Zuil staat bij nr. 17quote:Op woensdag 22 november 2006 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zuil? -edit- Woon je in Griekenland?![]()
Nee, ook geen pilaar. Het gaat om de groeven in de zuilquote:Op woensdag 22 november 2006 21:45 schreef WooZ het volgende:
pilaar?
't zijn Cannelures.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:06 schreef Jayhawk het volgende:
cannelarus
Om te dansenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:30 schreef Supersheep het volgende:en heb geen idee, maar het zal vast goed klinken
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:43 schreef Mark_V het volgende:
calypso
De AKQ partij?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:44 schreef Mark_V het volgende:
Hoi iedereen trouwens
Ik moet hier toch wel even mijn frustraties uiten.......@#$@#$#@$#@$@#$#@ verkiezingen.... ouwe mensen/conservatisme/gristelijke normen en waarden zijn natuurlijk ook veel belangrijker dan vooruitstrevendheid en persoonlijke ontplooiing....
Naja, over een jaar weer verdubbelen(of zelf een partij oprichten
)
Nah, ik denk dat een meerderheid van een AKQ-partij beter voor het land is dan wat Nederland zojuist heeft gestemd...quote:
SPquote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef Mark_V het volgende:
Wat is de oorspronkelijke naam van de SP?
En ja het is een kinderachtig geschreven naam....
Mjah ik heb er gewoon diepgruwelijkhardachtig de pleuris in..... maar een kots-smiley was inderdaad niet nodig, sorry....quote:Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
SPis inderdaad een kinderachtige naam
![]()
Wat heb jij dan gestemd?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mjah ik heb er gewoon diepgruwelijkhardachtig de pleuris in..... maar een kots-smiley was inderdaad niet nodig, sorry....
heb jij SP gestemd (aan je avatar te zien)?
Ik geef trouwens straks wel de afkorting van hun oorspr. naam, mogen jullie erbij zoeken wat het betekent
Markquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mjah ik heb er gewoon diepgruwelijkhardachtig de pleuris in..... maar een kots-smiley was inderdaad niet nodig, sorry....
heb jij SP gestemd (aan je avatar te zien)?
Ik geef trouwens straks wel de afkorting van hun oorspr. naam, mogen jullie erbij zoeken wat het betekent
Meen je dat nou serieus? Kan niet zeggen dat ik dat van een partij vind, alleen dat ik het totaal niet eens ben met een partijquote:diepgruwelijkhardachtig de pleuris
Dat gaat niks worden Soemquote:
stoelendans!quote:
wellusquote:
Had dan ook gewoon D66 gestemd!quote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jeuj, ik heb weer (net als bij de gemeenteraadsverkiezingen) op een totale loserpartij gestemd! Huisgenoot had stemmenaantallen gevonden, en ik ben in m'n eentje iets meer dan 2,5% van het kiezersbestand voor LibDem
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jeuj, ik heb weer (net als bij de gemeenteraadsverkiezingen) op een totale loserpartij gestemd! Huisgenoot had stemmenaantallen gevonden, en ik ben in m'n eentje iets meer dan 2,5% van het kiezersbestand voor LibDem
Neh ik val op oude vrouwenquote:
Maar Mark is toch homoquote:
Wat kan jou dat nou schelen, als jij maar stemt op een partij waar jij achter staat.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:11 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Neh ik val op oude vrouwen
En met vriendinnen die ook D'66 stemmen faalt het altijd (ervaring)....
Ik krijg allemaal slecht nieuws vandaag..quote:
Naja, laten we het nog eens proberen als je oud en uitgezakt bent, en gewoon VVD stemt (zoals iederen D'66er uiteindelijk gaat doen)....quote:
Niet alleen die lijsttrekker hoor. Het zijn allemaal van die kneuzen...quote:Op donderdag 23 november 2006 00:13 schreef Mark_V het volgende:
LibDem heb ik ook nog overwogen, punten spraken me wel aan, alleen die lijsttrekker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |