abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 december 2006 @ 20:32:31 #151
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44608150
't Is hier juist veel te warm

Sneeuw is al een week weg, gelukkig staan er weer sneeuwbuien op het programma dit weekend.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_44609715
Zondag was het hier nog 24 graden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44610977
quote:
Op woensdag 20 december 2006 19:58 schreef maartena het volgende:
Het is KOUD in California! De temperatuur is gezakt tot.... onder de 15 graden Celcius overdag en 5 graden s'nachts! Daar kunnen we helemaal niet tegen hier....

Zolang als het hier overdag nog 25 graden is, kan ik wel leven met de 11 graden 's nachts
pi_44618270
Gezellig bruin café hier!

Ik schuif ook maar weer even aan.
 FR
pi_44618907
Gezellig in je grot?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 21 december 2006 @ 16:52:06 #156
19840 Libris
Live from Singapore
pi_44632103
Zo, ik ben sinds vanmorgen weer in het Hollandse land. Toch wel weer even lekker
  donderdag 21 december 2006 @ 16:58:59 #157
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44632341
25 december is voor mij een gewone werkdag.
xmas is verder toch een kutfeest
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_44632373
Zonder familie en vrienden wel ja
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44636772
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:58 schreef SeLang het volgende:
xmas is verder toch een kutfeest
Mee eens.

Maar wie durft dat nou toe te geven...
 FR
pi_44647119
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:52 schreef Libris het volgende:
Zo, ik ben sinds vanmorgen weer in het Hollandse land. Toch wel weer even lekker
Lekker? Als in lekker dat je straks weer weg mag

Ik vlieg komende zaterdag naar nl. Zondag morgen vroeg kom ik aan. Precies op tijd voor kerstmis en nieuwjaar
  vrijdag 22 december 2006 @ 01:14:21 #161
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44647174
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:52 schreef Libris het volgende:
Had ik ook hoor. Kan 't me goed voorstellen.

Have fun.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 22 december 2006 @ 07:12:25 #162
19840 Libris
Live from Singapore
pi_44649504
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 01:11 schreef vicz het volgende:

[..]

Lekker? Als in lekker dat je straks weer weg mag

Ik vlieg komende zaterdag naar nl. Zondag morgen vroeg kom ik aan. Precies op tijd voor kerstmis en nieuwjaar
Ik vind het lekker om naar Nederland te gaan, hier in het 'dorp' over straat te gaan en om de zoveel meter een bekende te zien en even bij te praten. De familie en vrienden te zien. En ik vind het volgende week zaterdag weer lekker om naar huis te gaan.

Perfect toch?
  vrijdag 22 december 2006 @ 07:24:23 #163
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44649552
Ik blijf met kerst in de USA. Had oorspronkelijk het plan om naar Nederland te gaan, maar doordat ik een nieuwe baan heb (en nog geen vrije dagen opgespaard) doen we dit in September 2007. Wel komt mijn moeder in Maart 2007 voor een dag of 10 op bezoek......

Ik heb eigenlijk wel weer zin om weer naar Nederland te gaan Maar na een week of twee denk ik dat het ook wel weer genoeg is
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_44652857
Ik ga met wat familie en vrienden lekker par dagen skien (lees: wandelen) in Frankrijk, geen drukke kerst, maar gewoon lekker simpel. Vervolgens paar dagen hard drinken met vrienden in Amsterdam en weer terug naar London... brak
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 12:45:08 #165
45833 crew  Fogel
pi_44655254
StefanP, ik heb je op linkedin gevonden (n.a.v. vorig topic in de reeks) en wil je toevoegen, maar dat kan niet zonder je e-mail adres. Kan je me een mailtje sturen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_44662929
Woei, mijn spulletjes vandaag de verhuiswagen in geschoven. 'k Zie ze pas weer in Dublin over een maandje of twee.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_44666884
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef Fogel het volgende:
StefanP, ik heb je op linkedin gevonden (n.a.v. vorig topic in de reeks) en wil je toevoegen, maar dat kan niet zonder je e-mail adres. Kan je me een mailtje sturen?
Sorry, tuurlijk stefan punt pieterse apestaartje ericsson punt com.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  Moderator vrijdag 22 december 2006 @ 21:08:03 #168
45833 crew  Fogel
pi_44667715
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:32 schreef StefanP het volgende:

[..]

Sorry, tuurlijk stefan punt pieterse apestaartje ericsson punt com.
Thanks, heb nu een mail gestuurd.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_44707636
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 07:12 schreef Libris het volgende:

[..]

Ik vind het lekker om naar Nederland te gaan, hier in het 'dorp' over straat te gaan en om de zoveel meter een bekende te zien en even bij te praten. De familie en vrienden te zien. En ik vind het volgende week zaterdag weer lekker om naar huis te gaan.

Perfect toch?
Over iets van drie weken mag ik ook. Ik zal me die korte tijd prima vermaken in nederland. Daarna lekker weer terug natuurlijk.
  zondag 24 december 2006 @ 14:55:15 #170
78918 SeLang
Black swans matter
pi_44708158
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 07:12 schreef Libris het volgende:

[..]

Ik vind het lekker om naar Nederland te gaan, hier in het 'dorp' over straat te gaan en om de zoveel meter een bekende te zien en even bij te praten. De familie en vrienden te zien.
Dit is iets wat ik vaak hoor maar waar ik niks van begrijp.
In mijn geval zijn bijna alle vrienden en kennissen ook doorgegaan met hun leven. Dwz, die zijn dus ook verhuisd, geemigreerd, dood, hebben nieuwe vrienden/ kennissenkring, etc
Als ik terugga naar mijn laatste woonplaats in NL dan ben ik gauw klaar
Dus ik begrijp niet waarom bij andere mensen alles kennelijk nog min of meer hetzelfde is...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 24 december 2006 @ 16:37:34 #171
19840 Libris
Live from Singapore
pi_44711411
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:55 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dit is iets wat ik vaak hoor maar waar ik niks van begrijp.
In mijn geval zijn bijna alle vrienden en kennissen ook doorgegaan met hun leven. Dwz, die zijn dus ook verhuisd, geemigreerd, dood, hebben nieuwe vrienden/ kennissenkring, etc
Als ik terugga naar mijn laatste woonplaats in NL dan ben ik gauw klaar
Dus ik begrijp niet waarom bij andere mensen alles kennelijk nog min of meer hetzelfde is...
Het is niet allemaal hetzelfde, maar ik heb nog een paar goede vrienden in Nederland, waarvan sommigen ook wel eens langskomen in Singapore. Daarnaast zie ik mijn broertje weer eens. Sommige dingen veranderen niet.
pi_44713652
Ik heb nog welgeteld 4 personen die ik in Nederland kan/wil bezoeken. 2 Daarvan wonen op hetzelfde adres en ze wonen allen in dezelfde stad. In een dag ben ik dus al klaar. Om daarvoor nou speciaal naar NL te gaan... nee. Alhoewel dat er volgend jaar waarschijnlijk toch wel van zal komen, helaas.

Misschien is dat anders als je je hele leven in 1 plek gewoond hebt, maar ik ben al zovaak verhuisd dat de meeste bekenden niet meer waren dan kennissen. En die gaan inderdaad door met hun eigen leven. Alles verwatert.
-Mark Steyn
pi_44718496
Vandaag geland op schiphol. Zoals verwacht, 't was koud, mistig en regenachtig. Echt nederlands weer
pi_44718697
Zeker lang vantevoren geboekt?
pi_44718820
quote:
Op zondag 24 december 2006 21:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zeker lang vantevoren geboekt?
Jah, paar maanden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')