Nee maar vooral de combinatie PvdA en CDA.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:58 schreef febster het volgende:
[..]
Zover ik weet bestaat CU nog niet zo heel lang, (toch?)
Wie?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk dat Gurlie de enige in Nederland die op ons Gonny gestemd heeft.
Dat denken wij ook niet. Je daalt echter wel dramatisch in de peiling hier.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik ben echt niet bang voor jullie hoor.
Misschien heb ik wel gewoon links gestemd, weet jij veel.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat gurlie op Chloorpruik heeft gestemd
wekenlang bijdehant expliciet politiek meedebatteren aan de linkerkant en dan niet zeggen wat je hebt gestemdzegt genoeg me dunkt
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat denken wij ook niet. Je daalt echter wel dramatisch in de peiling hier.
Nou, niet heel erg, maar wel een beetjequote:Op woensdag 22 november 2006 23:07 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieus he?
Reacties uitlokken is leuk.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, niet heel erg, maar wel een beetje
Idd, hallow is 2006, vertel gewoon wat je gestemd hebt. Zit je in het Artfeb kamp of in het Bliereal kampquote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
Geheimzinnig doen over wat je gestemd hebt is zoooooo 1985
Die hebben we ook nog iddquote:
CDA gaat het best moeilijk krijgen hoor volgensmij.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
Volgens mij heeft nog steeds iedereen het recht om niet te zeggen wat hij of zij gestemd heeft hoor.
Niet dat ik het niet wil weten maar goed, ik ga er niet moeilijk over doen want ik ben best tevreden met de uitslag
Heeft iedereen ook, maar ga dan niet extreem fel discussies op lopen stoken vantevoren en er dan vervolgens geheimzinnig over gaan doen. Dan geef je andere mensen de indruk dat je heel je mening geveinsd hebt.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:18 schreef FlowDesign het volgende:
Volgens mij heeft nog steeds iedereen het recht om niet te zeggen wat hij of zij gestemd heeft hoor.
Niet dat ik het niet wil weten maar goed, ik ga er niet moeilijk over doen want ik ben best tevreden met de uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |