We kunnen de Dirk Witte in Utrecht bellen als ze het goed vinden als we met een hele groep daar in de kelder gaan zittenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef -Beer- het volgende:
In Februarie ben ik in Australie, als het in Januarie is kom ik wel denk ik.
Kunnen we niet naar een plek waar we kunnen jammen?
Wel een leuk idee, kunnen we een beetje muziek maken. En pils drinken uiteraard.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
We kunnen de Dirk Witte in Utrecht bellen als ze het goed vinden als we met een hele groep daar in de kelder gaan zitten(dat is echt een toffe ruimte)
Neeee, een beetje kloten met effecten en electrische gitaren is toch veel vetter? Al word het wel snel een teringherrie...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:55 schreef Bizznitch het volgende:
Anyway.
We brengen allen ons akkoestisch gitaar mee. dan gaan we op de dam liedjes spelen.
En van het geld drinken we bier.
olé!
Kun je de OP niet gelijk aanpassen?quote:
Moet lukken joh, even een datum plannen, even wat dingen bedenken die we kunnen doen.quote:Op donderdag 23 november 2006 08:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je de OP niet gelijk aanpassen?
(EDIT: Laat maar...)
Het is trouwens dichterbij dan je denkt, ik vraag me af om het nog te regelen is voor die tijd!![]()
Voor mij ook niet, zit er precies tussen in.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:09 schreef -Menn0- het volgende:
Utrecht is trouwens ook geen probleem
Yeah right, ik ken jullie allemaal uit het gitaristentopic, stelletje paupers, allemaal geen geld!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:19 schreef Maaark het volgende:
Is toch alleen maar goed voor de zaak? Er zal vast wel het een en ander gekocht worden!
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yeah right, ik ken jullie allemaal uit het gitaristentopic, stelletje paupers, allemaal geen geld!![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:35 schreef -Beer- het volgende:
We gaan in ieder geval niet naar de gitaar boer in Meppel, mocht dat idee ter sprake komen.
Nou de locatie is duidleijkquote:Op donderdag 23 november 2006 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Nou, bij de gitaarboer in het dorp van mijn ouders kun je wel gratis chocolademelk tappen..![]()
Maar alle gekheid op een stokje, heeft er iemand die in een grote stad woont niet een of ander buurthuis dat je af kunt horen. Ik gok dat er toch niet meer 20-25 man komen (hooguit!) en dat houd het wellicht wel betaalbaar!quote:
Zoveel mensen ga je toch niet redden denk ik, en bij die meets zeggen tig mensen op het laatste moment afquote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokje, heeft er iemand die in een grote stad woont niet een of ander buurthuis dat je af kunt horen. Ik gok dat er toch niet meer 20-25 man komen (hooguit!) en dat houd het wellicht wel betaalbaar!![]()
Ja, uitgaande van 10 (=veel!) man, gewoon gezellig, mits bier!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoveel mensen ga je toch niet redden denk ik, en bij die meets zeggen tig mensen op het laatste moment afdaarom lijkt een biermeet in een cafe waar op dat moment een bandje optreed ofzo misschien een beter idee ?
De maloe melo in amsterdam, ken er wel wat mensen daar, kan het ook op zijn minst even vragen.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokje, heeft er iemand die in een grote stad woont niet een of ander buurthuis dat je af kunt horen. Ik gok dat er toch niet meer 20-25 man komen (hooguit!) en dat houd het wellicht wel betaalbaar!![]()
Die uitgeknipte gitaren op de voorpaginaquote:Op donderdag 23 november 2006 17:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Nou, bij de gitaarboer in het dorp van mijn ouders kun je wel gratis chocolademelk tappen..![]()
Staat nog op de website ook...![]()
![]()
![]()
terwijl het m'n eigen idee was zelfsquote:Op donderdag 23 november 2006 16:42 schreef imported_sphinx het volgende:
ik woon ver weg, ben autoloos en blut.
![]()
Gewoon liften.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
terwijl het m'n eigen idee was zelfs![]()
Waar is ver weg? misschien je meerijden of zoquote:Op donderdag 23 november 2006 20:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
terwijl het m'n eigen idee was zelfs![]()
ver weg is Wierden, naast Almelo(oooo) .quote:Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Waar is ver weg? misschien je een meerijden of zo![]()
Nu gaan we allemaal nóg een keer master of puppets spelen.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:45 schreef imported_sphinx het volgende:
en nu?
ik speel nooit nummers van andere bands. das natuulk eik wel dom, want daar ken je eik best veul van leren. maar s ook wel goe, want dan kun je zelf zo heul veul dinge bedenke enzo!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:22 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nu gaan we allemaal nóg een keer master of puppets spelen.![]()
Dat had ik al een keertje voorgesteltquote:Op vrijdag 24 november 2006 05:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat dachten jullie dan van de Stairway to heaven in Utrecht? Dat is natuurlijk de gitaarkroeg bij uitstek. Soms is het wel druk. Op de nacht van het Slayerconcert nog staan pitten daar.
Mja, sorry.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:29 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Dan haak ik af.
Utrecht is net even te ver voor mij.
Zondagen zijn helemaal niet ter sprake gekomen, of wel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:01 schreef Maaark het volgende:
zondagen zijn kut!
Geen gevoel voor humorquote:Op woensdag 29 november 2006 18:06 schreef -Beer- het volgende:
[..]
En dat weet je nu al?Moet diegene nog overlijden ofzo?
Beetje onlogische datum 30 december, ivm met feestdagen.quote:
Ow jawel hoor heel simpel, dan kan ik nietquote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook niet helemaal, mede omdat het geen flikker met dit topic te maken heeft.
Ah, okequote:Op woensdag 29 november 2006 18:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Beetje onlogische datum 30 december, ivm met feestdagen.
Dus dan zeg je, dan heb ik een begrafenis![]()
31 december is ouderjaarsdag.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:16 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ah, oke.
Ja, ik ga natuurlijk ook niet op oudejaarsdag naar een meet.![]()
Domme opmerking dom antwoord hequote:Op woensdag 29 november 2006 18:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
31 december is ouderjaarsdag.
en het was ook niet echt serieus. en die begrafenis opmerking vind ik maar dom![]()
Jij komt ook ?!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Utrecht.
neem je moeder meequote:Op donderdag 30 november 2006 09:42 schreef --H-I-M-- het volgende:
ik weet niet of ik wel mag van mijn mama.
Ja het is leeuk en toooof en afgezaaagdquote:Op vrijdag 24 november 2006 05:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wat dachten jullie dan van de Stairway to heaven in Utrecht? Dat is natuurlijk de gitaarkroeg bij uitstek. Soms is het wel druk. Op de nacht van het Slayerconcert nog staan pitten daar.
wheeheheheequote:Op donderdag 7 december 2006 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja daar pikken we bizznicht op
()
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja daar pikken we bizznicht op
()
Nu durf ik neit meerquote:Op donderdag 7 december 2006 18:56 schreef Bizznitch het volgende:
Het eerste wat ik doe op die meet is martijn een schop geven.
Maarre kerels wat word het nou.... Ik zeg Amsterdam
Tof.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:09 schreef VaderJacob het volgende:
We gaan naar AmsterdamDaar verkopen we guitarist.nl op de wallen en van dat geld gaan we bier zuipen
![]()
Hoi mag ik jouw msnquote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef Bizznitch het volgende:
Ja hoi btw als we nou msn's gaan uitwisselen voor de meet enzovia PM that is.
Dat is toch wel weer een compliment voor mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Daar krijgen we toch amper geld voor, nog niet eens genoeg voor 1 biertje![]()
Jeweettogquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:23 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat is toch wel weer een compliment voor mij. Op een zieke manier wel.... maar toch
.
Daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 18 december 2006 15:16 schreef imported_sphinx het volgende:
ik stem voor. betwijfel alleen of ik kom![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 15:16 schreef imported_sphinx het volgende:
ik stem voor. betwijfel alleen of ik kom![]()
* guitarist.nl ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:45 schreef Dribbel_ het volgende:
ik kom in ieder geval
je zei dat je niet kwamquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:35 schreef Bizznitch het volgende:
Oh fuck ja die meethelemaal vergeten
.
ik ook uit eten... met zijn vriendin.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ehhkan niet
uit eten met vriendin
![]()
hoorde dat bizznicht ook al niet kon
Dus hopelijk kan het een andere keer![]()
gezelligquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:34 schreef Maaark het volgende:
[..]
ik ook uit eten... met zijn vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |