Half vind ik niet zo erg, maar ik ben wel met je eens dat ze moet weten wát ze zegt.quote:Op maandag 25 december 2006 09:47 schreef livelink het volgende:
Ja, ik vind het wel een groot verschil om kinderen tweetalig op te voeden of dat ze alleen maar liedjes leren en wat oppikken van een televisieprogramma. Als je het doet, moet je het goed doen en niet zo half. Op school leert Katja dan Jinggle Bells, maar ik moest haar uitleggen wat een one-horse-open-sleigh was. Dan vind ik het dus niet goed en heeft ze gewoon wat klanken geleerd.
Op zich komen we de dag goed door tot een uur of 5 dan gaan we van start, slechte eter op moment maar gelukkig drinkt ze heel erg goed. Koorts is bijna weg en ze begint een beetje weer mijn Zoëquote:Op maandag 25 december 2006 09:31 schreef livelink het volgende:
Rottdog, hoe gaat het met Zoë?
Ik las er net iets over maar dan zouden ze vrij snel te troosten zijn. En dat is Morris niet. Die blijft wel een uur over zijn toeren. Echt heel verdrietig. En ik voel me natuurlijk ook ellendig want ik kan als moeder zijnde mijn eigen kind niet troosten en dat vind ik heel naar. Het komt trouwens maar af en toe voor. Dat jullie niet denken dat het elke avond bal is hierquote:Op donderdag 28 december 2006 17:58 schreef poemojn het volgende:
Nachtangsten / night terrors waarschijnlijk Snoopy. Heeft Myrthe na Juliette's geboorte een paar keer gehad maar lijkt nu weer over te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |