past er wel een paardenkop in je bed?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:08 schreef wyccie het volgende:
In mijn gang past geen paard.
Welterusten
Correct, ze hebben een compleet ander aantal genen en behoren tot een ander geslacht. Alle bekende scheiten zijn gewoon fake...quote:Op donderdag 23 november 2006 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
omdat hun genen teveel afwijken van elkaar?
?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:12 schreef Mark_V het volgende:
@ Sheep: tevoorschein, ik zag het wel.....![]()
speciaal voor jou dan maarquote:Op donderdag 23 november 2006 01:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
je tovert zomaar een kuikentje tevoorschijn!
ah, nu snap ik m.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:12 schreef Mark_V het volgende:
@ Sheep: tevoorschein, ik zag het wel.....![]()
Jeejquote:Op donderdag 23 november 2006 01:13 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Correct, ze hebben een compleet ander aantal genen en behoren tot een ander geslacht. Alle bekende scheiten zijn gewoon fake...
Yuri +1
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maar paarden hebben 48 chromosomen en ezels 46, en die kunnen wel kinderen krijgen. Die vervolgens onvruchtbaar zijn omdat 47 chromosomen niet lekker deelt, maar het ligt dus aan meer dan aantal genen
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
speciaal voor jou dan maar![]()
[afbeelding]
Ah, ik zag dat je iets veranderd had, en aangezien tevoorschijn het enige moeilijke woord was..... damn, naja, whatever....quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ah, nu snap ik m.
Tevoorschijn stond er al goed hoor, alleen stond er kuikrentje
SBS?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
is de grootste Europese exploitant van commerciėle radio- en televisiestations
over welk bedrijf gaat het
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ah, ik zag dat je iets veranderd had, en aangezien tevoorschijn het enige moeilijke woord was..... damn, naja, whatever....![]()
![]()
Domme SP-ers hequote:Op donderdag 23 november 2006 01:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
SBS?
[..]tevoorschein zou ook wel een erge fout zijn
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:17 schreef Mark_V het volgende:
rtl
Ik kan het ook niet helpenquote:
ja, eindelijk!quote:Op donderdag 23 november 2006 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl, dan maar Viacom!
Grrr ik had gedacht dat hier geen kinderachtige mensen zaten die teveel tekenfilmpjes kijken... tja, iedereen student of werkloze SP-erquote:Op donderdag 23 november 2006 01:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Gary
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Grrr ik had gedacht dat hier geen kinderachtige mensen zaten die teveel tekenfilmpjes kijken... tja, iedereen student of werkloze SP-erhier, ik had beter moeten weten....
Yuri +1
Jeejquote:Op donderdag 23 november 2006 01:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Grrr ik had gedacht dat hier geen kinderachtige mensen zaten die teveel tekenfilmpjes kijken... tja, iedereen student hier, ik had beter moeten weten....
Yuri +1
Hersenloze gezaagselspoelde domme tvkijkende SPzombies.....quote:Op donderdag 23 november 2006 01:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welke beschuldiging houd ik hier aan over Mark?
vraagje komt er aan...
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:33 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hersenloze gezaagselspoelde domme tvkijkende SPzombies.....![]()
Dat is een goed ideequote:Op donderdag 23 november 2006 01:39 schreef Mark_V het volgende:
Menschen ik ga slapen....tot later enzo!
foutquote:Op donderdag 23 november 2006 01:44 schreef Nembrionic het volgende:
Kelly Macdonald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |