abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45288496
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef Taurus het volgende:
Brrr, zag net pas die ruzie tussen hem en Huub, je moet er toch niet bij stil staan dat die man 'n kindje heeft.. Ik bedoel die Huub is ook niet helemaal lekker volgens mij met de dingen die hij zegt, maar die is ook 'n stuk jonger toch? Wat zijn dit in vredesnaam voor mensen, wat 'n ongepaste praatjes zeg, zo'n 'gouden kooi' moet je wel heel erg gek maken, ik kan me niet voorstellen dat zowel Nathanael als Huub zo ook in 't 'echte leven' zijn. Hoe erg moet je iemand haten om aan zulke gewelddadige dingen te denken.
Ik zou graag reageren, maar ik heb teveel tranen in mijn ogen.

Mijn vriend Huub zei het al, er zijn 2 kanten aan het verhaal.

Nathanel is een laf en bang mannetje die eigenlijk een oscar verdient voor de beste bijrol, want het is zeker geen winnaar maar een loser ten top.

BruTus
pi_45288758
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 08:42 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Achter elke actie kan een verdere tactiek of gedachte liggen. Veel is erop gericht jezelf naar een hogere positie te tillen. En dat acteren van je: ja, dat komt er redelijk veel in voor ja. Men neemt vaak een bepaalde rol in die voor hun op dat moment het meest gunstig is voor hun maatschappelijke positie in de villa. Neem nu dat gejank van Nathanael. Hij moet heus niet echt zo hard janken, maar nu krijgt iedereen medelijden met hem, waardoor zijn positie versterkt en die van Huub verslechterd.
Doe normaal man! Op welke BLO heb jij uit je neus lopen vreten? Tactiek...
Voor strateeg is hij te dom. Gelukkig is zijn omgeving niet bijster veel beter, ze zien het echt niet

666 wiens naam we niet noemen..... deugt NIET! PUNT!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:39:17 #203
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45289386
Lieve je ziet duidelijk de bigger picture niet.. sommige dingen worden ook gestuurd cq gescript.. en .NL is gewoon wat meer bezig met het psychologische aspect.. het is toch schitterend om te zien hoe ver die Joep heeft gekregen.. puur en alleen met zuignap opmerkingen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_45290395
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:39 schreef Suikeroom het volgende:
Lieve je ziet duidelijk de bigger picture niet.. sommige dingen worden ook gestuurd cq gescript.. en .NL is gewoon wat meer bezig met het psychologische aspect.. het is toch schitterend om te zien hoe ver die Joep heeft gekregen.. puur en alleen met zuignap opmerkingen
Zeg, smartypants, kun je ook even uitleggen waarom jij het stiekeme concept achter het programma helemaal begrijpt? Ik bedoel als je er werkt of op een of andere manier iets met de achtergrond te maken hebt dan zal 't wel, maar ik ging er van uit dat er gewoon 10 mensen bij elkaar in 'n huis worden gegooid en 't maar uit moesten zoeken. Gescript?? Het zijn toch geen acteurs? Het zijn toch gewoon 'n stel simpele zielen bij elkaar of zie ik dat nou verkeerd? Ik kan me niet voorstellen dat ze als ze dág en nacht met elkaar opgescheept zitten, dat ze dan maar gewoon even vrijwillig 'nep-ruzie' gaan zitten maken. Dat spelelement vergeten ze volgens mij binnen no time, ze meten zich misschien wel 'n houding aan maar ik geloof echt niet dat dat agressieve gesprek zó bewust is gevoerd dat Nathanael en Huub continu in hun achterhoofd aan 't bedenken waren wat ze voor 't spel nu 't beste konden zeggen.
pi_45291337
Hij zit nu te zeuren over fok tegen over Bart..
Ze konden fok ook zuignap.nl kunnen noemen..

Zielig mannetje is het ook..
Salsa Española
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:06:10 #206
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45291722
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 17:19 schreef Taurus het volgende:

[..]

Zeg, smartypants, kun je ook even uitleggen waarom jij het stiekeme concept achter het programma helemaal begrijpt? Ik bedoel als je er werkt of op een of andere manier iets met de achtergrond te maken hebt dan zal 't wel, maar ik ging er van uit dat er gewoon 10 mensen bij elkaar in 'n huis worden gegooid en 't maar uit moesten zoeken. Gescript?? Het zijn toch geen acteurs? Het zijn toch gewoon 'n stel simpele zielen bij elkaar of zie ik dat nou verkeerd? Ik kan me niet voorstellen dat ze als ze dág en nacht met elkaar opgescheept zitten, dat ze dan maar gewoon even vrijwillig 'nep-ruzie' gaan zitten maken. Dat spelelement vergeten ze volgens mij binnen no time, ze meten zich misschien wel 'n houding aan maar ik geloof echt niet dat dat agressieve gesprek zó bewust is gevoerd dat Nathanael en Huub continu in hun achterhoofd aan 't bedenken waren wat ze voor 't spel nu 't beste konden zeggen.
hehe hoe naif bepaalde dingen worden nou eenmaal gestuurd of een richting op geduwd.. de enige die eigenlijk niet met dat circus mee wilt gaan is Bart..

Huub Sylvia .NL Brian etc.. ze worden allemaal geplayed.. denk aan stemmingsrondes waar ze dwars gaan liggen of hoe Brian aan tafel opeens over Lesley begint etc.. bepaalde emoties worden gestimuleerd en in een bepaalde setting tot uiting gebracht
pi_45291927
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:06 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

hehe hoe naif bepaalde dingen worden nou eenmaal gestuurd of een richting op geduwd.. de enige die eigenlijk niet met dat circus mee wilt gaan is Bart..

Huub Sylvia .NL Brian etc.. ze worden allemaal geplayed.. denk aan stemmingsrondes waar ze dwars gaan liggen of hoe Brian aan tafel opeens over Lesley begint etc.. bepaalde emoties worden gestimuleerd en in een bepaalde setting tot uiting gebracht
Niks naief, want we begrijpen elkaar volgens mij gewoon verkeerd. Ze worden allemaal geplayed, worden gestimuleerd in een bepaalde setting tot uiting gebracht, lekker vaag, wie is de puppetmaster? Als je gewoon bedoeld dat ze zich aanstellen of ze gewoon overdrijven in hun emoties of bepaalde ruzietjes uitlokken omdat ze dat lekker vinden, vind ik dat al 'n logischer verhaal dan dat 't 'gescript' wordt.
Evengoed vind ik 't nog steeds wel moeilijk te geloven dat als je dus dag en nacht met elkaar doorbrengt zonder anderen om je heen te hebben, dat je dat spelelement maar niet uit 't oog verliest. Ik kan me zo voorstellen dat dat continue gemanipuleer en bewust dingen ondernemen of steken onder water uitdelen je op een gegeven moment gaat vermoeien, dat je je daar niet meer zo strikt aan houdt.
En dan nog: De uitspraken die Nathanael en Huub deden waren gruwelijk, ik kan me niet voorstellen dat volwassen mensen zo praten, of 't nou voor 't spel bedoeld is of dat ze dat echt uitzichzelf zo zeggen (wat maakt dat nou uit?? ). En dit was sowieso mijn punt uit de eerste post waarna deze discussie is ontstaan.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:38:13 #208
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45292510
Wat ik zeg is dat ze het juiste duwtje krijgen.. bewoners worden tegen elkaar uitgespeeld en de enige die dat doorheeft is Bart.. waarom denk je dat hij niet boos werd toen ie hoorde dat Nena Lesley een snol noemde?? juist omdat hij weet hoe het tegen elkaar is uitgespeeld

maar om bij .NL te blijven.. hij moest zichzelf aanbieden als puntenverdeler.. en Sylvia moest daar niet mee akkoord gaan.. ze wisten dit alleen niet van elkaar dat het zo opgezet was.. .NL moest ook duidelijk maken wat ie nou echt van Huub vond en na afloop kreeg Huub te horen dat ie maar is voor zichzelf moest opkomen en niet over zich heen moest laten lopen (al dit is niet suggestief maar is naar voren gekomen in gesprekken op de streams) ... gooi er wat whisky in .. zuig opmerking hier en daar en je hebt een bitchfight
pi_45292777
Satanael vindt Fok de grootste fucksite die er is,
dat zei hij net tegen de anderen.
Gaat hij daar een beetje Fok zitten beledigen.
pi_45293240
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:38 schreef Suikeroom het volgende:
Wat ik zeg is dat ze het juiste duwtje krijgen.. bewoners worden tegen elkaar uitgespeeld en de enige die dat doorheeft is Bart.. waarom denk je dat hij niet boos werd toen ie hoorde dat Nena Lesley een snol noemde?? juist omdat hij weet hoe het tegen elkaar is uitgespeeld

maar om bij .NL te blijven.. hij moest zichzelf aanbieden als puntenverdeler.. en Sylvia moest daar niet mee akkoord gaan.. ze wisten dit alleen niet van elkaar dat het zo opgezet was.. .NL moest ook duidelijk maken wat ie nou echt van Huub vond en na afloop kreeg Huub te horen dat ie maar is voor zichzelf moest opkomen en niet over zich heen moest laten lopen (al dit is niet suggestief maar is naar voren gekomen in gesprekken op de streams) ... gooi er wat whisky in .. zuig opmerking hier en daar en je hebt een bitchfight
Joh mierzoete oom,

Ik weet niet van wie jij familie bent, maar voor een allesverdraaiende vergoeilijkende zoetert klink je gehoorlijk zuur.

oh .Nl oftewel 666-Hij wiens naam we niet noemen denkt misschein dat Bart krachtig is.... Maar de stinkende broekpoeper is bang, erug bang. Net als Hij wiens naam we niet noemen. Gebrek aan controle... maakt zevenkleurenschijters bang. Uitvergroot zie ik dat. Jammer toch.

Pluspuntje.... de feesttaart van zijn zoon. Helaas gaat Nasty ass er echt niet uit. Dus valt er nog niets te vieren. Ach, hij zal best een lieve zoon hebben. het is meestal niet de schuld van kinderen.
pi_45295552
Nathanael Als jij dit leest. Wat ben jij een meeloper zeg. Ik dacht dat jij iedereen eruit wou krijgen en als enige over wou blijven. Huub had niet het recht om over je moeder te beginnen, maar ook jij bent ver gegaan. Soms ben je net een klein kind. De goudenkooi lijkt wel een middelbare school. (Goudenkooicollege) allemaal pubers. wordt toch eens volwassen man. Waar 2 vechten hebben 2 schuld. En vergeet nu eens dat incident. Heb jij eigenlijk wel een eigen mening? Of laat jij dit afhankelijk worden van de andere bewoners. Jij bent geen slechte jongen anders had jij iet om de situatie staan te huilen. Doe zoals jij bent en niet vijandig. Leer de mensen te accepteren zoals ze zijn. Vecht je probleem uit op het moment dat het daar is en niet elke dag weer.
En dan vind jij het gek dat jij geen fanmail krijgt. Onthoudt 1 ding ooit krijg jij het zelfde voor je kiezen..
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:41:41 #212
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_45298125
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef Almere het volgende:
Nathanael Als jij dit leest. Wat ben jij een meeloper zeg. Ik dacht dat jij iedereen eruit wou krijgen en als enige over wou blijven. Huub had niet het recht om over je moeder te beginnen, maar ook jij bent ver gegaan. Soms ben je net een klein kind. De goudenkooi lijkt wel een middelbare school. (Goudenkooicollege) allemaal pubers. wordt toch eens volwassen man. Waar 2 vechten hebben 2 schuld. En vergeet nu eens dat incident. Heb jij eigenlijk wel een eigen mening? Of laat jij dit afhankelijk worden van de andere bewoners. Jij bent geen slechte jongen anders had jij iet om de situatie staan te huilen. Doe zoals jij bent en niet vijandig. Leer de mensen te accepteren zoals ze zijn. Vecht je probleem uit op het moment dat het daar is en niet elke dag weer.
En dan vind jij het gek dat jij geen fanmail krijgt. Onthoudt 1 ding ooit krijg jij het zelfde voor je kiezen..
Ik denk dat dat echt allemaal show was hoor, zodat ie zichzelf in de slachtofferrol kon zetten...
Oh yes i did!
pi_45298428
Nu geef je satanael toch iets teveel eer.....
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:53:18 #214
521 ruby
Hell yeah!
pi_45298459
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:52 schreef vinkje het volgende:
Wedden dat ie na z'n vertrek hier niet vandaan te slaan is?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_45298772
Wat een uitermate walgelijk figuur
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 januari 2007 @ 22:11:03 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_45299071
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef Almere het volgende:
Oeps

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45300261
Ben jij wel eens in Amerika geweest?

Hey prutsertje Nathanael, of je het goed vindt of niet: deze ga ik voortaan gebruiken als iemand iets niet geloof. Ben jij wel eens in Amerika geweest? Nou dan, dan bestaat het zeker niet
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:21:02 #218
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45301556
schitterend gespeeld door .NL vanavond.. veto uitspreken en het daarna na je toetrekken

veel plezier morgen met Brian!!
pi_45304048
IK hoop dat ze morgenavond in Scheveningen een paar van die kleerkasten tegen komen, en een flink pak rammel krijgen, maar die twee zullen wel lijfwachten mee krijgen, hebben ze denk ik ook wel nodig.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 01:28:30 #220
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45304967
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 00:43 schreef vinkje het volgende:
IK hoop dat ze morgenavond in Scheveningen een paar van die kleerkasten tegen komen, en een flink pak rammel krijgen, maar die twee zullen wel lijfwachten mee krijgen, hebben ze denk ik ook wel nodig.
hoe zielig ben jij om zo'n kinderachtige reactie te plaatsten.. echt in en in triest.. en als ze al herkent worden denk je dan echt dat mensen hun willen slaan

blijf uit dit topic vinkje.. wat een walgelijk iemand ben jij zeg
pi_45308347
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:52 schreef vinkje het volgende:
Ja gister zei hij dat weer, hij zei dat het een site was die je net zo goed zuignap kunt noemen, de fok site is niks zei hij. Satanael heeft denk ik toch echt wel problemen straks in de echte wereld
pi_45308366
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 00:43 schreef vinkje het volgende:
Precies, ff met de neus op de feiten drukken, nee ff met de neus op de stoeptegels drukken.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:28:07 #223
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45311557
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:45 schreef Slyboy het volgende:

[..]

Ja gister zei hij dat weer, hij zei dat het een site was die je net zo goed zuignap kunt noemen, de fok site is niks zei hij. Satanael heeft denk ik toch echt wel problemen straks in de echte wereld
want dit is de echte wereld jullie overschatten echt het effect van dit programma
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:39:38 #224
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45311857
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 13:28 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

want dit is de echte wereld jullie overschatten echt het effect van dit programma
Mwah, ik denk dat NL het onderschat ik zou die vent niet bij mij aan het werk willen hebben.
pi_45313303
Die kerel ziet zichzelf als de Alpha Male, dat is de reden dat hij Huub en Silvia continu afvalt, hij ziet ze als bedreiging. Het continuë vertouwen dat hij geniet geeft hem alleen maar meer en meer macht. En die schapen van hem (Bart, Brian e.d.) zijn te blind om dat te zien...

Getuige de arrogante houding van hem tijdens de verdeling van de contact punten toen Silvia vroeg wat hij van plan was met de punten te doen. Gaat ie heel arrogant achterover zitten met zijn handen over elkaar, dat hij dat niet hoeft uit te leggen.
  zondag 14 januari 2007 @ 02:40:04 #226
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_45334470
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:18 schreef Lieve het volgende:

[..]

Doe normaal man! Op welke BLO heb jij uit je neus lopen vreten? Tactiek...
Doe maar rustig hoor, je kunt het ook normaal zeggen als je denkt dat het anders is dan ik zeg.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_45336584
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:02 schreef StarGazer het volgende:
Wat een uitermate walgelijk figuur
en daar wil ik Brian, Natasia, Bart en Nena graag aan toevoegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 14 januari 2007 @ 11:20:32 #228
165570 uitgeslapen
Irvin Janis heeft gelijk!
pi_45337281
Wat had meneer een fijne avond gehad gister. Raakte niet uitgepraat. Het enthousiasme waarmee hij over de voorstelling sprak. Krijg je zelf gewoon zin van om eens naar een musical te gaan.... Nee dus
  zondag 14 januari 2007 @ 20:41:09 #229
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45354874
Er kan er maar één de domste zijn
  zondag 14 januari 2007 @ 21:15:22 #230
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45356552
Potverdikkie ... het lijkt bijna alsof Nathanael het een beetje gezellig heeft met Nena en Ilona. Hoe gaat hij dat uitleggen aan Brian en Bart?
pi_45357013
Nathanael
pi_45412160
Voor hem bestaat maar een smiley:
pi_45412944
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Potverdikkie ... het lijkt bijna alsof Nathanael het een beetje gezellig heeft met Nena en Ilona. Hoe gaat hij dat uitleggen aan Brian en Bart?
Is uitgebreid besproken met Bart:
Onderdeel van het "die rooie kutkop (= Sylvia) moet het huis uit" plan.
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:16:12 #234
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45468848
Voor de slimmeriken en die hard fans van Hwnngmw hier een leuke mogelijkheid om een persoonlijke brief te schrijven. Stuur ff een mailtje als het gelukt is.

[ Bericht 25% gewijzigd door IkWeetNiets op 18-01-2007 23:27:32 ]
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:04:11 #235
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45470478
.
Nathanael: ik heb een hele grote familie en broers,
die vinden het niet leuk als hun broertje wordt gepest,
Huub zal dat wel in de buitenwereld merken.
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:42:33 #236
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45472019
niet slim ... er zitten 2 linkjes in verborgen

[ Bericht 56% gewijzigd door IkWeetNiets op 18-01-2007 15:44:08 ]
pi_45474108
Hij valt op zich wel mee.
Alleen hij moet het gewoon bijleggen met Huub.

Ik vind Natasia irritanter en Bart vind ik ook vervelend worden
Bart is net de Ruud van BB
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:28:40 #238
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45493546
zo dan?
pi_45499701
Natanael jankt alleen als hij weer gedronken heeft,
hij kan dus echt niet tegen drank.
dat huub zijn moeder heeft beledigt keur ik niet goed,
maar om nou als volwassen man en vader van een kind
daar om te gaan staan janken, vind ik wel héééééééélllll zielig!
komt dus alleen door de drank.
slap hoor!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:28:41 #240
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45501382
0123

[ Bericht 48% gewijzigd door teamlead op 19-01-2007 22:59:53 (links verwijderd) ]
pi_45520292
zit 666 weer wat krap in zijn.... leventje? Moet een ander weer gepakt? Altijd op zo'n stiekeme manier. Zo stook stook. Snap ik even waarom deze 666 gescheiden is zeg! Pfffffff. Wat een eikel
pi_45521689
Laat de mensen die niet in Satan geloofden eeuwig zwijgen. Hij is de hele dag te bezichtigen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_45595509
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:38 schreef tuinfluiter het volgende:
.
(Nena helpt met koken)
Ik kan heel goed koken, mijn specialiteit is Makne Teron.
Nathanael: is dat Indisch?
Ik weet niet of hij dit als grapje bedoelde, maar waarschijnlijk niet. In dat geval is hij niet bepaald de slimste.

NL is volgens mij niet zo'n grappenmakert. Ook niet zo scherp bijvoorbeeld als Huub.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bagheera op 23-01-2007 14:30:16 ]
pi_45595559
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
Laat de mensen die niet in Satan geloofden eeuwig zwijgen. Hij is de hele dag te bezichtigen.
Inderdaad.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:19:36 #245
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45595714
quote:
pi_45596208
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:19 schreef majerlique het volgende:maar om nou als volwassen man en vader van een kind daar om te gaan staan janken, vind ik wel héééééééélllll zielig!
Yup, zeker. Ik kan me niet voorstellen dat het me uberhaubt zou kunnen schelen wat iemand, waarmee ik in conclaaf ben, over mijn moeder denkt. Rationeel gezien is het dan iemand die niets weet over je moeder, dus wat gaat het je uitmaken, ik ben heel erg sterk er van overtuigd dat hij dit wilde uitbuiten, NL als slachtoffer, helaas mannetje, it ain't gonna happen.
't gaat me te snel, als adsl..
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:53:59 #247
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45607861
Nathanael: ik heb mij tot nu toe ingehouden,
maar nu ga ik pas echt beginnen,
ik ga oorlog voeren,
het is toch geen spelletje Ganzenbord.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:45:55 #248
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45610147
Het verhaal van NL in DGK:

Opgevreten, uitgekauwd en weer uitgespuugd door Huub.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:57:45 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45610662
quote:
Ik dacht dat het Natas was... toch? Natas is niet voor niets het omgekeerde van.... juist.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:44:48 #250
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_45612545
Ik hoop dat Nathanael wint, kan hij van dat geld een ruggegraat kopen.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')