abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:52:07 #76
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44075581
Dank je Jij ook. Dat van die speen heb ik trouwens gisteren ook geprobeerd, maar ik kreeg het ding meteen om mijn oren gesmeten... )
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:15:39 #77
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44076094
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:52 schreef renzell het volgende:
Dank je Jij ook. Dat van die speen heb ik trouwens gisteren ook geprobeerd, maar ik kreeg het ding meteen om mijn oren gesmeten... )
Beterschap.... maar dan weet je wel wat je straks kunt doen om de speen af te leren....

Alle andere zieken ook beterschap.

Fleur begint zich lekker af te zetten. Ik vond het al zo lang duren / goed gaan. Maar nu weet ze wel het bloed onder mijn nagels uit te peuteren. Gelukkig weet ik dat ze aan het vechten is voor haar positie binnen het gezin en dat het wennen is dat er een klein zusje bij is. Morgen Sinterklaas vieren, dus dat zal ook de nodige effecten hebben. We kijken we even hoe ze zich houdt.
pi_44076962
Dat afzetten is hier nu pas begonnen Maar nu weten we niet of het komt door het nieuwe zusje, zijn verkoudheid, een groeispurtje, zijn leeftijd of gewoon een combinatie van de eerste dingen
Toen ik mijn moeder vanmorgen vertelde dat hij zo drakerig was de laatste dagen, vroeg ze of we nog wel lief voor hem waren
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:12:29 #79
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44078688
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:53 schreef snoopy het volgende:
Dat afzetten is hier nu pas begonnen Maar nu weten we niet of het komt door het nieuwe zusje, zijn verkoudheid, een groeispurtje, zijn leeftijd of gewoon een combinatie van de eerste dingen
Toen ik mijn moeder vanmorgen vertelde dat hij zo drakerig was de laatste dagen, vroeg ze of we nog wel lief voor hem waren
En wat heb je gezegd. Nee, mam. Hij staat alleen maar op de gang....

Het zal wel een combi zijn van alles bij elkaar. Fleur was om 12 uur al moe en heb ik naar bed gebracht. Maar mevrouw zwoor bij hoog en laag dat ze niet wilde slapen en al helemaal niet op d'r eigen kamer. Maar ik heb volgehouden en zo waar om half 2 was het toch echt stil.
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:16:03 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_44078753
hier is het afzetten na ruim 4 maanden een beetje opgehouden dus er is hoop. Liam begint nu ook iets meer aandacht te besteden aan Ezra.
Maar lastig is het, jullie kunnen je mijn posts wel herinneren hier he?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:25:24 #81
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44078929
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:16 schreef Belana het volgende:
hier is het afzetten na ruim 4 maanden een beetje opgehouden dus er is hoop. Liam begint nu ook iets meer aandacht te besteden aan Ezra.
Maar lastig is het, jullie kunnen je mijn posts wel herinneren hier he?
en het feit dat het overgaat.... daar houd ik me dan maar aan vast
pi_44078961
Oh en daar zie ik zo tegen op he.... dat Benthe gaat veranderen..... Lijkt me zo moeilijk.. Maar ja moeten maar afwachten.
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:31:13 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_44079043
het is gewoon heel erg wennen voor ze en dan al die andere dingen erbij, ze moeten een hoop verwerken die moppies van ons. ik heb echt gemerkt dat het een plekje moest krijgen.
stormy waters...
sailin'
pi_44079227
Ja eerst waren ze koning(in) in huis en nu knuffelen papa en mama met een andere baby... Ben erg benieuwd hoe het zal gaan
pi_44079280
Dat is het ook. Een plekje moet het krijgen. En ze ontwikkelen zich zo ontzettend snel. Ze gaan steeds meer begrijpen en ontdekken. Dat valt ook niet altijd mee.
En grenzen ontdekken Maar vandaag is hij bijvoorbeeld weer hartstikke lief moet ik zeggen. En het snot begint nu te lopen Dus dat zal ongetwijfeld meegespeeld hebben.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:34:03 #86
105888 renzell
pi_44087643
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:15 schreef chacama het volgende:
Beterschap.... maar dan weet je wel wat je straks kunt doen om de speen af te leren....
  zaterdag 2 december 2006 @ 23:13:49 #87
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44092012
Voor onze stoere rakkertjes
  maandag 4 december 2006 @ 16:04:58 #88
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44134957
Mijn mannetje

Hij heeft voor het eerst echt Sinterklaas meegemaakt. Afgelopen zaterdag was er bij manlief op het werk een groot Sinterklaasfeest en Sinterklaas kwam ook met heel veel Zwarte Pieten. Onze Coole Piet (duidelijk herkenbaar aan zijn shirt ) vond het prachtig. Tot 11.30, want toen was meneer gesloopt. Maar ja, toen pas kwam Sinterklaas.
En met een hoop herrie en daar houdt Léon niet van. Dus hij dook onder papa's benen en met grote bange ogen kijk hij om zich heen. Wat een lawaai maakten al die kinderen!
En daar kwam Sinterklaas binnen met zijn hele entourage. En Léon moest huilen: "Wil naar huis!"
Alle kinderen zaten mooi voor Sinterklaas, maar niet Léon. Léon zat veilig op de bar tegen papa aan. Toen ben ik even met hem op de gang gaan zitten. Even wat anders. En daar bloeide hij weer helemaal op. Hij wilde wel weer terug en hij ging zelfs bij de kindjes zitten. Met zijn grote ogen en vuurrode wangen van vermoeidheid en spanning volgde hij de Pieten. Die waren toch eigenlijk best wel aardig, vooral die met die zak vol snoepjes!
Met zijn Kabouter Plopspel was hij doodgelukkig. Hij weet nog steeds niet wat hij er mee moet, maar hij is dolgelukkig.

Gister met de familie hier Sinterklaas gevierd. Onze inmiddels doorgewinterde Sinterklaasfan ging helemaal mee in het festijn. Maar toen hij die berg kado's zag was hij helemaal opgewonden. Zo lief. Hij wilde ook nog wel een sinterklaasliedje zingen. Maar hij raakt dan altijd een beetje in de war. Zie ginds komt de stoomboot en Zwarte Piet ging uit fietsen lijken zoveel op elkaar. Dus wordt: ".... Toen knapte zijn stoomboot..."

Léon gaat begin van het jaar wel naar logopedie. Hij slist. De dokter wil even horen wat de logopedist ervan zegt. Ben bbenieuwd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:55:40 #89
24188 Belana
kloon van belana
pi_44156005
aaaah Léon wat een indrukken he! Liam mocht nog niet mee naar het sinterklaasfeest op mijn werk, pas als ie 3 is.

Mijn oppas heeft bij de bieb een luister cd van Jip en Janneke gehaald, het is een grote hit. Liam zit doodstil te luisteren!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:02:26 #90
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44156110
Jip en Janneke zijn hier ook een groot succes.
Gelukkig had de Sint een nieuw boek gegeven, het oude hadden we al minstens drie keer van voor tot achter gehad.

zo'n groot sinterklaasfeest is ook best een beetje eng hoor Leon
bij ons is het trouwens ook officieel vanaf 3 jaar, maar Saskia mocht toch Alleen was de afdelings-secretaresse vergeten de uitnodiging te forwarden naar mijn prive-mail en donderdag en vrijdag kon ik 'r niet bereiken toen ik erom ging vragen. Niet geweest dus en kadootje ligt op m'n werk.
Ze zit nu trouwens op het kdv sinterklaas te vieren, ben benieuwd hoe ze 't vindt..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:18:00 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44156360
Dutch, fijn dat het sinterklaasfeest op het werk van de papa's leuk was! Onze pap had gisteren een Teletubbie bij, die had de sint achtergelaten. En ik hoorde dat Cas een meisje van 20 had ingepalmd. De Casanova.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 5 december 2006 @ 10:39:39 #92
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44156715
J&J hadden we op de vakantie mee.

Goed hè van onze Cas?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44180680
Mijn jongste kotertje is weer behoorlijk ziek, ik dacht dat we er van af waren maar ik vrees dat we de realiteit onder ogen moeten zien en die is dat hij een astmaklantje is
Hij hoest werkelijk waar de longen uit zijn lijf en 5 keer Ventolin per dag lijkt niet genoeg uit te halen. Hij heeft er nu behoorlijke koorts bij en ik vind het vrij zorgelijk.. Als hij donderdag nog koorts heeft wordt het waarschijnlijk een AB-kuurtje.
Hij wil de hele dag niets eten en drinkt alleen maar water..veel water. Dat is helemaal niets voor hem want normaal gesproken is hij absoluut geen nathalsje maar het water isnu niet aan te slepen.
Ik weet wel dat je het een beetje moet beperken, maar hoeveel water is teveel water voor zo`n jochie? Hij weegt nu zo`n 13 kilo.
Saartje
  woensdag 6 december 2006 @ 10:03:49 #94
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44185833
Zielig zeg. Ik dacht dat rond één liter maximaal was. Maar ik weet dat niet zeker. Dus je hebt er niks aan. Beterschap en succes
pi_44186675
arme manekinekoter, heel veel beterschap. ik weet ook niet precies hoeveel hij maximaal mag hebben, maar ik zou er ook zeker even mee naar de huisarts hoor (al ben je waarschijnlijk al geweest). sterkte! en 13 kilo, da's geen zwaargewicht zeg!
pi_44186835
hier was gisterochtend het sintfeest op 't kdv, zonder sint maar met pieten die ze wel een beetje eng vonden maar ook wel leuk. allebei een leuk (dieren)rugzakje gekregen. (dus wij snel de rugzakjes uit de kadootjesmand voor gisteravond geplukt, anders werd 't wel wat dubbelop.).
we aten gisteravond vroeg (pannekoeken, een feest op zich) en daarna waren er dan de pakjes. wat een lol, alleen ontdekten we dat we het volgens de doos zo simpel zelf in elkaar te zetten keukentje van Karwei beter vooraf in elkaar hadden kunnen sleutelen. G is er de hele avond zoet mee geweest. Piet kon er nu echt volop van genieten, die heeft voor iedereen kadootjes uit zitten pakken en was overal even blij mee. voor Anna was ’t allemaal wat veel, die was ten eerste al onder de indruk van al het strooigoed in de gang, ze bleef maar snoepjes eten. daarna heeft ze zich vermaakt met een poppetje met gekke haren die ze zelf mocht kammen/borstelen en ook heeft ze eindeloos zitten prutsen met het serviesje dat ze bij ’t keukentje gekregen had. de andere kadootjes hoefden van haar niet meer zo nodig.
vanavond komt oma nog, vast en zeker ook met een paar 'verkeerd bezorgde' kadootjes, en zaterdag vieren we 't nog eens bij m'n broer (maar dan gaan we vooral lekker eten samen, weinig kadootjes is de afspraak...). beetje veel allemaal, maar ja.
pi_44187369
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:41 schreef bixister het volgende:
arme manekinekoter, heel veel beterschap. ik weet ook niet precies hoeveel hij maximaal mag hebben, maar ik zou er ook zeker even mee naar de huisarts hoor (al ben je waarschijnlijk al geweest). sterkte! en 13 kilo, da's geen zwaargewicht zeg!
Hij is zeker geen zwaargewicht maar met zo`n ziektekiempje zou je dat ook niet hoeven verwachten. We hebben natuurlijk al een aardige voorgeschiedenis met meneertje.
Ik ben gisterochtend met hem bij de HA geweest en ze wil ons morgenmiddag voor de zekerheid nog een keer terugzien.
Het drinken is wel verminderd en hij eet nu wel weer wat, maar vanmorgen moest hij ineens spugen (niet van het hoesten) Pfft, een mens verjaart snel op zo`n manier..

En Piet en Anna lekker verwend ^_^ Klinkt gezellig
Saartje
pi_44188884
Beterschap voor je ventje Maneki.Neko!! Klinkt erg zielig allemaal.

ik ben benieuwd hoe het met Julius is, renzell?

Oh ja, vergeet ik helemaal Noa hier aan te melden... ze is vandaag precies 2 jaar geworden! Omdat we het vandaag niet vieren (maar zaterdag hopelijk) is het een beetje een raar gevoel. Zij begrijpt er ook nog niets van. Zaterdag krijgt ze dan ook de cadeautjes... kaartjes heeft ze wel al gehad (wat vindt ze die prachtig zeg! In en uit de envelop, 'oh wow! oh moooooi! ' zeggen en proberen de 3D-plaatjes eraf te peuteren. Echt een peutertje ...

Wel grappig, hier verwacht ik niet al te veel problemen met de komende baby. Maar misschien dat ik me wel vergis, ze is natuurlijk gewend aan Emma, maar niet aan nóg een kindje. Ben benieuwd hoe dat gaat.
  woensdag 6 december 2006 @ 12:13:19 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44189018
proficiat suzanne
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 6 december 2006 @ 23:28:29 #100
105888 renzell
pi_44210421
Suzanna: nogmaals gefeliciteerd met die mooie grote van je! En lief dat je naar Juul vraagt. Verkeerde topic alleen! Ik heb een verhaaltje neergezet in het dreumessentopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')