Dat was achter de schermen in elk geval de voorwaardequote:
Jaja, kwekkedikwek.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:11 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat was achter de schermen in elk geval de voorwaardeen een avond in plaats van een dag, maar laten we de pret niet drukken
50 Euro.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:15 schreef Eightball het volgende:
Jaja, kwekkedikwek.
Ik neem jou mee naar 423, het ouwe lullenvak, dus niet zo erg...
Maandag pas bieden!!!!!quote:
Ik wil five_horizons.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:18 schreef 2cv het volgende:
Ohja, als je een crewlid weet te bemachtigen, mag je die dan ook aan het werk zetten ?
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 22 november 2006 21:22 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ik wil five_horizons.
Die moét een daggie naar Ajax.
Het zou leuk zijn als Chowi zich liet veilenquote:Op woensdag 22 november 2006 22:47 schreef JDude het volgende:
Ik zet een kratje bier in op Chowi.
Ik zou wel willen!quote:Op woensdag 22 november 2006 22:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als Chowi zich liet veilen.
Dat wil ik wel meemaken eigenlijkquote:
Die eerst cryptische uitspraak mag je me eens nader toelichten...quote:Op woensdag 22 november 2006 23:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Sjeen: je posthok, wat doe je? (ik zie je balkje niet) edit: nu wel, helemaal onderaan
)
Anyway: dat gebeurt niet....![]()
Maar zo te zien wil Sjeen wel
Of de mannen ook op sugabitches forum posten.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Je kunt als man gewoon op een mannelijke moderator bieden en een biertje met elkaar drinken.
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef outcast_within het volgende:
Hebben we hier vrouwelijke users dan?
Zowiezo zijn vrouwen krenten. die gaan daar niet veel voor betalen.
Beter kun je een combo maken van ijsmeis en kansloze rukkertjes.
Kassa is
Hear hear, de grootste kansloze rukkert spreekt.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef outcast_within het volgende:
Hebben we hier vrouwelijke users dan?
Zowiezo zijn vrouwen krenten. die gaan daar niet veel voor betalen.
Beter kun je een combo maken van ijsmeis en kansloze rukkertjes.
Kassa is
Hierquote:Op woensdag 22 november 2006 23:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die eerst cryptische uitspraak mag je me eens nader toelichten...
teeks wan to now wan.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hear hear, de grootste kansloze rukkert spreekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |