Welke naamquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:04 schreef Waris3 het volgende:
Aritz Solobarrieta vs Warry van Wattum
Blijven jullie die naam nou verkeerd spellen?![]()
quote:Voornaam: Aritz
Achternaam: Solobarrieta
Geboortedatum: 22-07-1983
Geboorteplaats: Ondarrao, Spanje
Nationaliteit: Spanje
Speler van: Ath. Bilbao
quote:Voornaam: Warry
Achternaam: van Wattum
Geboortedatum: 22-10-1968
Geboorteplaats: Rotterdam, Nederland
Speler van: Deltasport
Als je alles zo loopt op te jagen en de boel wil regelen, mag jij de organisatie van dit tournament wel ter hand nemen, regelneef methodmich.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef methodmich het volgende:
Vanaf de volgende ronde, die morgen begint geloof ik, lijkt het me leuk foto's te zoeken.
Ben even wezen spitten. Was een voetballer van Athletic Bilbao, maar speelt nu bij Eibar. Daar staat hij niet bij de spelers van dit seizoen, maar een zoekopdracht met de naam Solabarrieta geeft op zowel de site van Bilbao als die van Eibar idd een aantal links, Solobarrieta niet. Als hij deze ronde doorkomt, verbeter ik zijn naam.quote:
Al goed al goed.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:17 schreef OnlineGokker het volgende:
In FM2007 is het ook sola...
We hadden toch al gewoon afgesproken dat ik eventuele foto's zou zoeken???quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je alles zo loopt op te jagen en de boel wil regelen, mag jij de organisatie van dit tournament wel ter hand nemen, regelneef methodmich.Beschouw gaat geen foto's zoeken en gaat foto's ook niet omzetten in links. Mag jij doen. Het is een namen tournament en hoe die voetballers er uit zien, doet helemaal niet ter zake. Vind ik.
Zet foto's dan maar weg in dit topic.quote:Op zondag 26 november 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
We hadden toch al gewoon afgesproken dat ik eventuele foto's zou zoeken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |