Ho ho! Zij wilden het al regelen, maar lukte niet. En dan neem ik het over. Want. Zo ben ikquote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
Clumsy is mod en er komt een meet. Was te verwachten.
TVP.
Ik doe alleen nog maar het regelwerkquote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef dawg het volgende:
Je bent jezelf vergeten, clowntje. Jij neemt de muziek mee.
Uhu. Ik neem alleen B&J voor jou mee, dat je het even weet.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho ho! Zij wilden het al regelen, maar lukte niet. En dan neem ik het over. Want. Zo ben ik.
[..]
Ik doe alleen nog maar het regelwerk.
Nou, noem dan 's data en lokaties. Ik hou de opties bij.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhu. Ik neem alleen B&J voor jou mee, dat je het even weet.
Mits ik kan uiteraard.
Daar kom ik straks even op terug.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, noem dan 's data en lokaties. Ik hou de opties bij.
Het was leuker voor de verbouwingquote:Op woensdag 22 november 2006 18:42 schreef big_al het volgende:
Is http://www.kingarthur-utrecht.nl/ een idee, ben er zelf nog nooit geweest. Maar op de foto's te zien ziet het er groot uit en als je je verveelt kan je altijd nog gaan darten![]()
Ga eens ontopic.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was leuker voor de verbouwing.
Met zeven man Spareribs eten en aan het einde een ravage achterlaten omringd door zeven stuks onaangeroerd (en als enige aan de tafel) schoon bestek.
Dat is ontopic. Ik geef mijn mening over een potentiële locatie.quote:
Waar jij ter plekke ook het beschikbare bier voorproeft?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is ontopic. Ik geef mijn mening over een potentiële locatie.
goed goed als dit wellicht meer gaat opleveren...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Het was een dappere poging, dat moet gezegd worden. Maar datemeets zijn van die dingen waarvan je gewoon wéét dat het naar en ongemakkelijk wordt, dus we gooien het over een andere boeg.
Er zitten redelijk wat vaste users in R&P, waarvan een zooi elkaar IRL kennen ook. Tijd om de hele groep bij elkaar te gooien en er een gezellige meet van te maken dus. Geen hidden agenda's, geen scheve man-vrouw-verhoudingen, en Q wordt netjes aan z'n stoel vastgebonden als CL binnenstapt, dus geen seksuele intimidaties. Gewoon, kletsen, roddelen, ladderzat worden, men kent het wel.
Benodigdheden:
- Lokatie: Utrecht lijkt me het handigst want centraal. Stairway kan, maar daar zijn sommigen allergisch voor geloof ik. Laatst in de Winkel van Sinkel gemeet, was helemaal niets. Dus ik hoor graag opties.
- Tijd: In het weekend of een vrijdagavond? In december nog of later?
- IJs: B&J Chocolate Fudge Brownie, gesponsord door dawg, cadeau voor de nieuwe mod.
Chop chop mensen, meld aan en noem uw voorkeuren!.
Het bier in K.A. was altijd prima, heb daar met regelmaat Elfde Gebod zitten drinken (om maar wat te noemen)quote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Waar jij ter plekke ook het beschikbare bier voorproeft?
Daarom binden we je vast.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:58 schreef Q. het volgende:
Hey, ik mag niet in de buurt van CL komen, straatverbod je weet!
Mooi. Dan gaan we ergens heen waar jij nog niet bent geweest.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het bier in K.A. was altijd prima, heb daar met regelmaat Elfde Gebod zitten drinken (om maar wat te noemen).
Precies. Krassen, ophangen, pillen slikken, de gemiddelde zelfmoordmanieren zijn uitgekauwd. Wij gaan voor AIDS. Way cooler.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:01 schreef nixxx het volgende:
gezamenlijke scheermesjes verspreiden AIDS!
everyone's got AIDSquote:Op woensdag 22 november 2006 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Precies. Krassen, ophangen, pillen slikken, de gemiddelde zelfmoordmanieren zijn uitgekauwd. Wij gaan voor AIDS. Way cooler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |