Denk het niet hoor, de gillete for women past ook gewoon op de gillette sensor excel for men.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:46 schreef Killjoy het volgende:
Ga er maar van uit dat het anders is, op die manier laten ze je meer betalen voor de "juiste" mesjes
Gladde wangetjes!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef Sisko het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, de gillete for women past ook gewoon op de gillette sensor excel for men.
nee dat gaat niet passen, ik heb hier beide houders liggen en ze zijn niet uitwisselbaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef Tuinhekje het volgende:
Ik heb vandaag eens een handige aankoop gedaan,... Quattro mesjes kopen terwijl ik de extreme 3 versie nodig heb voor mij Wilkinson.En toen vroeg ik mij af of deze de Quattro mesjes ook passen.
Ik heb ze nog in de verpakking zitten, en hier wil ik ze ook in laten zitten zodat ze terug kunnen als het niet past.
Heeft iemand hier ervaring mee, is het kliksysteem van de Quattro gelijk aan die van de Extreme 3 ?
Met een ti-ripje krijg je echt niets passend hoor.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:22 schreef tiez het volgende:
met een ti-ripje past alles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |