Het zal me niet verbazen als ik dit ga horen.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:50 schreef Herald het volgende:
"ik ben model, want op FOK! vragen ze me altijd voor fotoshoots in mijn string"
Die ziet er wel fatsoenlijk uit vind ikquote:Op woensdag 22 november 2006 19:52 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Zelfs Toeps noemt zichzelf model/actrice..
Fatsoenlijk ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Die ziet er wel fatsoenlijk uit vind ik
Maar dat is dan wel oke.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:52 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
geloof me, die herken je niet zonder die kleren, kapsel en make-up.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef fathank het volgende:
Vrouwen die het nodig vinden om te melden dat ze model zijn, zijn dus duidelijk hele slechte modellen, anders had ze wel in een bushokje gehangen ofzow, of op de lingeriepagina van Wehkamp.
Er zijn ook genoeg modellen die wel lekker zijn, maar die hele wereld is wazig ja, en al die meisjes die hun best doen, er zat er één op school die ik laatst op afterparty tegenkwam liep ze met de pak op zak, zij deed het alleen omdat ze vond dat erbij hoorde.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:13 schreef Natalie het volgende:
Modellenbureaus hebben een andere kijk op wat mooi is dan de normale mens. Zij zien een karakterististiek koppie, wij zien een maf hoofd. Zij zien een slank lichaam, wij zien een soepstengel.
En zien wij een mooie vrouw, dan zegt het modellenbureau: te normaaltjes, te dik!
Totaal andere wereld.
Adriana lima vind ik anders wel fucking lekker.. Als ik lesbisch wasquote:Op woensdag 22 november 2006 21:03 schreef Arjan het volgende:
Echte modellen zijn niet eens 'lekker', ze zien er classy en mooi uit. Lekkere wijven zijn de vrouwen waar andere vrouwen over roddelen omdat ze zelf niet lekker zijn
Met dat hele opschonen en je signature krijg ik toch altijd zo'n soort van OUD vibe, ben je alvast aan het oefenen?quote:Op woensdag 22 november 2006 21:07 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoond.
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Met dat hele opschonen en je signature krijg ik toch altijd zo'n soort van OUD vibe, ben je alvast aan het oefenen?
Wat een bullshit, ik ken wel een paar mannen die model zijn die gewoon hetero zijn, maar er lopen inderdaad ook van die gaylords rond.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:31 schreef immortalsean het volgende:
wees blij dat het geen man was die model is!
da's nog erger want dat zijn homo's
te zien aan je avatar blijkt idd dat er van dat soort rondlooptquote:Op woensdag 22 november 2006 21:35 schreef honderd het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ik ken wel een paar mannen die model zijn die gewoon hetero zijn, maar er lopen inderdaad ook van die gaylords rond.
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef immortalsean het volgende:
[..]
te zien aan je avatar blijkt idd dat er van dat soort rondloopt
Jij vind toeps niet veel soepsquote:Op woensdag 22 november 2006 20:07 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Fatsoenlijk ja.
Bloedjemooi nee.
Ik moet nu opeens denken aan ene 'Patricia Online'...quote:Op woensdag 22 november 2006 20:54 schreef Jett het volgende:
Mensen met hun foto's gewoon in de woonkamer: ''Fotoshoot van mij''
JA LELIJKE KK BIG ZO KAN IK OOK MODEL ZIJN
hehe, daarom zitten ze ook bij zo'n bureauquote:Op donderdag 23 november 2006 09:17 schreef Maikuuul het volgende:
Gelukkig worden ze veel geneukt en gebruikt
Dat vind ik het vetste van die "bureau's"
die sites heeft ze nu nog steeds. Het is wel opmerkelijk dat zij ontzettend werd/wordt afgezeken om vervolgens twee subfora (en eventjes PUB als derde) op te richten in de hoop dat FOK!sters zelf dat soort foto's gaan maken.quote:Op donderdag 23 november 2006 07:39 schreef apestaartje het volgende:
Ik moet nu opeens denken aan ene 'Patricia Online'...
(een paar jaar geleden erg actief op het internet met tig eigen sites.)
Heeft die eigenlijk al wat bereikt in "het wereldje"?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:52 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Als ze werkelijk model waren zou je ze herkennenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef honderd het volgende:
Iets wat ik tegenwoordig zo vaak tegenkom, ben je aan het praten met een willekeurige dame die er wel mee door kunnen maar absoluut niet super lekker zijn. Nou lekker aan het praten, en dan komt het: "Ja ik doe voornamelijk modellenwerk laatste tijd". En dan vraag je wat voor modellenbureau en dan zitten ze bij zon bureau ergens onder de brug, waar elke chick nog wordt aangenomen.
Dan zeg je toch dat ze dr mik moet houden als het lastig wordt. Het is af en toe een beetje vervelend omd at elke keer te moeten zeggen.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:13 schreef Relneger18 het volgende:
Bij mij in het groep je was er zon superlelijk wijf. En zij vertelde iedereen dat ze op de catwalk liep e.d.![]()
![]()
![]()
![]()
QFT.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:59 schreef steeg het volgende:
Is het niet alleen schandalig dat echte modellen zo ongeloofelijk betaald worden en daarnaast worden geidoliseerd op maatstaven waar ik niet bij kan! Je hebt toch niks bereikt dat je knap wordt geboren? Ik noem het voorbeeld van hollands next top model (engelse titel) gewonnen door een meisje die alhoewel van een gedegen nederlandse middelbareschool carriëre niet ontsloten geen fatsoenlijke engelse zin kan produceren. Natuurlijk vind ik haar lekker maar ik ga haar niet respecteren voor wat ze heeft 'bereikt'.
Die zenders die tegenwoordig via digitale kabel te verkrijgen zijn geven pas echt iets belachelijks weer. De hele dag zie ik op Vh1 geloof ik alleen maar mensen mooi zijn en minder mooie mensen lachen om hun misere (jahaha jaloerse mensen net zo erg!)
Of op de frontpage als Paris hilton kotst is het nieuws, een dingetje: zij kan niks (of genuanceerd: ze heeft nog niks laten zien omdat alles al in haar schoot is geworpen) en natuurlijk vind ik haar lekker en wou ik dat ze met haar tong rondjes om mijn leuter draaide. Stond het uberhaupt in de frontpage dat de regisseur robert altman is overleden? ook op het artistieke gebied maar dan wel wat bereikt!
En dan natuurlijk de al even belachelijke branche ernaast: filmsterren, heus niet allen, die way overpaid zijn. Maar als filmliefhebber vind ik elk bedrag wat craig voor bond heeft gekregen gerechtvaardigd omdat ik vind dat hij kan acteren en daarop respecteer ik hem. Hehe bias.
Het is gewoon allemaal de sterkste psychologische valstrik: waardering voor dingen die je niet kunt veranderen zoals uitelrijk of meeliften op het succes van diegene die de zekerheid van anderen wel krijgen. Of de jaloezie en het genot als zij uit hun zadel zijn geworpen. Dus geef die meisjes die graag model plachten te zijn gewoon zo'n gemoedelijk schouderklopje en zeg ze dat je hun gemoedstoestand begrijpt maar dat geluk niet voor iedereen is weggelegdze lijden!
die nummers van haar klinken anders nog best aardigquote:Op donderdag 23 november 2006 16:27 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
QFT.
Die blonde van America's Next Top Model ja.
Casting mevrouw: "How tall are you?"
Blonde Topmodel doos: "18!"
En Paris Hilton idd, gewoon een verwend rijkeluis kindje is het met verder 0,0 nut. Acteren kan ze niet, zingen kan ze niet, en ze is stiekem eigenlijk meer beroemd geworden door die sextape dan door haar 'talenten'. Mijn kleine neefje acteert nog beter dan haar.
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:50 schreef Herald het volgende:
"ik ben model, want op FOK! vragen ze me altijd voor fotoshoots in mijn string"
Paris ging wel leuk dood in 'the house of wax'. Maar verder kan ze niks nee, alleen ongeloofelijk stomme dingen uithalen en dat vind ik dan weer niet erg.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:27 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
QFT.
Die blonde van America's Next Top Model ja.
Casting mevrouw: "How tall are you?"
Blonde Topmodel doos: "18!"
En Paris Hilton idd, gewoon een verwend rijkeluis kindje is het met verder 0,0 nut. Acteren kan ze niet, zingen kan ze niet, en ze is stiekem eigenlijk meer beroemd geworden door die sextape dan door haar 'talenten'. Mijn kleine neefje acteert nog beter dan haar.
*Kuch*quote:Op donderdag 23 november 2006 13:59 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Heeft die eigenlijk al wat bereikt in "het wereldje"?
Dat zou nog best wel eens kunnen, want de catwalktoppers van dit moment zien er voor de gemiddelde mens uit als broodmagere aliens.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:13 schreef Relneger18 het volgende:
Bij mij in het groep je was er zon superlelijk wijf. En zij vertelde iedereen dat ze op de catwalk liep e.d.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een kudt reclamequote:Op vrijdag 24 november 2006 00:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
*Kuch*
Binnenkort kom ik je elke keer als je TMF aanzet stalken.
Ik ben lekker bezig hoor.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |