België. Waar pedofielen thuis zijn!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:13 schreef macondo het volgende:
[..]
In een bananenrepubliek als Belgie wellicht..![]()
Vallen van wat?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:13 schreef Jayhawk het volgende:
extra beveiliging voor het vallen, wat me onlogisch lijkt aangezien dit makkelijk te bedenken is
Soempie +1quote:
quote:As Otis prepares to celebrate its 150th anniversary in 2003, a new history tells the tale of a company built on a simple premise: a safe and reliable elevator.
It was a restless tinkerer named Elisha Graves Otis who hit upon the clever idea of a safety hoist that wouldn't fall even if its hoisting rope were cut.
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef Jayhawk het volgende:
lift of liftschacht wat maakt dat nu weer uit. De lift is een geheel, het ding wat naar beneden/boven gaat is de liftschacht.
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:21 schreef Soempie het volgende:
de lift beweegt volgens mij in de liftschacht Jay. Lijkt me niet dat een liftschacht valt..
Jij bedoelt de liftcabine.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef Jayhawk het volgende:
lift of liftschacht wat maakt dat nu weer uit. De lift is een geheel, het ding wat naar beneden/boven gaat is de liftschacht.
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:29 schreef macondo het volgende:
Das het paleis in Lhasa, Tibet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |