekende te zien en even bij te praten. De familie en vrienden te zien.
Het is niet allemaal hetzelfde, maar ik heb nog een paar goede vrienden in Nederland, waarvan sommigen ook wel eens langskomen in Singapore. Daarnaast zie ik mijn broertje weer eens. Sommige dingen veranderen niet.quote:Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit is iets wat ik vaak hoor maar waar ik niks van begrijp.
In mijn geval zijn bijna alle vrienden en kennissen ook doorgegaan met hun leven. Dwz, die zijn dus ook verhuisd, geemigreerd, dood, hebben nieuwe vrienden/ kennissenkring, etc
Als ik terugga naar mijn laatste woonplaats in NL dan ben ik gauw klaar
Dus ik begrijp niet waarom bij andere mensen alles kennelijk nog min of meer hetzelfde is...
Jah, paar maanden...quote:Op zondag 24 december 2006 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zeker lang vantevoren geboekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |