Ja, en die wordt duidelijk niet gechecktquote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er staat 'vrouw' in je profiel, muts!![]()
Lief ben ik hequote:Op woensdag 22 november 2006 20:22 schreef Marrije het volgende:
Wel ff netjes van je Paultjuuuh.
Nou, die sneer net naar Nostalgist is weer minder lief, maar dit topic is wel lief bedoeld -en ook terecht.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, en die wordt duidelijk niet gecheckt![]()
Wat waarquote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, die sneer net naar Nostalgist is weer minder lief, maar dit topic is wel lief bedoeld -en ook terecht.
Ja Nostalgist zei Monique dbk en jij zei dat zie ik ook wel. Das niet zo lief.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Sneer?
grappiequote:Op woensdag 22 november 2006 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja Nostalgist zei Monique dbk en jij zei dat zie ik ook wel. Das niet zo lief.
Nu zie ik pas wat hij (?!) oorspronkelijk posttequote:Op woensdag 22 november 2006 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, en die wordt duidelijk niet gecheckt![]()
Als je iemand denkt de grond in te kunnen trappen, kan je het ook niet laten he, het verbindt je gewoonquote:Op woensdag 22 november 2006 20:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nu zie ik pas wat hij (?!) oorspronkelijk postte![]()
Ik geloof dat er stond dat de voorstelling voorbij isquote:
Nu hoor ik toch weer wat over to be continuedquote:Op woensdag 22 november 2006 21:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geloof dat er stond dat de voorstelling voorbij is![]()
k heb ook geen beeld jammerrrrrrrrrrquote:Op woensdag 22 november 2006 23:03 schreef Kinga het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=E631E4AV
Big Brother Reveals ( Er staat deel 1, want dacht er nog een 2e kwam)
52 minuten
183 mb
Bij 0.50 minuten begint de film zelf ongeveer.
Krijg je geen beeld in winamp of WMP, kijk em dan in VLC media player.
Blijkbaar wel hequote:Op donderdag 23 november 2006 10:07 schreef D.Rose het volgende:
Hoe kom je aan de film? Op de streams was ie niet te zien
Rechtsklikken op het bestand, en dan "openen met", dan VLC kiezen in het popupschermquote:Op donderdag 23 november 2006 00:26 schreef Giggio het volgende:
ok, uitpakken in?? heb ik gedaan maar wordt dan automatisch Media Player bestand en dan heb ik alleen geluid.... (nou ja... screaming Mo ;-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |