abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44222358
Sorry renz. Ik heb al een reactie in het dreumestopic geplaatst (tja, ben soms nog een beetje in de war met die topics)

Wat is het hier trouwens superrustig....niemand wat te melden over die grote peuters van ze? ik wil verhalen!! Gezellige verhalen!!

[ Bericht 45% gewijzigd door Suzanna op 07-12-2006 16:19:24 ]
pi_44227807
Helaas, ik heb geen gezellig verhaal..wel een update.
M`n mannetje ziet er niet uit..diepblauwe wallen onder zijn ogen en hij heeft regelmatig gierende hoestaanvallen. Zojuist nog eens met hem bij de huisarts geweest en ze vond het een goed idee eens bloed te prikken op diverse allergieën.
Arm jochie
Saartje
  donderdag 7 december 2006 @ 16:59:32 #103
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44227935
Ach, Maneki, wat zielig voor je mannetje
Het leek toch een tijdlang beter te gaan, nadat zijn amandelen eruit waren?
(of vergis ik me nu met een ander klein mannetje?)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_44228015
Nee je hebt het goed Het ging inderdaad beter maar tis nu weer behoorlijk mis helaas.
Hij zit aan de Ventolin maar dat lijkt ook weinig uit te maken. In de buitenlucht gaat het stukken beter met hem dus het kan geen kwaad zijn bloed eens te laten onderzoeken. Ook kijken ze dan meteen of hij geen bloedarmoede heeft want zijn eetgedrag is nog steeds niet om over naar huis te schrijven
Saartje
  Jubileum moderator donderdag 7 december 2006 @ 19:44:53 #105
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44231937
He verdorie Maneki, ik had zo gehoopt dat hij nu eindelijk ging opknappen. Sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44235729
Maneki.Neko wat zielig zeg ... heel veel sterkte voor je kleine jochie!
pi_44235966
Het zit hem niet echt mee Maneki:{ wat zielig..

Hier ook geen gezellige verhalen vandaag Suzanna, Myrthe is ziek, verkouden en 39.5 dus niet helemaal in haar normale doen.
pi_44236712
Sterkte hoor met de kleine!

Chiaartje was vandaag superlief, ik las net al iets over troostende dreumesjes, ik was vandaag een beetje verdrietig na het lezen van de link die Sugar op het stb had gepost. Ik besefte me weer hoe gelukkig ik mezelf mag prijzen met 2 schatjes van kindertjes, ook al draken ze soms vreselijk.
Chiara zag de traan uit mijn oog rollen en vroeg waarom ik moest huilen, ik vertelde haar dat ik zo blij met dr was, nou zij was het ook met mij En daar boven op ging ze voor het eerst het liedje zingen wat ik altijd voor hun zing als ze verdriet hebben, dat raakte me echt diep, als je dan toch even in die jankmood zit, kon dat er ook nog wel even bij, wat was ze lief zeg.
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 7 december 2006 @ 23:13:05 #109
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44237085
Hier draakt Zoë nu voor de derde avond/nacht, ze zoekt haar foppie en laat mamma die nou net gewoon weggegooid te hebben. Kapotte spenen horen eenmaal in de prullenbak en ik ga geen nieuwe kopen. Alleen die papa he die wil wel overstag maar die heeft ook pech gehad, ze liggen nu samen te draken in ons bed.
pi_44237213
wat schattig melonovy!

arme zoë, verplicht afkicken dus... sterkte ermee! hopelijk is ze er snel overheen rottdog! piet is ook nog steeds aan de speen, sinds z'n duim-tussen-de-deur-ongelukje durft hij z'n duim niet meer te proberen, terwijl die nu wel ongeveer weer beter is en de nagel is ook alweer voor een groot deel terug. maar nee, hij peinst er niet over. het speentje mag hij van mij nog wel een tijdje houden hoor, voordeel is dat we die bij 't bed kunnen laten liggen.

en wat ontzettend balen manekineko, dat 't met die kleine koter van je nog niks beter gaat. sterkte!

en myrthe ook al zo koortsig, zielig! beterschap!
  donderdag 7 december 2006 @ 23:27:14 #111
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44237383
Chiara, wat lief!
pi_44261281
Zo ik ben zo ontzettend trots op mijn kleine bink!
Vanmorgen zijn we, nadat we oudste op school hadden afgeleverd, meteen naar het behandelcentrum geweest om bloed te laten prikken.
Ik had van te voren Emla gesmeerd, al was het alleen maar voor het psychologisch effect en gewapend met een lollie en een cadeautje stapten we naar binnen. Hij had praatjes genoeg en toen we eenmaal aan de beurt waren stapte hij dapper bij me op schoot. Hij liet rustig de pleisters verwijderen, een soanbandje om zijn arm doen, maakte een stevige vuist en kletste ondertussen rustig met mij door over alles en nog wat.
Helaas lukte het niet een adertje aan te prikken dus zijn andere kant moest ook nog
Het was wel ff flink balen toen ook die kant niet wilde
Toen zijn we weg gegaan om even af te koelen, even snel langs opa en oma die in de buurt wonen.
Na een uur zou er een andere verpleegster zitten die meer ervaring heeft met kleine kinderen.
Mannetje begon te huilen toen we de auto uit stapten dat hij niet naar binnen wilde, maar na mijn belofte dat het hierna klaar zou zijn en hij dan een cadeautje van me zou krijgen droogde hij zijn traantjes en kwam mee naar binnen.
Binnen waren we meteen aan de beurt, begon de hele procedure weer van voor af aan en binnen 2 minuten was het gepiept
Kindeke was blij en moeders opgelucht. Verpleegsters en personeel waren allemaal acuut verliefd op mijn kleine man, de kanjes!
Met 5 stickers en zijn cadeautje stapten we weer naar buiten en aan iedereen die het wil horen vertelde hij vandaag dat hij bjoed heeft gepjikt
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 20:39:53 #113
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44261315
Ah wat ontzettend goed Manekimannetje! Heel heel dapper!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 20:42:33 #114
81992 Githa
pi_44261410
Maneki wat een stoere vant hbe jij zeg! wat dapper en ook wel een beetje ontroerend, het vertrouwen dat ze dan in je hebben en dan toch weer voor een tweede keer mee naar binnen gaan omdat jij dat zegt
pi_44261526
keistoer mannetje.neko!!
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:51:39 #116
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44261731
Manekimannetje, wat stoer zeg!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 11 december 2006 @ 12:52:08 #117
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44324675
Maneki hoe is het nu met je mannetje?

Jongens ik moet even weer wat gerustgesteld worden. Zeg even allemaal, dat die van jullie ook zo slecht eet en ook al zo'n hele lange tijd. Of dat je dat ook meegemaakt hebt, maar dat ze na 1 jaar toch echt normaal gingen eten. Ik wordt er nl. een beetje gestoord van.
Léon eet zo slecht en al zeker meer dan 3/4 jaar. Het enige wat hij echt opeet is pap. Dus krijgt hij noodgedwongen 's ochtends en 's avonds pap. Boterham tussen de middag gaat voor de helft op. Beker melk ook voor de helft.
Fruit eet hij ook steeds slechter, terwijl dat juist altijd heel goed ging.
Doperwten eet hij wel graag, maar om dat nu iedere avond voor te schotelen. Dan eet hij dat ook binnen no time niet meer.
Het gekke is dat hij altijd wel 's avonds heel enthousiast is als we aan tafel gaan. "Jaaaaa, eten!!" roept hij dan.
En dan kan hij niet wachten tot hij opgeschept krijgt. Maar als er dan 1 hap in gaat is het veel. Lievelingsgerechten als bami, spaghetti blijven nagenoeg onaangetast.
Dus wat eet hij nog op een dag? Ik denk dat je het zo samen kunt vatten:
- 2 x pap
- 1/2 boterham
- 1 stuk fruit
- minder dan 1 hap avondeten
We besteden er verder weinig aandacht aan aan tafel, proberen het zo ongedwongen mogelijk te houden. Ik weet van mijn nichtje dat zij dit 2 jaar volgehouden heeft en mijn andere neefje eet sindskort pas echt fanatiek. (ook tussen 2 en 4 slecht) En ik weet ook dat als hij echt honger krijgt hij vast wel gaat eten. Maarr.... het knaagt.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 11 december 2006 @ 13:22:23 #118
3011 E.T.
pi_44324956
Vul Saskia in ipv Léon en het verhaal klopt ook als een bus (alleen is het dan ipv doperwten spinazie)

Swets gaat zo even kinder-kauw-multi-vitaminen halen, krijgt ze nog wat gezonds binnen. En we noemen ze: snoepjes
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 11 december 2006 @ 13:28:09 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44325065
Hé da's een goed idee. Ik moet zo toch even het gruwelijke weer in om wat te halen.

Hoe lang is dit al gaande dan met Saskia en heb jij soms ook het gevoel dat je er gek van wordt? Léon wordt zo'n gratenbaal. Woog begin dit jaar 13 kilo en nu nog.
pi_44325188
Wat drinkt hij op een dag? M'n oppaskindje zat de hele dag aan yoghi en chocolademelk, zat daardoor zo vol, dat ze geen honger meer had. Ze is 'rantsoen' gezet van aanmaaklimonade en toen had ze wel honger ineens.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 11 december 2006 @ 13:34:27 #121
3011 E.T.
pi_44325219
Ik maak me er niet meer druk om dutch.. Dat scheelt de helft van de zorgen. Het niet eten wordt niet gecompenseerd met snoep of koek. (overdag krijgt ze wel eens wat, maar het is niet zo dat als ze d'r avondeten niet heeft gegeten dat ze dan maar een boterham krijgt om geen honger te hebben).

Fruit gaat er hier nog best aardig in, dus na het warm eten doen wij vaak nog fruit eten, voordat het toetje op tafel komt. Verder heb ik zoiets van 'ooit zal ze best wel weer eens beter gaan eten, we hebben 't op alle manieren geprobeerd, ze eet toch niet.. Dan liever niet eten met een vrolijke peuter aan tafel, dan dat ze de hele boel bij elkaar gilt omdat ze moet.
Ze moet trouwens wel aan tafel blijven zitten ook al eet ze niet en er wordt niet gespeeld in dat tijdje.
  maandag 11 december 2006 @ 13:35:34 #122
3011 E.T.
pi_44325249
quote:
Op maandag 11 december 2006 13:32 schreef YPPY het volgende:
Wat drinkt hij op een dag? M'n oppaskindje zat de hele dag aan yoghi en chocolademelk, zat daardoor zo vol, dat ze geen honger meer had. Ze is 'rantsoen' gezet van aanmaaklimonade en toen had ze wel honger ineens.
dat hoor je idd ook vaak (hier is het wicky of aanmaaklimonade of gewoon appelsap, dus geen 'vullende' dranken)
  maandag 11 december 2006 @ 13:37:07 #123
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44325289
Hier een kindje wat al maaaaaaaaaaaaaaaaaanden hetzelfde naar binnenwerkt als Léon en drinken doet hij ook al amper. Ik maak me er inmiddels niet meer druk om. Als hij honger heeft komt hij wel en zo lang meneer ook koekjes/snoepjes of de pedagogisch verantwoorde soepstengel ga ik er maar van uit dat hij inderdaad helemaal geen trek heeft. De anderhalve hap die hij tijdens het avondeten naar binnenkrijgt moet bij voorkeur rond zijn (we eten ons scheel aan krieltjes, doperwtjes en gehaktballen) en sinds kort komt die er ook direct weer uit met de mededeling "Pim ook pugen". Kennelijk maken meneer en zijn vriendje Pim er op de opvang ook een sport van om alles na het goed fijngekauwd te hebben onmiddellijk weer uit te spugen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 11 december 2006 @ 13:39:09 #124
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44325332
E.T. ga door, je bent op de goede weg me weer uit mijn frustratie te halen. Soms heb je gewoon even van de momenten dat je er even gek van wordt. Vooral ook omdat hij best weinig weerstand al heeft van zichzelf en dat weinige eten helpt daar ook niet bij. We waren af van de puf, maar hij hoest weer als een zeehond en begint weer te gieren.. Combinatie van het weer, weerstand enzo.

Verder gaan we er hetzelfde mee om als jullie, maar soms...

Yppy, het drinken valt hier reuze mee. 's Ochtends diksap/thee/sapje of roosvicee en 's middags ook eentje. Dus daar ligt het niet aan.
  maandag 11 december 2006 @ 13:40:51 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44325362
M@x Sorry hoor, maar ik moet echt even heel hard lachen om Kai.
(en dat uitspugen doet Léon dus ook.. Doen we net of we het niet zien, want volgens mij is het een spelletje van hem.)
  dinsdag 12 december 2006 @ 04:48:29 #126
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44347080
Als ik dat zo lees dan eet Noa nog veel op een dag! Ik ga me dus maar geen zorgen maken dat ze het avondeten niet wil (de rest van de dag eet ze redelijk tot goed (boterham tot fruit ) dus het zit hier allemaal nog wel goed dan.
Wat is dat nou toch met avondeten ... het ging er eerst altijd in als koek, wat dan ook, (zoals nu bij Emma ) en toen opeens was alles niet meer goed genoeg na 1 hap! Eten uitspugen ben ik altijd wel heel streng op, want dat mag ze echt niet doen van mij. Sindsdien gebeurt dat meestal niet meer. Maar ja, ze voorkomt het ook door al vóór het hapje in haar mond zit te zeggen: nee! met een heel eigenwijze intonatie (frustrerend.... ) terwijl ze daarvóór ook enthousiast was over het concept 'etuh!' en zelfs aan het scanderen is af en toe... 'eeeeTUH eeeTUH eeeTUH!' ... is het dan allemaal zo vies wat ik kook ...
pi_44348577
Kleine man hoest nog steeds, maar `s nachts gaat het gelukkig wel beter zodat hij in ieder geval nog aan zijn rust komt

Dat eten..ik begin er maar niet meer aan me daar druk om te maken. Alles wat naar binnen gaat is mooi meegenomen. Als er een dag echt heel slecht gegeten is wil ik wel eens 'patatjes' maken van wortel, komkommer, soepstengel en rolletjes worst en daar wordt altijd wel wat van gegeten. Op een stoeltje aan zijn tafeltje voor de tv zodat het eigenlijk ook nog ongemerkt naar binnen gaat.
Pedagogisch erg onverantwoord maar dat slaan we er wel weer uit voor zn 18e
Saartje
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:38:30 #128
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44348935
Fijn dat het beter gaat Maneki! Scheelt altijd zo'n hoop als het 's nachts tenminste maar gaat... dat slapen is natuurlijk ook voor het herstel heel belangrijk. Weet je nog iets meer van de dokter trouwens, wat het precies is?
pi_44353953
Ik heb nog geen idee. Had van de huisarts een drankje gekregen voor hem wat anti-allergeen werkt, want ze dacht aan huisstofmijtallergie wat voornamelijk in bed tot uiting komt. Ik moet zeggen, sinds hij dat krijgt is hij `s nachts rustig en voor overdag hebben we Ventolin wat de boel aardig openhoudt.
Over een week hoor ik de uitslag van z`n bloed
Saartje
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:56:54 #130
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_44355790
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel

Waarom staan er soms sterretjes voor & achter de namen van die koters & aanhang?
  dinsdag 12 december 2006 @ 13:57:41 #131
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44355815
Dat zijn officiele fokbabies. Kindjes van ouders die elkaar via Fok hebben leren kennen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44456758
Maneki gaat het beter met de kleine man?

Djulian heeft weer iets vaags. Toen ik hem vanmorgen uit bed haalde zag ik dat hij een blauw oog heeft. Die had hij gisteravond echt nog niet. En het is niet om zijn oog, maar alleen het ooglid dat blauw is en niet zo'n beetje ook. Ik snap niet hoe dat zo komt. Alleen een ooglid blauw dat is toch vaag?
pi_44456853
hij zal zich wel gestoten hebben in z'n slaap neem ik aan?
pi_44457355
Hij hoest zich nog steeds het leplazerus Ik hoop maar dat er maandag een uitslag bekend wordt waar we iets mee kunnen.

Djulian, wat heb je gedaan?
Saartje
pi_44457452
Hoop het ook Maneki want dit is prut.

Bix dat denk ik ook alleen kan ik me niet bedenken waar aan. Vannacht was er nog niks toen ik bij hem ging kijken. Hij lijkt er weinig last van te hebben iig en zijn oog is niet dik, echt alleen flink blauw.
pi_44457481
he bah manekineko.
pi_44457952

vrijdag 15 december 2006 @ 15:17:43 #138
103793 kozakken
Living the life
pi_44458501
Eten jullie 's avonds warm? Hier wordt er bv bij mijn ouders ''s middags warm gegeten en eet hij echt als een bootwerker. 's avonds eet hij altijd veel minder.
Mss kijken of dat wat zou kunnen schelen.
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:20:56 #139
105888 renzell
pi_44467150
Goed idee Kozakken! Misschien dat soep ook uitkomst kan bieden Dutch. Wij zijn er sinds kort 'aan' hier. Pompoensoep (zeer eenvoudig, superleker en erg gezond!), broccolisoep, courgettesoep. Mjummie. Het is drinken, maar toch eten, en oh zo vol van de broodnodige vitamienen. Het kan zelfs in de fles als het nodig is. Succes met al die onwillige peutertjes!
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:23:05 #140
105888 renzell
pi_44467207
Pompoensoep: pompoen (met schil, zonder pitten) in stukjes snijden en koken in niet al te veel water, met een groentebouillonblok erbij, half uurtje ongeveer, tot je het kunt pureren. Dan pureren, eventueel wat koksroom erbij, beetje bieslook, oregano of peterselie, snufje zout en peper, en klaar.
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:23:31 #141
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44470564
Soep
Toevallig van de week grote pan gemaakt omdat iedereen hier in de lappenmand zag/lag/hing en hij slurpt het echt naar binnen. Hij verheugt zich er helemaal op. Groentesoep.
Ik ga die pompoensoep ms ook nog eens proberen, klinkt goed.

En zul je net zien, deze week eet hij ineens veel beter.

Kozakken, het klinkt wel heel logisch eik van dat 's middags eten. Kinderen zijn natuurlijk 's avonds best moe, dat heeft er vast ook mee te maken.
pi_44473548
met schil, renzell!? dat wist ik helemaal niet, dat je die ook kon eten. het schillen vind ik het allervervelendste klusje van pompoensoep, en daarom maak ik 'm niet zo vaak. maar ik ben er wel dol op (en de kinderen ook). ik gooi er vaak nog veel meer groenten door, en vooral prei combineert erg goed en een scheutje witte wijn, wat gruyère (of andere kaas), hmmmm!!! soep is hier ook een van de favoriete gerechten, piet vraagt regelmatig wanneer we nou weer eens soep eten.

succes met alle slechte eters, piet begint net weer wat beter / meer te eten maar bij hem is 't ook vrij lang pet geweest (al at ie meestal wel aardig brood, dat scheelt). anna is nu juist wat kieskeuriger geworden. maar vanavond aten we patatjes en dat lusten ze allebei ERG GRAAG. ik moest zo lachen, toen we 't in de auto zeiden waren ze door 't dolle heen, en anna bleef maar 'tatjes eten! thuis! allemaal samen tatjes eten!' 'appelmoesj' roepen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 08:20:02 #143
105888 renzell
pi_44477046
Gewoon met schil ja, ik wist het ook niet, maar het kan, en is nog gezond ook, net als de schil van aardappels! Hmmm ja, met kaas ga ik ook eens proberen. Klinkt goed!
pi_44477346
Er zijn pompoensoorten die je absoluut wel moet schillen, maar die oranje pompoenen (hokaido) hoeven in ieder geval niet dacht ik! (met uitzondering van 'littekens' en harde stukjes in de schil)
Just my two cents (wij aten vroeger vaak pompoen, mjammie.... heerlijk!)
pi_44477562
nah, goed om te weten zeg!!!
pi_44477685
Mijn kinderen horen qua leeftijd niet in dit topic maar ik las de eetfrustaties van Dutchie en die herken ik zeer.

David eet ook ontzettend slecht.
Met wat geluk 2 keer per dag een halve boterham of wat ontbijtkoek. Fruit eet hij niet
Het avondeten laat hij ook vaak onaangeroerd of 1 of 2 hapjes (zodat je dan al een gat in de lucht springt).
Ik heb al vanalles geprobeerd en het frustreerd zo erg....(hij drinkt trouwens wel goed).

Ik negeer het verder maar en haal gewoon zijn volle bord na het eten weer weg.
(Terwijl wij eten pakt hij zijn volle bord al op en roept: Klaar!)

Je vraagt je af hoe ze erop kunnen leven...

Damon is trouwens ook een hele slechte eter (en dus ook een gratenpakhuis).
Voordeel bij hem is dat we hem wel makkelijk kunnen dwingen om toch iets te eten; dit en dat moet je opeten..
Dat doet hij dan ook zonder morren zodat hij wel van alles wat binnenkrijgt.
pi_44479706
dwingen lukt hier echt helemaal niet. negeren wel, en slechts héle kleine beetjes opscheppen wil ook nog wel eens helpen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 21:37:07 #148
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44492741
Kleine beetjes opscheppen... ook genoteerd.

Vervelend voor jullie, maar ik vind het wel een verademing om bevestigd te krijgen dat het er een beetje bij hoort. Zo af en toe heb je alleen de neiging om hem vast te zetten, zijn mond met klemmen open te zetten en met een trechter al het stukgepureerde voedsel door zijn giechel te gieten.
Goed... tot zo ver de frustratie.

Maar goed, we gaan gewoon verder met ons netjes aan de boekjes te houden. En al jullie tips ben ik erg dankbaar voor.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 16 december 2006 @ 21:45:36 #149
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44492953
Isa begint nu weer vlees te eten trouwens, dat heeft ook een half jaar geduurd. Ze eet gelukkig wel graag fruit, dus dat gaat er hier met bakken doorheen...

Een tijdje terug wilde ze helemaal niets eten, ziek enzo... Toen heb ik eens gevraagd hoeveel zo'n kindje eigenlijk moet eten. Eens in de week iets van de schijf van vijf en veel peuters overleven rustig op een halve appel en een koekje per dag, maanden lang

Hoe frustrerend ook, gewoon blijven aanbieden dus... ooit vreten ze je de oren van de kop. Da's waarschijnlijk tegen de tijd dat je ze ook uit bed moet sleuren in plaats van erin
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 16 december 2006 @ 21:51:12 #150
3011 E.T.
pi_44493097
iets zegt me dat Isa net zo'n tijdrekker is als Saskia bij 't naar bed gaan

CB zei hier trouwens ooit: peuters groeien op lucht en liefde.

Saskia had vanavond een hele zere teen Ze stond met papa onder de douche, en van wat ik ervan begreep had ze een of ander bakje op d'r voet gezet en was ze daar met d'r andere voet op gaan staan.. Randje precies op de nagelriem van grote teen Ik haar een beetje afdrogen, Arniflor erop... dat moest eraf!!!!!! Dat deed nog zeerder Hele tijd brullen en huilen om d'r teen.. en als ze toch even moest lopen dan je teen wel omhooghouden!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')