Lois ik las ergens iets over Iris die iets vroeg over waarom d'r tong altijd nat was? Ik kan het alleen nergens meer vinden maar Jolie heeft het dus ook echt helemaal te pakken al
![]()
Ze kan natuurlijk nog niet zo goed praten maar ze zegt echt de hele tijd; waahom? en vooral waahom niet?
Ik heb vandaag voor het eerst met haar geknutseld omdat we geen kerstboom hebben. Waahom niet????
Nou ja toen bedacht ik me dat iets maken waarschijnlijk minder moeilijk zou zijn dan uitleggen waarom we geen boom nemen
![]()
Druk aan het werk
![]()
Ze heeft ongeveer dertig ballen gekleurd en geknipt en geplakt vandaag. Hele leuke met letters maar die mochten niet in de boom. Alleen regenboogballen. Links onder is nog een plek en er liggen nog twee ballen waar ze niet uit kon kiezen welke daar geplakt moest worden. Een door haar moeder gemaakte bal of toch maar weer zo'n regenboogbal
![]()
Het resultaat
En aanschouw vooral de zorgvuldig langsdoorenover de lijn uitgeknipte piek, het ronde gedeelte mocht ik doen, de rest kon ze selluf wel
![]()
Toen ik d'r naar bed bracht zei ze dat het leuk was dat we een boom hadden gemaakt maar dat het ook gek was dat er geen lichtjes in zaten................................
..............................................................
.................waahom dan niet mama?