Brengt zo'n mininuke niet meer schade aan dan alleen aan de core? Als 'ie onderaan geplaatst zou zijn, zou naar mijn idee het gebouw ook van onderaf instorten, niet vanaf de verdiepingen waar het vliegtuig is ingevolgen. Is 'ie geplaatst op de verdieping waar het vliegtuig is ingevlogen, kom je weer op het probleem dat ze precies daar moeten invliegen. En gezien de schade van het vliegtuig zou een ontploffing daar opgevallen zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 17:51 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nks moet, kan:
[afbeelding]
The thermonuclear bomb used was a 'pure' hydrogen bomb, so no uranium or plutonium at all.
http://www.serendipity.li/wot/finn/2/soldier2.htm
Er werd gesteld dat op elke verdieping explosieven zouden zijn aangebracht. En dat alleen de explosieven rond de plaats van de inslag tot ontploffing zouden zijn gebracht.quote:Op zondag 26 november 2006 16:18 schreef Resonancer het volgende:
Naar mijn mening, is het voor 1 hond onmogelijk om wtc 1 en 2 volledig (incl. core, liftschachten, kelders) op explosieven (die ook nog 's goed te maskeren zijn volgens mij) te controleren. Ik vind dat ongeloofwaardiger als 'n goed geplaatste mini nuke in de core.
Dat zou zeker op moeten vallen bij de seismografische metingen die in de buurt zijn uitgevoerd op dat tijdstip.quote:Op zondag 26 november 2006 17:56 schreef Wombcat het volgende:
Vergelijkbaar met hoeveel TNT is zo'n mini-nuke, en wat voor klap geeft dat? Zal toch wel heel wat meer zijn dan de ladingen die demolitionteams normaal gebruiken. En dan moet zoiets serieus op gaan vallen.
Het is op het plaatje toch duidelijk dat het niet alleen om 'n mini nuke gaat?quote:Op zondag 26 november 2006 17:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar ja, aangezien het gebouw van bovenaf instortte, en niet van onderaf, gaat dat niet kloppen met de plaats waar op dat plaatje de mini-nuke gezeten zou moeten hebben.
Boom :quote:9) The explosions have been timed so that 99.9% of people around will look at the top of towers, and perhaps two seconds later the small thermonuclear bomb is exploded in the cellar of the south tower, and again two seconds later another very powerful charge in the WTC 6 customs building while nobody is looking that way. There are also the continuous explosions of the thousands of cutting charges tearing the south tower down at the speed of gravity-driven free fall.
http://www.serendipity.li/wot/finn/1/soldier1.htm
Staat allemaal op die site beschreven.quote:Op zondag 26 november 2006 17:56 schreef Wombcat het volgende:.
Vergelijkbaar met hoeveel TNT is zo'n mini-nuke, en wat voor klap geeft dat?
Dus twee torens vol met explosieven, die explosieven zijn allemaal binnen een dag of 6 geplaatst en één hond kan dat niet ontdekken. Dat vind jij geloofwaardig....quote:Op zondag 26 november 2006 18:08 schreef Resonancer het volgende:
Het is op het plaatje toch duidelijk dat het niet alleen om 'n mini nuke gaat?
Als je dingen als sterke stralen anti-materie nodig hebt om iets dergelijks reeel te laten zijn lijkt het me nogal onwaarschijnlijk. Bovendien geeft een dergelijke bom ook straling af die te meten is.quote:The thermonuclear bomb used was a 'pure' hydrogen bomb, so no uranium or plutonium at all. The basic nuclear reaction is Deuterium + Tritium > Alpha + n. The ignition of this is the fine part, either with a powerful beam array or antimatter (a very certain way to get the necessary effect of directed energy in order not to level the adjacent blocks of high-rise buildings, as well).
In het plaatje zelfs, niet goed gelezenquote:Op zondag 26 november 2006 18:10 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Staat allemaal op die site beschreven.
Zijn dat getuigen die vaker bommen hebben horen afgaan in gebouwen?quote:Op zondag 26 november 2006 18:30 schreef pietje77 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=OJNEVes7WbM
o.a. met rodriguez(laatste held die uit het WTC kwam, onderscheiden door Bush) en basement werkers.
Maar het aantal getuigen wat na 10x nagedacht te hebben perse staat op dat er bommen afgingen is immens.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pure_fusion_weaponquote:From the point of view of explosive damage, such a weapon would have no clear advantages over a conventional explosive, but the massive neutron flux could deliver a lethal dose of radiation to humans within a 500m radius (most of those fatalities would occur over a period of months, rather than immediately).
Daarom denk ik ook dat het sommige mensen wel is opgevallen en dat de seismic prints dit ook niet uitsluiten, en zoals je waarschijnlijk wel weet vind ik het gebruik van 'n scalar weapon waarschijnlijker en beter in de verschijnselen pasen dan 'n mini nuke. Ik ga er hier niet verder op in maar doe dat in het andere topic gestart door Cyclonis.quote:Op zondag 26 november 2006 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In het plaatje zelfs, niet goed gelezen![]()
Zie ik nu goed dat de vergelijking wordt gemaakt met 1000 resp. 40 ton TNT?
Zo'n klap valt echt wel op, lijkt me.
Er kloppen meerdere dingen niet met die theorie, zo bleven van beide torens stuk van de kern tijdelijk staan, nogal vreemd als je de bom in de kern laat ontploffen. Zo is er geen schade te zien aan de torens onderin tijdens de collapse dit is te zien op diverse video's:quote:Op zondag 26 november 2006 18:08 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het is op het plaatje toch duidelijk dat het niet alleen om 'n mini nuke gaat?
[..]
Boom :
Eerst zaag je vlak onder de top de stam door (cutter charges, die op bepaalde video's zo mooi te zien zijn) , op het moment dat de top begint te vallen hak je met 1 klap de stam bij de wortels door. Dan zal het er nog steeds zo uitzien alsof de instorting boven begon.
Ik denk van niet.quote:Op zondag 26 november 2006 20:05 schreef Resonancer het volgende:
Maar de vraag was, kan er ondanks 1 hond voor wtc 1 en 2 toch 'n controlled demo hebben plaatsgevonden? Ik denk dus van wel.
Jammer dat ik ht nu toch hier moet posten en niet in het "technische topic"quote:Op zondag 26 november 2006 20:09 schreef mouzzer het volgende:
Er kloppen meerdere dingen niet met die theorie, zo bleven van beide torens stuk van de kern tijdelijk staan, nogal vreemd als je de bom in de kern laat ontploffen. Zo is er geen schade te zien aan de torens onderin tijdens de collapse dit is te zien op diverse video's:
quote:[afbeelding]
Waarom blijft na de collapse van WTC2 deel van WTC3 staan terwijl deze maar enkele meters van WTC2 stond en wordt WTC3 pas weggevaagd bij de collapse van WTC1?
Zie: http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtc3des1.html
Moet ik nou echt weer die foto's van zwart geblakerde gebouwen en auto's plaatsen?quote:Waarom komt de schade aan omliggende gebouwen totaal niet overeen met schade van een mini nuke maar slechts met schade doordat er debris van boven kwam.
Dat ligt eraan hoe je er naar kijkt, en nogmaals de RAW dat is nooit vrijgegeven.quote:En als laatste komt de seismografische data niet overeen met het afgaan van bommen.
Ik negeer ze juist nietquote:En de effecten van de emp pulse van de nuke? Waarom worden dit soort dingen genegeerd bij de mini nuke theorie?
Wat ik bedoelde was dat het wel wat meer dan sommige mensen op zou vallen. En wat jij denkt dat seismische prints uitsluiten doet er niet zo heel veel toe (wat ik daar van denk overigens ook niet), als mensen die verstand hebben van die dingen te lezen wél uitsluiten dat er met explosieven is gewerkt.quote:Op zondag 26 november 2006 20:05 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat het sommige mensen wel is opgevallen en dat de seismic prints dit ook niet uitsluiten, en zoals je waarschijnlijk wel weet vind ik het gebruik van 'n scalar weapon waarschijnlijker en beter in de verschijnselen pasen dan 'n mini nuke. Ik ga er hier niet verder op in maar doe dat in het andere topic gestart door Cyclonis.
Maar de vraag was, kan er ondanks 1 hond voor wtc 1 en 2 toch 'n controlled demo hebben plaatsgevonden? Ik denk dus van wel.
kan het niet ontdekken, of mag het niet ontdekken....quote:Op zondag 26 november 2006 18:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus twee torens vol met explosieven, die explosieven zijn allemaal binnen een dag of 6 geplaatst en één hond kan dat niet ontdekken. Dat vind jij geloofwaardig....
Op zichzelf niet zo heel moeilijk, maar er is op zijn minst 1 persoon die het gaat merken, namelijk de begeleider van die hond.quote:Op zondag 26 november 2006 22:40 schreef Orwell het volgende:
lijkt me vrij easy om 1 explosieven-hond te vervangen door een drugs-hond
niet mee eens?
dan neem ik jou niet serieus...
voel je toch niet zo snel op je pik getrapt en begin eens met helder nadenken
Wees maar niet bang. Ik denk helder na. En ik denk dat het wel heel erg makkelijk is om zomaar wat te roepen hoe het ook gegaan kan zijn.quote:Op zondag 26 november 2006 22:40 schreef Orwell het volgende:
voel je toch niet zo snel op je pik getrapt en begin eens met helder nadenken
ik hoop voor je dat dit sarcasme isquote:Op zondag 26 november 2006 22:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op zichzelf niet zo heel moeilijk, maar er is op zijn minst 1 persoon die het gaat merken, namelijk de begeleider van die hond.
En waarschijnlijk wel meer mensen ook, want die hond gaat natuurlijk door het gebouw en er zitten geheid mensen die honden leuk vinden en die het op gaat vallen.
Het betekent dus dat er meer mensen in het complot zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |