Aggos zeg, kenker, als ik jou was zou ik 't nooit meer doenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef gurlie het volgende:
Ga ik stemmen, zijn mijn sokken nat geworden!
Ik ben blij voor je.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, ik heb het lekker nu al, lekker lekker puh
En waar we allemaal op zitten te wachten, is het verband natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef gurlie het volgende:
Goed verhaal...quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef gurlie het volgende:
Je hebt wel je dag!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef gurlie het volgende:
My point exactly!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aggos zeg, kenker, als ik jou was zou ik 't nooit meer doen
Natte sokken door het stemmen... Protest zeg ik je! Revolutie!!!
Ned einzquote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
op welke zender is verkiezingsgeneuzel?
Partij voor de Dieren had een budget wat ongeveer gelijk lag aan de VVDquote:Op woensdag 22 november 2006 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Partij voor de Dieren: 3 zetels wtf!!
Friends in high placesquote:Op woensdag 22 november 2006 21:18 schreef febster het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren had een budget wat ongeveer gelijk lag aan de VVD
Marianne vertelde dat ze van een of andere goeroe in Bangladesh een paar ton euro had gekregenquote:
Heilige koeien daar, jeweigtsquote:Op woensdag 22 november 2006 21:21 schreef febster het volgende:
[..]
Marianne vertelde dat ze van een of andere goeroe in Bangladesh een paar ton euro had gekregen
Nuttig inderdaad!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ja! Hebben we tenminste een mokkel om naar te kijken als ze weer eens slap aan het zwammen zijn in DHquote:
jeweigHts... doe het dan goedquote:Op woensdag 22 november 2006 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heilige koeien daar, jeweigts
Ik zou er gewoon een koe, een kip en een varken neerzettenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |