Ho ho! Zij wilden het al regelen, maar lukte niet. En dan neem ik het over. Want. Zo ben ikquote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
Clumsy is mod en er komt een meet. Was te verwachten.
TVP.
Ik doe alleen nog maar het regelwerkquote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef dawg het volgende:
Je bent jezelf vergeten, clowntje. Jij neemt de muziek mee.
Uhu. Ik neem alleen B&J voor jou mee, dat je het even weet.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho ho! Zij wilden het al regelen, maar lukte niet. En dan neem ik het over. Want. Zo ben ik.
[..]
Ik doe alleen nog maar het regelwerk.
Nou, noem dan 's data en lokaties. Ik hou de opties bij.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhu. Ik neem alleen B&J voor jou mee, dat je het even weet.
Mits ik kan uiteraard.
Daar kom ik straks even op terug.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, noem dan 's data en lokaties. Ik hou de opties bij.
Het was leuker voor de verbouwingquote:Op woensdag 22 november 2006 18:42 schreef big_al het volgende:
Is http://www.kingarthur-utrecht.nl/ een idee, ben er zelf nog nooit geweest. Maar op de foto's te zien ziet het er groot uit en als je je verveelt kan je altijd nog gaan darten![]()
Ga eens ontopic.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was leuker voor de verbouwing.
Met zeven man Spareribs eten en aan het einde een ravage achterlaten omringd door zeven stuks onaangeroerd (en als enige aan de tafel) schoon bestek.
Dat is ontopic. Ik geef mijn mening over een potentiële locatie.quote:
Waar jij ter plekke ook het beschikbare bier voorproeft?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ontopic. Ik geef mijn mening over een potentiële locatie.
goed goed als dit wellicht meer gaat opleveren...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Het was een dappere poging, dat moet gezegd worden. Maar datemeets zijn van die dingen waarvan je gewoon wéét dat het naar en ongemakkelijk wordt, dus we gooien het over een andere boeg.
Er zitten redelijk wat vaste users in R&P, waarvan een zooi elkaar IRL kennen ook. Tijd om de hele groep bij elkaar te gooien en er een gezellige meet van te maken dus. Geen hidden agenda's, geen scheve man-vrouw-verhoudingen, en Q wordt netjes aan z'n stoel vastgebonden als CL binnenstapt, dus geen seksuele intimidaties. Gewoon, kletsen, roddelen, ladderzat worden, men kent het wel.
Benodigdheden:
- Lokatie: Utrecht lijkt me het handigst want centraal. Stairway kan, maar daar zijn sommigen allergisch voor geloof ik. Laatst in de Winkel van Sinkel gemeet, was helemaal niets. Dus ik hoor graag opties.
- Tijd: In het weekend of een vrijdagavond? In december nog of later?
- IJs: B&J Chocolate Fudge Brownie, gesponsord door dawg, cadeau voor de nieuwe mod.
Chop chop mensen, meld aan en noem uw voorkeuren!.
Het bier in K.A. was altijd prima, heb daar met regelmaat Elfde Gebod zitten drinken (om maar wat te noemen)quote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Waar jij ter plekke ook het beschikbare bier voorproeft?
Daarom binden we je vast.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:58 schreef Q. het volgende:
Hey, ik mag niet in de buurt van CL komen, straatverbod je weet!
Mooi. Dan gaan we ergens heen waar jij nog niet bent geweest.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het bier in K.A. was altijd prima, heb daar met regelmaat Elfde Gebod zitten drinken (om maar wat te noemen).
Precies. Krassen, ophangen, pillen slikken, de gemiddelde zelfmoordmanieren zijn uitgekauwd. Wij gaan voor AIDS. Way cooler.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:01 schreef nixxx het volgende:
gezamenlijke scheermesjes verspreiden AIDS!
everyone's got AIDSquote:Op woensdag 22 november 2006 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies. Krassen, ophangen, pillen slikken, de gemiddelde zelfmoordmanieren zijn uitgekauwd. Wij gaan voor AIDS. Way cooler.
Nee, dan zaterdags. Anders kom ik sowieso niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Jamaarnuweerontopic!
Een vrijdagavond dus? Data?
Ik was er een maand geleden.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef Q. het volgende:
Oh ja, King Arthur, daar was ik gisteren nog. Leuke tent.
Ik vond het persoonlijk wel meevallen met de ruimte daar, maar ik kan me verkeken hebben (niet heel erg opgelet, ik was er om iemand te interviewen). Maar als er niet al te veel mensen komen moet er ruimte zat zijn idd.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
Bij K-A hebben ze boven ook nog een boel ruimte hè?
Hebben ze nog steeds dat lelijke NS-meubilair?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
Bij K-A hebben ze boven ook nog een boel ruimte hè?
Twist Vind Postquote:Op woensdag 22 november 2006 19:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik post even een misschien.
wilde je je stamkroeg niet geheimhouden?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef Christine het volgende:
Het Pandje is een leuke locatie.
Waarom niet in de Stairway, btw? Het is wat afgezaagd, maar iedereen weet het te vinden. Gewoon daar meeten, twee biertjes drinken en dan met z'n allen naar Tivoli of elders. Oja, ik wil niet op een lijstje, maar de kans is er dat ik erbij ben.
(En willen alle negatievelingen even opkrassen?).
Whehe, ik zei 'krassen'![]()
![]()
!111!!!.
Zal ze leuk vinden.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Tivoli? En dan allemaal bij AudreyH. bier bestellen met korting?
Jij verraadt nu dat dat haar stamkroeg is...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wilde je je stamkroeg niet geheimhouden?
Dat deed Q laatst al.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij verraadt nu dat dat haar stamkroeg is...![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Jamaarnuweerontopic!
Een vrijdagavond dus? Data?
Lijkt me tof. En zij zich maar afvragen wie de Fok!kers nou zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Alweer?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Ik zie nog steeds niet je bezwaar tegen vrijdag, behalve dat het daarna twéé dagen weekend is, en op zaterdag maar één dag weekend.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze ziet 1 keer vrijdagavond staan en hapt gelijk toe terwijl ik alzaterdag neergezet had.Vrouwen lezen wel heel selectief.
![]()
Je bent student... Je hebt zeven dagen weekend!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet je bezwaar tegen vrijdag, behalve dat het daarna twéé dagen weekend is, en op zaterdag maar één dag weekend.
Ik heb mijn post ge-edit en nu zie je mijn bezwaar wel.Ten tijde van de ONZ-meet was ik werkloos,maar binnenkort zit ik bij een nieuwe werkgever en dan wil ik niet gelijk vrij nemen.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet je bezwaar tegen vrijdag, behalve dat het daarna twéé dagen weekend is, en op zaterdag maar één dag weekend.
Wij hebben toch alleen maar aandacht voor elkaar!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zie een gezellige meet voor me.
Ik zie een "Tof. Ik kom niet." van Q. aankomenquote:
Ja, dus?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef Litpho het volgende:
Ik zie een "Tof. Ik kom niet." van Q. aankomen.
Volgens betrouwbare bronnen woon jij daar maar een paar straten vandaan, dus in principe zou jij ook wel een paar stakkers kunnen opnemen natuurlijk!quote:
Als de inside-info klopt, moet ik totaal het met Airwin eens zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen woon jij daar maar een paar straten vandaan, dus in principe zou jij ook wel een paar stakkers kunnen opnemen natuurlijk!
Er schijnt nog een fok!ster daar in de buurt te wonen, die ook nog eens bij mij op school zit.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bronnen woon jij daar maar een paar straten vandaan, dus in principe zou jij ook wel een paar stakkers kunnen opnemen natuurlijk!
Och. Discrimineren is je dagtaak?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef Q. het volgende:
Ik heb slechts voor bepaalde vrouwen slaapplaatsen in de aanbieding..
Ik kom nooit in R&P.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef AirwiN het volgende:
Daarna heb je er wel reden toequote:
Man, zelfs mijn moeder krijgt geen korting als ze aan m'n bar staat. Da' mag nie' van de baas.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
Dat komt niet echt geloofwaardig over met een post in een R&P meet topic!quote:
Ik dacht dat het een Utrecht-meet was...quote:Op donderdag 23 november 2006 08:15 schreef AirwiN het volgende:
Dat komt niet echt geloofwaardig over met een post in een R&P meet topic!
En uit welk onderdeel van de TT heb jij afgeleid dat het om Utrecht gaat?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Utrecht-meet was....
Bier.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En uit welk onderdeel van de TT heb jij afgeleid dat het om Utrecht gaat?![]()
Dat is wel 't eerste dat je ruikt als je op Hoog Catharijne bent en langs al die stinkdekens loopt die daar de hele dag liggen te niksen...quote:
Daarom gaan ze die zooi ook slopenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is wel 't eerste dat je ruikt als je op Hoog Catharijne bent en langs al die stinkdekens loopt die daar de hele dag liggen te niksen...![]()
Twist is van MIJ!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:55 schreef AirwiN het volgende:
Wij hebben toch alleen maar aandacht voor elkaar!![]()
Mij best, zolang ik er maar gebruik van kan maken op z'n tijd!quote:
Zaterdag! en dan kom ik misschienquote:Op donderdag 23 november 2006 18:03 schreef Godshand het volgende:
Knopen doorhakken is ook geen kunst op Fok!
Vrijdag of zaterdag mensen...durf eens
Iedereen is gewenst. Behalve een paar. Maar die kies ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:31 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, ik wil eigenlijk wel komen. Als ik gewenst ben dan.
Maar voor mij maakt het niet uit. Van donderdag t/m zaterdag kan ik.
Lijkt het alsof het een SC-meet is? Echt?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iedereen is gewenst. Behalve een paar. Maar die kies ik..
Nee, serieus, misschien dat het lijkt alsof het een SC-meet is
Jaha, jij dacht dat dat onopgemerkt bleef hè? No sir!quote:Op donderdag 23 november 2006 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt het alsof het een SC-meet is? Echt?
Niet veel, meer aan het antwoord van nixxx... tenzij iedereen hem niet wil meetenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Nouja zeg, vlegels!
OT: het maakt mij in principe geen biet uit of het op vrijdag of zaterdag is.
Heb je daar wat aan Godshand?.
Interessant dat je die optie noemt...quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niet veel, meer aan het antwoord van nixxx... tenzij iedereen hem niet wil meeten
Check!quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Interessant dat je die optie noemt...
vervelend jong!quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Interessant dat je die optie noemt...
Wie?quote:Op maandag 27 november 2006 16:10 schreef zwartedoos het volgende:
tvp, dan neem ik nog wat andere vrouwelijke fokkers mee![]()
candygirl, scrub_nurse en misschien nog wel iemandquote:
FF wat fotoboeken lurken dan. Benieuwd of ze net zo gaan reageren als jij...quote:Op maandag 27 november 2006 16:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
candygirl, scrub_nurse en misschien nog wel iemand
candygirl heeft geen foboquote:Op maandag 27 november 2006 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF wat fotoboeken lurken dan. Benieuwd of ze net zo gaan reageren als jij...
Daar was ik ook al achter...quote:
Gewoon komen dus, dan kan je haar in het echt zienquote:
Tja, de mensen die ik wil zien, zie ik zowiezo wel regelmatig... Dus tja, twijfel...quote:Op maandag 27 november 2006 16:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Gewoon komen dus, dan kan je haar in het echt zien![]()
dan niet he, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 27 november 2006 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, de mensen die ik wil zien, zie ik zowiezo wel regelmatig... Dus tja, twijfel...
En jij gaat me nu minstens drie dingen vertellen die ik allemaal ga missen?quote:Op maandag 27 november 2006 16:30 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dan niet he, je weet niet wat je mist![]()
1. mijquote:Op maandag 27 november 2006 16:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij gaat me nu minstens drie dingen vertellen die ik allemaal ga missen?
Touché!quote:Op maandag 27 november 2006 16:33 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
1. mij
2. candygirl
3. scrub_nurse
![]()
quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 16:10 schreef zwartedoos het volgende:
tvp, dan neem ik nog wat andere vrouwelijke fokkers mee![]()
verander die PI maar.. je vind het wel fijn om aangeraakt te wordenquote:
Het hangt een beetje van de aanraker af...quote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
verander die PI maar.. je vind het wel fijn om aangeraakt te worden
een scrub_nurse.. kom op Airquote:Op maandag 27 november 2006 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hangt een beetje van de aanraker af...
Nee hoor!quote:Op maandag 27 november 2006 20:09 schreef scrub_nurse het volgende:
hoor ik hier mijn naam?
mijn rug graagquote:Op maandag 27 november 2006 20:18 schreef scrub_nurse het volgende:
wat wil je geschrobd hebben?
dat was jij toch? of ben je AirwiN's zuster?quote:
oooh ik voel me speciaalquote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
ik ben geen zuster..(ff op mn strepen staan he..haha)
maar als jij je rug geschrobd wil hebben, ok dan maak ik n uitzondering speciaal voor jou!![]()
Ook met een hard borsteltje en antibacteriele zeep?quote:
now we are talking NOBELSTRAAT !quote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef Christine het volgende:
Het Pandje is een leuke locatie.
Waarom niet in de Stairway, btw? Het is wat afgezaagd, maar iedereen weet het te vinden. Gewoon daar meeten, twee biertjes drinken en dan met z'n allen naar Tivoli of elders. Oja, ik wil niet op een lijstje, maar de kans is er dat ik erbij ben.
(En willen alle negatievelingen even opkrassen?).
Whehe, ik zei 'krassen'![]()
![]()
!111!!!.
ik woon 1 minuut lopen van het pandje hahahahaquote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
zeker!!!!quote:Op maandag 27 november 2006 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En Ierse Pubs zijn goed [afbeelding].
Guiness!quote:Op maandag 27 november 2006 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En Ierse Pubs zijn goed [afbeelding].
was er vanavond nog en is goed te doen. Genoeg ruimte en zo. Goede toiletten voor de scheermes gevallenquote:Op maandag 27 november 2006 22:01 schreef Q. het volgende:
Is Florin wat?
Toch geen blauw licht, he? Drie keer misprikken voor je eindelijk een ader te pakken hebt gaat vervelenquote:Op maandag 27 november 2006 22:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goede toiletten voor de scheermes gevallen![]()
Ja en de trauma helicopter weer landen op het janskerkhofquote:Op maandag 27 november 2006 22:09 schreef Q. het volgende:
Met genoeg bussen er vlak voor langs om je voor te werpen.
doe niet zo moeilijkquote:Op maandag 27 november 2006 22:11 schreef Q. het volgende:
Nee.
Hij is altijd moeilijkquote:
vertel mij watquote:
Ervaring vertel !quote:
geef me een paar biertjes op de meet en ik vertel honderduit!quote:
deal !quote:Op maandag 27 november 2006 22:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
geef me een paar biertjes op de meet en ik vertel honderduit!
ben ik er ook hoe laat ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:29 schreef Friek_ het volgende:
Negen december vind ik best.
Busyquote:Op maandag 27 november 2006 22:11 schreef nixxx het volgende:
Zaterdag 9 december
Welke maand is dat dan??quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:07 schreef DennisMoore het volgende:
Zaterdag de 27e?
Januari?quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef zwartedoos het volgende:
Ik denk dat december gewoon echt niet meer te doen is. Veels te kort dag. Tenminste voor de mensen met een sociaal leven![]()
nu je het zegtquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:46 schreef Christine het volgende:
We maken er een oud-en-nieuw meet van, de echte singles hebben dan toch niks te doen..
alles mag op fok!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:51 schreef zwartedoos het volgende:
Ik dacht dat het geen Singlesmeet meer genoemd mocht worden![]()
Want?quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:46 schreef Christine het volgende:
We maken er een oud-en-nieuw meet van, de echte singles hebben dan toch niks te doen..
Je hele levenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Want?
Ik ben mijn hele leven al single,maar dat wil niet zeggen dat ik geen familie en vrienden heb.En uiteraard heb ik een stamkroeg waar het met de jaarwisseling ook heel goed toeven is.
Dus ik ben er dan niet.
Ja,mijn hele leven.Al 30 jaar.quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,mijn hele leven.Al 30 jaar.
Een bewuste keuze,maar niet de mijne.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik een zielig hoopje ellende ben of zo.ik heb vrienden,ik heb werk,ik heb Fok! Dat laatste is waarschijnlijk niet mijn sterkste argument hè?
ach ouwehoer niet joh, je wilt gewoon niet en groot gelijk. Jij hebt tenminste een sociaal levenquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:02 schreef zwartedoos het volgende:
Ik denk dat december gewoon echt niet meer te doen is. Veels te kort dag. Tenminste voor de mensen met een sociaal leven![]()
haha dr ging iets mis... misschien kan de mod deze weghalen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:32 schreef Godshand het volgende:
Ik lees een Zeus, Q, Friek_, Nuno_G die de 16e kunnen... en ikzelf dus...5 man tot dusver... wacht tel ff door
edit: en wellicht Twisted_Fok, Webspider en C-C?
En CL natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:32 schreef Godshand het volgende:
Ik lees een Zeus, Q, Friek_, Nuno_G die de 16e kunnen... en ikzelf dus...5 man tot dusver... wacht tel ff door
edit: en wellicht Twisted_Fok, Webspider en C-C?
Zou ik 't doen, of zou ik 't niet doen...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Bij mij blijft het altijd een misschien, ik weet nooit hoe ik er aan toe ben ivm gezondheidsproblemen.
Maar in principe moet de 16e kunnen. (zo uit mn hoofd dan)
Moet ik bang of boos worden?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou ik 't doen, of zou ik 't niet doen...![]()
sorry wiequote:
Je gevleid voelen... Als ik al kom, kom ik speciaal voor jou!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Moet ik bang of boos worden?
organiseer jij de after-meet-party in januari ofzoquote:
Hoezo, ben je bang dat we je anders head-first van een hoog gebouw afgooien?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:08 schreef Nuno_G het volgende:
komen er ook homo's of bi's anders kom ik niet !
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoezo, ben je bang dat we je anders head-first van een hoog gebouw afgooien?
Zeg, die voorbeeldfunctie van jou hè?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok ok, ik laat dan wel zien hoe het moet, de 16e.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, die voorbeeldfunctie van jou hè?.
Braaf *schouderklopt*.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok ok, ik laat dan wel zien hoe het moet, de 16e.
Je leert snel.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Braaf *schouderklopt*.
Ben & Jerry's was de gebruikelijke afkoopsom toch?
En terechtquote:Op donderdag 30 november 2006 13:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Tegen jouw virtuele charmes zijn maar weinig R&P-ers bestand.
Had ik jou ook al bij Tool kunnen meeten twee weken geleden?quote:
Nee, er waren geen goede kaartjes meer toen ik besloot dat ik toch wilde gaanquote:Op donderdag 30 november 2006 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik jou ook al bij Tool kunnen meeten twee weken geleden?
Dan ga ik je voor het volgende concert zeker bijtijds op de hoogte stellen!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, er waren geen goede kaartjes meer toen ik besloot dat ik toch wilde gaan. Ik woon er wel dichtbij though
.
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gevleid voelen... Als ik al kom, kom ik speciaal voor jou!
Dat is het lijstje waar ik op wil staan!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik dit echt allemaal zie gebeuren, die meet, maar wie weet..
Je zal zien dat we twee handen op één buik blijken te zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga ik je voor het volgende concert zeker bijtijds op de hoogte stellen!
Na al onze verschillen is er ein-de-lijk een overeenkomst!
Oh maar als er echt een meet komt denk ik wel dat ik langskom hoor. Zeker als iemand me paait met B&Jquote:Op donderdag 30 november 2006 14:11 schreef dawg het volgende:
Tool is goed. Dat is momenteel mijn autorij-muziek.
OT dan maar.
16e kom ik misschien. Ligt eraan wat c_c doet natuurlijk, want dat afspraakje, in een hoekje filosoferen onder genot van B&J's, staat natuurlijk als een huis. Mits ze komt.
De jouwe of de mijne?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Je zal zien dat we twee handen op één buik blijken te zijn.
dawg is op zijn beurt weer te paaien met een BJ!quote:Op donderdag 30 november 2006 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh maar als er echt een meet komt denk ik wel dat ik langskom hoor. Zeker als iemand me paait met B&J.
Ik ben voor niks bang, alleen eigenbelangquote:Op woensdag 29 november 2006 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
hangt van je zelf afquote:Op vrijdag 1 december 2006 07:22 schreef DennisMoore het volgende:
Wordt er ook gedanst?
heet het dan niet "waggelen?"quote:
Nou als jij komt ben ik er zekerquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
heet het dan niet "waggelen?"
waar blijven de aanmeldingen trouwens? het is nu een intiem clubje maar...
wat een eerquote:
ik nog niet iigquote:Op zondag 3 december 2006 13:59 schreef RealZeus het volgende:
SCHOP!
Zeg,wat is dit nou? Haakt iedereen af??
Met jou altijdquote:Op vrijdag 1 december 2006 07:22 schreef DennisMoore het volgende:
Wordt er ook gedanst?
ach zuipen is altijd goed meet 1,2 of 3 er zijn vast wel meer mensen in de kroegquote:Op maandag 4 december 2006 00:25 schreef Godshand het volgende:
goed over 2 weken staan 3 fokkers verkleumd met een biertje naar elkaar te staren en hard te roepen: gezellig he, deze meet?
Inderdaad, en pak gewoon de adg dat de meeste mensen komen.quote:Op maandag 4 december 2006 07:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hee mensen, het is maar een idee hoor, maar waarom maken jullie niet gewoon een poll..
quote:Op maandag 4 december 2006 04:47 schreef Friek_ het volgende:
Het lijkt erop dat deze meet een ongeevenaard succes gaat worden waarbij vele Fok!kertjes hard uit hun dak gaan.
zuipen in utrecht is tof !quote:Op maandag 4 december 2006 18:55 schreef Christine het volgende:
Ja hoi, ik kom misschien ook nog heur..
Niet zo negatief doen allemaal, met z'n vieren is het vast ook heel tof..
Nou en.Met een dikke bek kun je ook in de kroeg zitten.Iki zat een dag na mijn kaakchirurgmarteling al weer in de kroeg.Weliswaar niet aan de drank maar toch.quote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Als het de 16e is kom ik trouwens sowieso niet, de 14e moet ik naar de kaakchirurg, hiehaa.
Ja TS maak eens een poll van het een of ander.
ijs op je smoel doet wonderenquote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Als het de 16e is kom ik trouwens sowieso niet, de 14e moet ik naar de kaakchirurg, hiehaa.
Ja TS maak eens een poll van het een of ander.
So we have a date deal.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh maar als er echt een meet komt denk ik wel dat ik langskom hoor. Zeker als iemand me paait met B&J.
kijk het ijs is voor Twisted_Fok ook geregeldquote:
Ten eerste bepaal ik zelf wel wat ik doe daarna. Ik weet van de vorige keer dat ik er erg veel last van had de eerste dagen, ondanks ijs en pijnstillers. Ten tweede ben ik dan simpelweg niet in Utrecht maar bij m'n ouders.quote:Op maandag 4 december 2006 21:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou en.Met een dikke bek kun je ook in de kroeg zitten.Iki zat een dag na mijn kaakchirurgmarteling al weer in de kroeg.Weliswaar niet aan de drank maar toch.
Dan meeten we daar. Kan ik meteen even kennismaken...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Ten tweede ben ik dan simpelweg niet in Utrecht maar bij m'n ouders.
Goede baan, goede manieren, goed appartement. Ze mogen je vast!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan meeten we daar. Kan ik meteen even kennismaken...![]()
Mooi, dan laat ik die bloemen bij voorbaat al achterwege. 't Moet niet 'te' zijn zeg maar...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Goede baan, goede manieren, goed appartement. Ze mogen je vast!
neequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:20 schreef Mokster het volgende:
Had ik al verteld dat ik in december niet beschikbaar ben voor meets?
neuken ?quote:
vrouwen houden niet van wanhopige mannenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is niet zo ver weg.
[wanhopig]Alle vrijgezelle vrouwen moeten gewoon komen.[/wanhopig]
ik niet met jou iig...quote:
Maar wel van Fok!meetsquote:Op donderdag 7 december 2006 00:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
vrouwen houden niet van wanhopige mannen![]()
eens is'..quote:Op zondag 10 december 2006 11:30 schreef Sjowhan het volgende:
Nieuwe datum lijkt me handig.
quote:Op zondag 10 december 2006 15:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
eens is'..
goed, sommige mensen wilden het wat ruimer vantevoren..
iets in Februari dan? wellicht kunnen we dan gaan schaatsen
ik zei toch we kunnen morgen in utrecht meetenquote:Op maandag 11 december 2006 02:14 schreef Godshand het volgende:
het schiet niet op zo...
enthousiast weer hoor
en nee ik ga geen Oud & Nieuw meet doen, er zijn grenzen
wie meet er nou op een doordeweekse dag?quote:Op maandag 11 december 2006 02:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zei toch we kunnen morgen in utrecht meeten
Kan niet schaatsenquote:Op zondag 10 december 2006 15:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
eens is'..
goed, sommige mensen wilden het wat ruimer vantevoren..
iets in Februari dan? wellicht kunnen we dan gaan schaatsen
krijg je van mij een stoelquote:
Uitvoering: twee fokkers zitten in de kroeg, niemand gaat schaatsen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:21 schreef RealZeus het volgende:
Idee: gaan wij lekker de warme kroeg in ,gaan zij lekker blauwbekken op het ijs.![]()
Beter gezelschap kun je je af en toe niet wensen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:41 schreef Christine het volgende:
Met mezelf en een grote pul bier.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
krijg je van mij een stoel
wel een rokje aantrekken en kunstschaatsen he?
nu zijn we benieuwd.. wie dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:42 schreef Christine het volgende:
Nouja, grote kans dat er nog een fokker aanwezig is!
ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |