Nee hoor, ik zeg waar ik voor sta. Dat altijd. Ik ga geen onzin brallen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft iedereen ook, maar ga dan niet extreem fel discussies op lopen stoken vantevoren en er dan vervolgens geheimzinnig over gaan doen. Dan geef je andere mensen de indruk dat je heel je mening geveinsd hebt.
Maar men moet dat idd zelf weten![]()
Ik zeg enkel dat je die indruk geeft (door nu niks te willen zeggenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:22 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg waar ik voor sta. Dat altijd. Ik ga geen onzin brallen.
Ik vind hem wel geinig.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg enkel dat je die indruk geeft (door nu niks te willen zeggen)
Joh, als jij er om kan lachenquote:Op woensdag 22 november 2006 23:25 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geinig.
Maar ik ga de uitslag niet afwachten, slapen.
Ik zou me er serieus druk om gaan maken, die ene stemquote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, als jij er om kan lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan ontneem ik je dat pleziertje niet hoor
Slaap lekker!
Joh, daar gaat het dus niet om, maar goed, als je niet wil lezen dan kan ik je ook niet daartoe dwingen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou me er serieus druk om gaan maken, die ene stem
Ik weet het ook niet en ik zit er toch ook niet om te zeuren? Laat haar.
Nee dat weet ik wel. Maar zo erg als BB en Feb heeft ze zich er nou ook weer niet in gemengd hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, daar gaat het dus niet om, maar goed, als je niet wil lezen dan kan ik je ook niet daartoe dwingen.
Wel lief dat je het altijd voor d'r opneemt trouwens.
En wat dan nog, Balkenende, Marijnissen en Wouter hoeven toch ook niet te zeggen wat ze stemmen? Lijkt me overduidelijk, daar niet van, maar het hoeft niet, en die hebben toch ook een hele hoop gereld dacht ik zo.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee dat weet ik wel. Maar zo erg als BB en Feb heeft ze zich er nou ook weer niet in gemengd hoor
Is dat een hint?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, daar gaat het dus niet om, maar goed, als je niet wil lezen dan kan ik je ook niet daartoe dwingen.
Wel lief dat je het altijd voor d'r opneemt trouwens.
Verder alles goed met u?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:35 schreef bleiblei het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de morgen is gekomen
En alles wat ‘k heb mee gemaakt Allang verdwenen is
Als de morgen is gekomen
Verlaat je mijn verleden en ben jij degene die ik mis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik ging er al vanuit dat jij je wel prima zou kunnen redden.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 23 november 2006 00:03 schreef r8ality het volgende:
En niemand die iets over Wilders zegt. Alleen dat gejank over moeilijke coalities e.d.
Te flauw.
Whehehehhehehehehe!! GEWELDIGquote:Op donderdag 23 november 2006 00:03 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
Ah, zoooow doen negers dat.
filmpje waarop lijkt dat ze een grote piemel hebben
Het bijbehorende topic: Echt of nep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |