EdwardHopper +1quote:Op donderdag 23 november 2006 16:21 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Als Jayhawk kurki zegt, zeg ik khukri.
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:23 schreef Jayhawk het volgende:
godver weer net naast
Ik hoorde het net op pandora.com en vind het fantastischquote:Op donderdag 23 november 2006 16:25 schreef Mark_V het volgende:
Ik ken het wel, dit is mijn oudersmuziek.....
Oh nee, die gaat van 'When my heart stood still"quote:Op donderdag 23 november 2006 16:33 schreef ChrisJX het volgende:
Dadooronron?
Nee.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:33 schreef ChrisJX het volgende:
Dadooronron?
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:36 schreef Mark_V het volgende:
Ja het gaat over een speeltje dat de zanger van zijn ouders kreeg ofzo.... nogal een simpel liedje.... echt wreed onbekend, maar ja, mijn ouders vinden het mooi....
Toy is al juist. Daar moeten nog twee woorden voor.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:41 schreef ChillyWilly het volgende:
toy soldier?
ik denk het. Is het een samenwerkingsverband? Dan kunnen we onze punten ook wel samenvoegenquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:43 schreef ChrisJX het volgende:
My toy car
Grrr@ soempie, wil je voortaan ff wat langer over het goede antwoord doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:56 schreef Soempie het volgende:
mykene?
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Grrr@ soempie, wil je voortaan ff wat langer over het goede antwoord doen.![]()
Grrr @ Soempie nu moet ik weer een vraag bedenkenquote:Op donderdag 23 november 2006 17:01 schreef Soempie het volgende:
Grrrr@ Mark, wil je voortaan niet zo op die F5 knop zitten!![]()
Mark_V +1
Menelaos dus, maar close enough
Vanaf heden heb je in drievoud toestemming gekregen om te antwoorden zonder de toorn van mij over je heen te krijgen...quote:Op donderdag 23 november 2006 17:05 schreef Soempie het volgende:
iedereen wacht netjes met antwoorden
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:06 schreef Homdeck het volgende:
john miles is elk jaar de speciale gast
Mjah, dan ken je mijn moeder niet, die vindt dat weer zo fijn dat we dan weer met de familie bij elkaar zijn enzo, ooooh wat fijn, en ik kan erg goed toneelspelen.... ik heb gewoon het gevoel dat het algemeen nut meer wordt verhoogd als ik me gewoon ff opoffer en meega....quote:Op donderdag 23 november 2006 17:09 schreef Soempie het volgende:
Hup, zeggen dat je liever gaat klimmen Mark. Zo erg is dat toch niet...beter dan dat je er vanavond als een zuurpruim naast zit![]()
heb je een teiltje voor me?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mjah, dan ken je mijn moeder niet, die vindt dat weer zo fijn dat we dan weer met de familie bij elkaar zijn enzo, ooooh wat fijn, en ik kan erg goed toneelspelen.... ik heb gewoon het gevoel dat het algemeen nut meer wordt verhoogd als ik me gewoon ff opoffer en meega....
Mijn huisgenoten beschuldigen me er ook altijd van dat ik van tevoren erover loop te zeuren en dan terugkom (mijn ouders komen dan mee) en het zo geweldig vond....
Maar eigenlijk heb je wel gelijk Soemp, je moet dan gewoon voor jezelf kiezen, naja volgend jaar misschien....
Dat mag je hoe-dan-ook wel doen hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 17:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mond dicht schaap, anders ga ik weer arelaxed doen over jouw sp-isme
D'66 stemmer he, dat doen ook alleen pragmatici en utilisten zonder hart en echte overtuiging.....quote:
weet je zeker dat ik met die fout het punt nog heb?quote:Op donderdag 23 november 2006 17:19 schreef Homdeck het volgende:
Supersheep maakt hem compleet, hoewel hij de d66-variant wel weer miste. sorry mark, ik had achteraf alles liever in 1 post gezien, maar daar is het nu te laat voor.
Supersheep +1
Naja, ik gaf er 6, jij gaf de zevende, daarna kwam ik pas in een andere post met de 7de. Dus ik was de eerste die ze allemaal gaf, jij was de eerste die hem compleet maaktequote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
weet je zeker dat ik met die fout het punt nog heb?
ik geloof het wel jaquote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
weet je zeker dat ik met die fout het punt nog heb?
dat kloptquote:Op donderdag 23 november 2006 17:25 schreef Mark_V het volgende:
er waren er trouwens 8 mogelijk, ook vvd-sp-pvda was mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |