quote:Op donderdag 23 november 2006 11:45 schreef Kinga het volgende:
Dus Milica komt vanavond pas?
Zijn E10 en Marcia finalisten?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer ging om de stukjes waar de finalisten nog in voorkomen.
Nee die zijn klaarquote:Op donderdag 23 november 2006 12:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn E10 en Marcia finalisten?![]()
Nee, maar dat hing weer samen met het stukje daarna waarin Sabine aan E10 vraagt wat er is voorgevallen tussen hem en Marcia. maar zo hangt alles natuurlijk op een of andere manier wel met de finalisten samen. toch zou het me niets verbazen als de film van gisteren de gehele film was. misschien al van te voren zo besloten of naar aanleiding van de commotie gisteren besloten.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn E10 en Marcia finalisten?![]()
dus filmpies niet alleen over de finalisten!quote:
Ik zeg meer film! desnoods alle 96 de dagen!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Nee, maar dat hing weer samen met het stukje daarna waarin Sabine aan E10 vraagt wat er is voorgevallen tussen hem en Marcia. maar zo hangt alles natuurlijk op een of andere manier wel met de finalisten samen. toch zou het me niets verbazen als de film van gisteren de gehele film was. misschien al van te voren zo besloten of naar aanleiding van de commotie gisteren besloten.![]()
Ik hoop dat ze Eggie nog recht in zijn smoel durft aan te pakken. Helaas is dat nu ook niet anders dan de vorige keer, een hoop lawaai achter iemands rug omquote:Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus filmpies niet alleen over de finalisten!
Schatje komt dus ook nog wel aan bod![]()
Maar hij is zeker niet met het spel bezigquote:Op donderdag 23 november 2006 12:28 schreef marky het volgende:
Tijn heeft gedroomd dat Jeroen had gewonnen.
Ha ja, post dit ook effe bij de buren als jij wel zoveel lef hebt.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Eggie nog recht in zijn smoel durft aan te pakken. Helaas is dat nu ook niet anders dan de vorige keer, een hoop lawaai achter iemands rug om![]()
Vandaar dat ie zo achterlijk heeft lopen doen vanmorgen; hij moet het verwerkenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:28 schreef marky het volgende:
Tijn heeft gedroomd dat Jeroen had gewonnen.
Ik zit net al ruzie daar te makenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:34 schreef berney het volgende:
[..]
Ha ja, post dit ook effe bij de buren als jij wel zoveel lef hebt.Eggie is daar namelijk ook te vinden als user.
De kans op een ban is dan even groot als de kans dat je vandaag nog f5 gaat drukkenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:34 schreef berney het volgende:
[..]
Ha ja, post dit ook effe bij de buren als jij wel zoveel lef hebt.Eggie is daar namelijk ook te vinden als user.
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
De kans op een ban is dan even groot als de kans dat je vandaag nog f5 gaat drukken
Ja, je hebt zomaar mot daar.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit net al ruzie daar te makenDat is best eenvoudig hoor
![]()
Het is daar vooral Tijn, Egbert, Rik en Saar verder als je iets goeds over een ander schrijft heb je meteen de shit over je heen. Schrijf je wat negatiefs over een van hun favorietjes dan is het echt herrie.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:44 schreef berney het volgende:
[..]
Ja, je hebt zomaar mot daar.
Het zal mij benieuwen hoelang het duurt dat de ex-bewoners hier gaan posten.![]()
waar,met wie?
Ik kom er alleen om de streamsverslagen/soc te lezen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:52 schreef marky het volgende:
[..]
Het is daar vooral Tijn, Egbert, Rik en Saar verder als je iets goeds over een ander schrijft heb je meteen de shit over je heen. Schrijf je wat negatiefs over een van hun favorietjes dan is het echt herrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |