abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 december 2006 @ 16:14:03 #226
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44601328
Zoë is sinds ze een trapje met bril heeft gekregen helemaal zindelijk. Alleen gisteren voor het eerst een ongelukje gehad, ze is niet fit en moest naarde tandarts en prompt van de spanning bij de tandarts op de stoel heeft ze een klein plasje laten lopen. S'nachts ook geen probleem ze heeft wel een luier aan maar weigert het in de luier te doen

Hier heeft dat trapje de doorslag gegeven een eigen wc volgens Zoë.
  woensdag 20 december 2006 @ 21:32:32 #227
61800 Rottdog
pi_44610286
Kort nadat ik dit heb geschreven werd Zoë dus heel erg ziek ze hoestte zowat der longen uit der lijf Ze blijkt dus pseudokroep te hebben en we zitten dus samen nu geregelt tijdens een aanval in de douche te stomen.
  woensdag 20 december 2006 @ 21:36:09 #228
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44610405
Ach, wat zielig voor Zoë en voor jou, Rottdog.
Beterschap, hopelijk zie je de douche vanavond en vannacht niet meer zo vaak.

Dat trapje voor de wc wil ik ook gaan kopen. Ik zat al lang te twijfelen, want ik vind het ook zo zonde om weer wat te kopen en dat het hier ongebruikt staat, maar in mijn strijd voor de zindelijkheid wil ik alles wel proberen. Dus ik ga zo even op marktplaats zoeken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 20 december 2006 @ 21:38:37 #229
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44610495
Jee Rottdog, wat sneu voor Zoë. Beterschap.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 20 december 2006 @ 22:19:12 #230
103793 kozakken
Living the life
pi_44612047
Och.. arme Zoe. Wat naar zeg

Hier gebruiken we een wc-verkleiner en een opstapje. Allebei worden ze zodra meneer het toilet binnentreed geinstalleerd
(laatst hoorde ik 'm zelf mompelen en bedacht ik me dat ik dat wel eens wilde 'aanzien cq aanhoren') Hoorde ik hem mompelen: "ophouden, ophouden, ophouden". (Roep ik wel eens wanneer we in vliegende vaart het toilet proberen te halen )
  woensdag 20 december 2006 @ 22:27:44 #231
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_44612379
Ach Zoë wat zielig Beterschap!

Als ik naar de wc ga gaat Noah vaak mee en gaat hij op het potje zitten (met z'n kleren gewoon aan). Laatst wilde hij zomaar uitzichzelf plassen en zitten. Wij dus nu wel alles uittrekken en op het potje zetten, maar nee, hij wilde op de wc Verder niks gedaan natuurlijk, maar toch
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 20 december 2006 @ 22:55:48 #232
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44613426
och Zoë... Beterschap!

Tex, zo zijn we hier ook begonnen.. Gewoon ook af en toe op de wc laten zitten..

Ophouden van de plas is hier nog wel eens moeilijk. Laatst was ik boodschappen doen en toen ging 't hartstikke goed (in de rij bij de kassa 'mama ik moet plassen' toen nog inladen en naar huis en helemaal droog gebleven), maar regelmatig komt ze onderweg van de bank naar de wc allerlei intressants tegen.. en dan zit de helft dus in d'r broek..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_44616573
Zoe beterschap

Djulian is zo goed als zindelijk. Hij kan keurig alles ophouden en op het potje of op de wc doen, maar door zijn allergieen en de reactie van zijn darmen daarop heeft hij wel een luier om omdat als het fouteboel is hij totaal geen controle erover heeft.
pi_44621866
Duncan heeft van de week jozef gespeeld op het KDV... Het toneel stukje was een beetje de herdertjes lagen bij nachte... erg leuk. Ik heb een fotoverslag gehad. Dit is al de tweede keer dat hij op het toneel staat voor een flink publiek ( kinderen van de bso en het kdv) en hij vind het geweldig!!!!!
Misschien wordt hij wel acteur!!!
pi_44621978
Morris heeft vandaag kerstlunch op het kdv met poffertjes en chocolademelk. Ik moet altijd een beetje lachen als ik me voorstel dat mijn kind een kerstlunch oid heeft Het klinkt zo volwassen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 21 december 2006 @ 11:52:17 #236
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44623437
Ik ben sowieso stapel op de leidsters van het kdv, ze doen altijd zulke leuke dingen met de kinderen. En ik zou zo graag eens stiekum willen kijken hoe Léon dat meemaakt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44639623
Zoe beterschap.

WIj hebben morgen kerstdiner op de psz. We brengen Fleur om 5 uur en mogen ze om 6 uur komen halen.

Fleur vindt trouwens dat we met de doden kunnen praten Ze pakt de speelgoedtelefoon en meldt vrolijk aan mij dat het mijn mama aan de telefoon is. En dan houdt ze ook hele verhalen tegen haar oma Renate. Iemand die ze alleen van foto's kent. Maar dus wel weet dat het mijn mama is die me even wil spreken. Lief toch?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 december 2006 @ 21:14:28 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44639689
Saskia is geindoctrineert door AH kerst reclames. Vandaag was er een reclame van zalmmoten. "Waar is pepersaus?"

Ze hebben een reclame op de tune van jingle bells... pepersaqus... pepersaus....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 december 2006 @ 17:46:22 #239
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44685948
Fijn meespelen met de fantasie van je kind.

Saskia komt met een speelgoed bordje uit d'r speelgoed keukentje aanlopen.
"Alstjeblieft papa, die is voor jou"
"Ow lekker meid! wat zit erop?"
Saskia kijkt fronsend naar het bordje, haalt d'r schouders op..
"Zit niks op papa"
En ze loopt weg.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 december 2006 @ 18:41:10 #240
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44687393
Heb alleen ik nog een peuter ofzo
pi_44687581
nee ik heb er ook 1!
Die is momenteel verslaafd aan de dvd van Cars. Hij is woensdag naar de kapper geweest en zou straks eens gaan stoeien met de nieuwe camra om die leuke peuter van mij te laten zien
Donderdagavond kwam de oppas binnen en het eerste wat meneer riep was: tat eten
pi_44690676
Ik heb ook een peuter!
En die is gisteren met zijn vader naar de kapper geweest. Zijn haar is nu kort, hij is al zijn krullen kwijt
Ik heb wel even een traantje moeten laten

Daarstraks vroeg ik hem om een kusje en dat kreeg ik ook. Hij keek me daarna ernstig aan, gaf een klopje tegen mijn schouder en zei: goed hoor, goed hoor
  Licht Ontvlambaar zaterdag 23 december 2006 @ 21:04:23 #243
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44691576
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Fijn meespelen met de fantasie van je kind.

Saskia komt met een speelgoed bordje uit d'r speelgoed keukentje aanlopen.
"Alstjeblieft papa, die is voor jou"
"Ow lekker meid! wat zit erop?"
Saskia kijkt fronsend naar het bordje, haalt d'r schouders op..
"Zit niks op papa"
En ze loopt weg.

Visioenen heeft van McDonalds reclame Heb je ook elfenvleugeltjes Swets

Overigens, mijn peuter had vandaag een Nee-bui... niks was goed, overal kwam alleen maar Nee! op. En dat was niet echt bevorderlijk voor mama's humeur

Morris
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44692015
oooh morris gekortwiekt! ik kan me voorstellen dat je daar even van moet slikken snoop. maar 't staat 'm vast superstoer. en haha wat grappig en lief hoe de rollen soms ineens even omgedraaid kunnen zijn.

swets hahah doe je ook eens je best.

sjeen, lekker he, NEE-dagen. bij anna (officieel nog geen peuter maar in gedrag toch vaak al wel hoor) is 't extreme geNEE nu gelukkig weer even omgebogen naar 'IKKE IKKE IKKE'. wel handig op zich, ik hoef m'n vraag maar een beetje slim te formuleren 'wie gaat er mee naar boven?' komt anna aangerend, de armen beurtelings omhoog gooiend (waar ze dat van heeft?!) IKKE IKKE IKKE roepend. en piet wil er dan niet voor onder doen en gaat ook mee staan IKKE IKKE IKKEn, zelfde armendansje, dus ik krijg ze momenteel lekker makkelijk mee naar zo goed als waar ik maar wil!
pi_44692765
Bix, da's een goeie! Kijken hoe lang ze er in trappen.
  zondag 24 december 2006 @ 01:02:45 #246
61800 Rottdog
pi_44697200
Bix das echt een lekkere

Hier ook nog steeds een peuter maar het arme wijffie is nog steeds erg ziek. Net weer zitten stomen in de douche en meer dan een verhaal van hangjongere kom ik niet.
pi_44697287
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 20:38 schreef snoopy het volgende:
Ik heb ook een peuter!
En die is gisteren met zijn vader naar de kapper geweest. Zijn haar is nu kort, hij is al zijn krullen kwijt
Ik heb wel even een traantje moeten laten

Daarstraks vroeg ik hem om een kusje en dat kreeg ik ook. Hij keek me daarna ernstig aan, gaf een klopje tegen mijn schouder en zei: goed hoor, goed hoor
Had jij ook toen ze terug kwamen zoiets van: Wat heb je met hem laten doen?
Ik werd boos bijna
  zondag 24 december 2006 @ 08:01:51 #248
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44700041
Rottdog, wat naar voor Zoë zeg... dat duurt ook al een tijdje zo! Heel veel sterkte voor jou en beterschap voor haar!

Swets, hier komen Noa en Emma mij om de beurt vaak 'voeren' met een speelgoed-soeplepeltje van het keukentje, al happend als een vis. Van de oma's geleerd ... geweldig is t! Alleen minder geweldig dat je het de hele tijd moet volhouden om 'net-alsof' te eten... (gaat vervelen op den duur)
Maar ik vind Saskia best slim hoor...er zat toch idd niets op het bordje?

Anitra, wat knap van Djulian dat hij zindelijk is terwijl hij een luier om heeft! Dan plast hij dus echt niet in z'n luier? Dat vind ik echt knap, zeker voor een jochie.

Snoopy, jammer he van de krullen... maar hij krijgt ze vast wel terug toch?
Wij willen Noa's haar lang laten groeien, maar dat is erg lastig met een meiske wat geen speldjes of elastiekjes in haar haartjes wil. Ze trekt ze er heel snel uit en zegt dan: 'oh mooie!'

Oh ja... Als Noa een kerstboom ziet zegt ze standaard 'kersjeboom' en alles wat verder glinstert is 'kersjebloem' of 'kersjebal' ... zo lief klinkt het ...
Verder begint ze zó goed te praten en dat is erg leuk. Ze is ook echt toe aan nieuwe woordjes leren, is erg leergierig als we boekjes bekijken en zegt alles wat ze niet kent na. Soms zit ze me expres voor de gek te houden en noemt alle dieren precies verkeerd op ...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 december 2006 @ 18:47:13 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44714991

Saskia kan al best goed tellen. En zelfs zien van 'dat zijn 3 peren'. Maar al dat Dora kijken op regenachtige middagen heeft blijkbaar toch zijn goede kanten, want zojuist stond ze tot 12 te tellen.... in het engels
  zondag 24 december 2006 @ 20:09:46 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44716842
quote:
Op zondag 24 december 2006 18:47 schreef Swetsenegger het volgende:

Saskia kan al best goed tellen. En zelfs zien van 'dat zijn 3 peren'. Maar al dat Dora kijken op regenachtige middagen heeft blijkbaar toch zijn goede kanten, want zojuist stond ze tot 12 te tellen.... in het engels

Heb hier ook zo'n Dora-fan. Mama mag ik kleien....plies.......asjeplies! En kijk uit voor zwieber...zwieber niet stelen....oh, man.... (ze combineert de nederlandse versie nog al eens met de engelse)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')