Rottdog, wat naar voor Zoë zeg... dat duurt ook al een tijdje zo! Heel veel sterkte voor jou en beterschap voor haar!
![]()
Swets, hier komen Noa en Emma mij om de beurt vaak 'voeren' met een speelgoed-soeplepeltje van het keukentje, al happend als een vis. Van de oma's geleerd
![]()
... geweldig is t! Alleen minder geweldig dat je het de hele tijd moet volhouden om 'net-alsof' te eten... (gaat vervelen op den duur)
Maar ik vind Saskia best slim hoor...er zat toch idd niets op het bordje?
![]()
Anitra, wat knap van Djulian dat hij zindelijk is terwijl hij een luier om heeft! Dan plast hij dus echt niet in z'n luier? Dat vind ik echt knap, zeker voor een jochie.
Snoopy, jammer he van de krullen... maar hij krijgt ze vast wel terug toch?
Wij willen Noa's haar lang laten groeien, maar dat is erg lastig met een meiske wat geen speldjes of elastiekjes in haar haartjes wil. Ze trekt ze er heel snel uit en zegt dan: 'oh mooie!'
![]()
Oh ja... Als Noa een kerstboom ziet zegt ze standaard 'kersjeboom' en alles wat verder glinstert is 'kersjebloem' of 'kersjebal' ... zo lief klinkt het
![]()
...
Verder begint ze zó goed te praten en dat is erg leuk. Ze is ook echt toe aan nieuwe woordjes leren, is erg leergierig als we boekjes bekijken en zegt alles wat ze niet kent na. Soms zit ze me expres voor de gek te houden en noemt alle dieren precies verkeerd op
![]()
...