Daar ben je lekker op tijd mee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Om 16:00 gelijktijdig klaar komen mensen.
uit het zakje*quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:08 schreef Thrilled het volgende:
ik doe vanavond wel mijn duit in het zakje ()
En daar heb ik geen antwoord gekregen op mijn vraag.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:13 schreef Godshand het volgende:
mijn bijdrage is al gedaan Kom klaar voor de wereldvrede :)
Hoe kan je nu aan de bak als je geslachtsloos bent .quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:10 schreef Aeris1984 het volgende:
Oh, k was het helemaal vergeten. Moet ik maar aan de bak vanavond he...Wat een straf!![]()
Crapquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:12 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Hoe kan je nu aan de bak als je geslachtsloos bent .
Dat zie ik hier
Wereldvrede moet eigenlijk altijd kunnen,quote:Op donderdag 28 december 2006 17:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit was wel een doorslaand succes. Komt er nog een vervolg?
Nou voor ons ging de wereldvrede niet opquote:
Dit vergt enige voorbereiding uiteraard. Morgenavond maar doen?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:07 schreef Auticia het volgende:
Wereldvrede moet eigenlijk altijd kunnen,. Roep maar een datum.
Gezellig. Maak jij een lijstje van deelnemers?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit vergt enige voorbereiding uiteraard. Morgenavond maar doen?![]()
Dit gaat 'm worden, ik voel 'tquote:Op donderdag 28 december 2006 18:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Klaarkomen voor wereldvrede deel 2!
Deelnemers:
UIO_AMS
Auticia
Ik ben nu al tevreden met deze lijst.
Ik hoop het, Auticia, ik hoop het van ganser harte. Dat we het voelen.quote:
Daar kan het aan liggen, Caesu.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:54 schreef Caesu het volgende:
heeft niet echt geholpen dus.
misschien omdat ze in Somalië aan vrouwenbesnijdenis doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |