quote:Op donderdag 23 november 2006 11:45 schreef Kinga het volgende:
Dus Milica komt vanavond pas?
Zijn E10 en Marcia finalisten?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer ging om de stukjes waar de finalisten nog in voorkomen.
Nee die zijn klaarquote:Op donderdag 23 november 2006 12:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn E10 en Marcia finalisten?![]()
Nee, maar dat hing weer samen met het stukje daarna waarin Sabine aan E10 vraagt wat er is voorgevallen tussen hem en Marcia. maar zo hangt alles natuurlijk op een of andere manier wel met de finalisten samen. toch zou het me niets verbazen als de film van gisteren de gehele film was. misschien al van te voren zo besloten of naar aanleiding van de commotie gisteren besloten.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn E10 en Marcia finalisten?![]()
dus filmpies niet alleen over de finalisten!quote:
Ik zeg meer film! desnoods alle 96 de dagen!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Nee, maar dat hing weer samen met het stukje daarna waarin Sabine aan E10 vraagt wat er is voorgevallen tussen hem en Marcia. maar zo hangt alles natuurlijk op een of andere manier wel met de finalisten samen. toch zou het me niets verbazen als de film van gisteren de gehele film was. misschien al van te voren zo besloten of naar aanleiding van de commotie gisteren besloten.![]()
Ik hoop dat ze Eggie nog recht in zijn smoel durft aan te pakken. Helaas is dat nu ook niet anders dan de vorige keer, een hoop lawaai achter iemands rug omquote:Op donderdag 23 november 2006 12:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus filmpies niet alleen over de finalisten!
Schatje komt dus ook nog wel aan bod![]()
Maar hij is zeker niet met het spel bezigquote:Op donderdag 23 november 2006 12:28 schreef marky het volgende:
Tijn heeft gedroomd dat Jeroen had gewonnen.
Ha ja, post dit ook effe bij de buren als jij wel zoveel lef hebt.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Eggie nog recht in zijn smoel durft aan te pakken. Helaas is dat nu ook niet anders dan de vorige keer, een hoop lawaai achter iemands rug om![]()
Vandaar dat ie zo achterlijk heeft lopen doen vanmorgen; hij moet het verwerkenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:28 schreef marky het volgende:
Tijn heeft gedroomd dat Jeroen had gewonnen.
Ik zit net al ruzie daar te makenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:34 schreef berney het volgende:
[..]
Ha ja, post dit ook effe bij de buren als jij wel zoveel lef hebt.Eggie is daar namelijk ook te vinden als user.
De kans op een ban is dan even groot als de kans dat je vandaag nog f5 gaat drukkenquote:Op donderdag 23 november 2006 12:34 schreef berney het volgende:
[..]
Ha ja, post dit ook effe bij de buren als jij wel zoveel lef hebt.Eggie is daar namelijk ook te vinden als user.
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
De kans op een ban is dan even groot als de kans dat je vandaag nog f5 gaat drukken
Ja, je hebt zomaar mot daar.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit net al ruzie daar te makenDat is best eenvoudig hoor
![]()
Het is daar vooral Tijn, Egbert, Rik en Saar verder als je iets goeds over een ander schrijft heb je meteen de shit over je heen. Schrijf je wat negatiefs over een van hun favorietjes dan is het echt herrie.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:44 schreef berney het volgende:
[..]
Ja, je hebt zomaar mot daar.
Het zal mij benieuwen hoelang het duurt dat de ex-bewoners hier gaan posten.![]()
waar,met wie?
Ik kom er alleen om de streamsverslagen/soc te lezen.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:52 schreef marky het volgende:
[..]
Het is daar vooral Tijn, Egbert, Rik en Saar verder als je iets goeds over een ander schrijft heb je meteen de shit over je heen. Schrijf je wat negatiefs over een van hun favorietjes dan is het echt herrie.
Waarom zou ik mot gaan zoeken daar?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat maakt jou die ban op vol uit bommie?
Dan hoef je dat hier niet te doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zou ik mot gaan zoeken daar?
Weet ik nietquote:Op donderdag 23 november 2006 13:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom zou ik mot gaan zoeken daar?
Vrijdag tochquote:Op donderdag 23 november 2006 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
ze zouden vandaag toch gaan karaoken?
24u opdracht die vandaag begint. Morgen komt Wolter Kroes nog een uurtje ofzo meezingen. Milica komt vanaaf en E10 zijn pa morgenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:07 schreef Kimbolientje het volgende:
[..]
Vrijdag tochEn Millica komt vanavond pas?
quote:
Ze is fysiek wel heel sterk he.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:19 schreef Peter6000 het volgende:
Monique suggereert dat ze Exoediton Robinson aan zou kunnen.
dat wist ze allangquote:Op donderdag 23 november 2006 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Heb je net gezien dat je "maatje" Marcia gevingerd heeft, zit je weer bij hem op schoot.
Dank je wel! Ik dacht morgen begint de marathon; om 11uur; en dan zaterdag Wolter Kroes, maar nu snap ik het HELEMAALquote:Op donderdag 23 november 2006 14:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
24u opdracht die vandaag begint. Morgen komt Wolter Kroes nog een uurtje ofzo meezingen. Milica komt vanaaf en E10 zijn pa morgen
Kwam er gisteren ook al uit ja....zegt genoeg denk ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
Mo en Tijn hebben allebei met de info die ze nu hebben.. dat ze het niet anders zouden doen![]()
Dat was te verwachten, want in feite hadden ze de info al vanaf dat Rob aan de poort stond en dat kon hun ook niet weerhouden.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:38 schreef Suikeroom het volgende:
Mo en Tijn hebben allebei met de info die ze nu hebben.. dat ze het niet anders zouden doen![]()
Ja liever de Etjen showquote:Op donderdag 23 november 2006 15:16 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat de Mo show nog steeds op volle toeren draait.
Hij wil nog steeds gaan he.quote:
Nee, morgen pasquote:Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Kinga het volgende:
wolter kroes toch vandaag?
Sow, zet je brilletje es op...quote:Op donderdag 23 november 2006 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
4 microfoons.
Eg Rik Mo en Roene aan het zingen.
Oquote:
Ik moest zo lachen om deze opmerking, lag echt dubbel.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:29 schreef Kinga het volgende:
oh god. de ruiten springen hier.
Omdat ze het leuk vindt om ons te treiteren.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:39 schreef arneaux het volgende:
Waarom denkt Hummie dat t leuk is om de bewoners zingopdrachten te geven?
Vind het wel gezellig.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:39 schreef arneaux het volgende:
Waarom denkt Hummie dat t leuk is om de bewoners zingopdrachten te geven?
Mogen alleen de finalisten zingen?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:51 schreef blomst het volgende:
Zal een lange 24 uur worden voor de finalisten. Ze beginnen zo fanatiek.
De rest hóeft niet in ieder gevalquote:Op donderdag 23 november 2006 15:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mogen alleen de finalisten zingen?
E10 moet 24 uur meedoenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij mogen de anderen meezingen, maar moet er altijd minimaal 1 finalist meedoen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:54 schreef berney het volgende:
Mogen de anderen het niet overnemen dan?
Er moet altijd 1 van de finalisten mee zingen, de rest mag mee zingen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kijk pas 5 minuten en ik snak er nu al naar dat ze gewoon hun kop dicht houden.quote:
Gelukkig doet Rik niet aan het spel meequote:Op donderdag 23 november 2006 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat Roene en Rik het meeste plezier hebben
En Semih![]()
Je hebt de X factorquote:Op donderdag 23 november 2006 16:02 schreef Bartoli het volgende:
sla die tijn in het rond
stamp met de voeten op de grond
spring een gat in de lucht
ga weer zitten met geen zucht
ofzoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |