Maak het gewoon wat makkelijker om te lezen, typfouten daargelatenquote:Op donderdag 23 november 2006 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker dit soort reacties zien schrijven. Let aub eerst op je eigen spelling voordat je anderen op iets gaat wijzen wat er niet eens is.
Maar vertel me anders gewoon even waar jij graag een spatie zou willen zien.
Ze hadden er het bad mee kunnen vullenquote:Op donderdag 23 november 2006 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij begon eerder wel eventjes te schuimbekken hoor
Nogmals, hij heeft het LIVE gezien. Volgens mij jij niet eens (zeg ik nu uit mijn hoofd)quote:Op donderdag 23 november 2006 02:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er heeft zich alleen erg veel onder de dekens afgespeeld. Hij zal dus toch erg moeten afgaan op het verhaal van Marcia.
Ik ben het wel mee scan eens nu, en heb het allemaal ook gezien, en heb hem net ook horen zeggen dat hij e10 vanaf dat moment al niet meer moet en hem daardoor geeneens een hand geeft in de live, omdat hij het schandelijk vindt wat hij met Marcia gedaan heeft.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmals, hij heeft het LIVE gezien. Volgens mij jij niet eens (zeg ik nu uit mijn hoofd)
Ontkent niet dat er van alles is gebeurd en Marcia heeft ook haar deel van de verantwoording genomen.
En daarbij, Scan. kom op zeg. Wie zegt dat wat jij gezien hebt klopt? Heb je een speciaal beeldscherm op zo?
M.a.w. laat het los, we weten het nu wel!
Marcel kon niet eerder het huis in door zijn werk, net als Milicaquote:Op donderdag 23 november 2006 02:44 schreef Day het volgende:
Intussen vraag ik me af waarom we persé op Marcel moeten wachten voordat Semih aangepakt kan worden.
Kan E10 dat zelf niet? Of 'ik zeg wat ik wil'-Janine?
Ik heb het idd live gezien, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Marcia misschien verzwijgt wat ze bij Etienne heeft gedaan (wat ik me goed kan voorstellen, gezien de aanwezigheid thuis van ene Floris). En dat kunnen wij dus niet controleren omdat alles onder de dekens heeft afgespeeld. We weten alleen dat Etienne de volgende dag zei dat ze veel bij hem had gedaan. Ik weet alleen zeker dat Marcia lag te genieten van wat Etienne bij haar deed. Dat was goed te horen en te zien aan hoe ze lag.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nogmals, hij heeft het LIVE gezien. Volgens mij jij niet eens (zeg ik nu uit mijn hoofd)
Ontkent niet dat er van alles is gebeurd en Marcia heeft ook haar deel van de verantwoording genomen.
En daarbij, Scan. kom op zeg. Wie zegt dat wat jij gezien hebt klopt? Heb je een speciaal beeldscherm op zo?
Heb je bommie nou weggejaagd met het sluiten van zijn topic?quote:Op donderdag 23 november 2006 02:44 schreef Day het volgende:
Intussen vraag ik me af waarom we persé op Marcel moeten wachten voordat Semih aangepakt kan worden.
Kan E10 dat zelf niet? Of 'ik zeg wat ik wil'-Janine?
Ik zeg toch ook nergens dat ik het niet met Scan eens ben?quote:Op donderdag 23 november 2006 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben het wel mee scan eens nu, en heb het allemaal ook gezien, en heb hem net ook horen zeggen dat hij e10 vanaf dat moment al niet meer moet en hem daardoor geeneens een hand geeft in de live, omdat hij het schandelijk vindt wat hij met Marcia gedaan heeft.
Fijn dat je blind kan typen, maar nog steeds geen regel er tussenquote:Op donderdag 23 november 2006 02:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idd live gezien, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Marcia misschien verzwijgt wat ze bij Etienne heeft gedaan (wat ik me goed kan voorstellen, gezien de aanwezigheid thuis van ene Floris). En dat kunnen wij dus niet controleren omdat alles onder de dekens heeft afgespeeld. We weten alleen dat Etienne de volgende dag zei dat ze veel bij hem had gedaan. Ik weet alleen zeker dat Marcia lag te genieten van wat Etienne bij haar deed. Dat was goed te horen en te zien aan hoe ze lag.
Dat hij daar live naar heeft zitten kijken vind ik overigens best wel 'disturbing'.
Jij moet denk ik een cursus lezen volgen.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Fijn dat je blind kan typen, maar nog steeds geen regel er tussen
Wel leuk dat je er nog bent in de laatste week![]()
Yep! Eén van mijn belangrijkste doelstellingen als mod-zijnde is om Bommie zo veel mogelijk dwars te zitten.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je bommie nou weggejaagd met het sluiten van zijn topic?![]()
Ja klopt, blind lezen in niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 23 november 2006 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij moet denk ik een cursus lezen volgen.
Ik kan het prima lezen hoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
quote:Op donderdag 23 november 2006 02:50 schreef Day het volgende:
[..]
Yep! Eén van mijn belangrijkste doelstellingen als mod-zijnde is om Bommie zo veel mogelijk dwars te zitten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 02:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik het niet met Scan eens ben?
Het leek er een beetje opquote:Op donderdag 23 november 2006 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Het heeft geen enkele zin om met jou te meetenquote:Het komt allemaal door de drank! Daarom drink ik niet!
Henk, als ex-secretaresse kan ik je zeggen dat die regel al lang niet meer geldt.quote:Op donderdag 23 november 2006 02:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En jouw posts in BB zijn op 1 hand te tellenquote:Op donderdag 23 november 2006 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan het prima lezen hoor.![]()
Bij jouw one-liners zijn witregels niet nodig.
Waarvoor zou ik van die voorspelbare verhalen gaan neer typen, als het ook makkelijker kan en korter ?quote:Op donderdag 23 november 2006 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan het prima lezen hoor.![]()
Bij jouw one-liners zijn witregels niet nodig.
Je weet toch dat ik Scan af en toe graag pest.quote:
En je komt niet eens naar de meet, dus!quote:Het heeft geen enkele zin om met jou te meeten![]()
Laten we hier ook maar over op houdenquote:Op donderdag 23 november 2006 02:58 schreef Day het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik Scan af en toe graag pest.![]()
Hij hapte alleen niet![]()
[..]
En je komt niet eens naar de meet, dus!![]()
Het was erg leuk om naar te kijken, zolang de streams het dedenquote:Op donderdag 23 november 2006 03:00 schreef scanman01 het volgende:
Feit is dat deze 'reveals' voor de streamers een stuk succesvoller was dan vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |