abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43912571
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:03 schreef Schanulleke het volgende:
Jij leeft in een sprookjeswereld

Edit: ik zie nu pas dat je iets dergelijks er ook bij hebt gezet. Dat vind ik persoonlijk wat 'over the top'.
Ik was bang dat men het anders niet zou snappen
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zondag 26 november 2006 @ 19:37:46 #102
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43913224
Schanulleke wat een schatje van een dochtertje heb je toch. die badfoto is idd

marjo! wat een leuke invulling van de opdracht. lekker kleurrijk, heel erg origineel
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_43915811
quote:
Op zondag 26 november 2006 19:17 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Ik was bang dat men het anders niet zou snappen
Is altijd een lastige afweging idd, maar zeker een leuke foto
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_43916181
Zijn er maar zes inzendingen? Nee toch?

Het stemtopic is al open, maar in het centrale topic staan maar zes foto's.
  zondag 26 november 2006 @ 22:23:53 #105
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_43916258
Phoentje is druk bezig met het posten van de foto's alleen kutFOK! werkt niet mee. de zooi is zo slecht dat posten gewoon slecht gaat
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 26 november 2006 @ 22:31:33 #106
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_43916377
Waarom staat mijn foto er in in???? is ie niet aangekomen?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 26 november 2006 @ 22:33:33 #107
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43916425
Mijn foto staat er ook niet bij
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
  zondag 26 november 2006 @ 22:35:24 #108
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43916459
Misschien een tipje voor de wedstrijdleiding om het stemtopic even dicht te houden totdat alle foto's er op staan.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
pi_43916469
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:35 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Misschien een tipje voor de wedstrijdleiding om het stemtopic even dicht te houden totdat alle foto's er op staan.
Wat hij zegt.
pi_43916641
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
Phoentje is druk bezig met het posten van de foto's alleen kutFOK! werkt niet mee. de zooi is zo slecht dat posten gewoon slecht gaat
Was het niet handiger om ze allemaal in 1 of 2 posts te zetten?
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  zondag 26 november 2006 @ 22:50:49 #111
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_43916703
Topic is dicht groot deel van de foto's staat er inmiddels. Daarnaast is het eigenlijk Phoentjes werk helemaal niet. En ben ik blij dat ze het doet, want eigenlijk zouden we helemaal niet online of thuis zijn deze avond.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_43916765
Niet zo zeuren , fok is een beetje traag, alle foto's komen er vast wel En Ld ook niet zo aangebrand doen
Goedemorgen :W
  zondag 26 november 2006 @ 22:59:32 #113
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43916856
Dan ga ik nu maar slapen.
Fok is Fokking traag morgen nog maar eens proberen.
pi_43916867
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
Topic is dicht groot deel van de foto's staat er inmiddels. Daarnaast is het eigenlijk Phoentjes werk helemaal niet. En ben ik blij dat ze het doet, want eigenlijk zouden we helemaal niet online of thuis zijn deze avond.
Het wordt gewaardeerd dat ze het doet hoor.
  zondag 26 november 2006 @ 23:07:43 #115
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_43916986
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:46 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Was het niet handiger om ze allemaal in 1 of 2 posts te zetten?
Om de laadtijd van een topic zo laag mogelijk te houden, is het verstandiger om maar 1 foto per post te plaatsen.
En normaal gesproken blijft een server niet zo lang hikken, dacht ik. Maar ja... denken moet je aan een paard overlaten, huh?
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  zondag 26 november 2006 @ 23:41:40 #116
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_43917606
Ik heb gestemd!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 27 november 2006 @ 07:47:32 #117
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43920549
wat een ontzettend leuke inzendingen allemaal! Ik ga straks op mijn werk wel ff stemmen, nu eerst koffie
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_43920879
Zelf ben ik geen lid van de wedstrijdcommissie noch heb ik daar invloed op, maar de foto van Chanty is wel heel erg fotosoep. het is toch geen fotosoep wedstrijd ?
Niet de collage is te veel fotosoep dat is niet erg , maar de fotos zelf zijn gewoon onmogenlijk zonder een grote hoeveelheid filters en soepwerk.
  maandag 27 november 2006 @ 08:52:14 #119
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_43921045
quote:
Op maandag 27 november 2006 08:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zelf ben ik geen lid van de wedstrijdcommissie noch heb ik daar invloed op, maar de foto van Chanty is wel heel erg fotosoep. het is toch geen fotosoep wedstrijd ?
Niet de collage is te veel fotosoep dat is niet erg , maar de fotos zelf zijn gewoon onmogenlijk zonder een grote hoeveelheid filters en soepwerk.
Dat is niet waar. Ik heb alleen de foto zwart wit gemaakt en dan de kleur teruggehaald bij een voorwerp. Verder is er niets aan de foto gesoept

Bovendien heb ik deze bewerking al eens uitgevoerd en was het geen probleem (heb die foto uiteindelijk niet gebruikt voor de wedstrijd) en heb ik er in het discussietopic ook deze keer niemand over gehoord. Het is gewoon een enkel tooltje en vervolgens met de hand 'inkleuren'. Dus geen filters.

Maar aangezien de foto sowieso met een fout en niet in het juiste formaat daar staat, en ik geen zin heb in gezeik: haal hem maar weg. Ik doe de volgende keer wel weer mee.

En geef dan eens duidelijkheid omtrent deze regel! wel, niet, wel, niet, daar kan ik dus niet zoveel mee.

[ Bericht 12% gewijzigd door Chanty op 27-11-2006 09:07:25 (typo) ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 27 november 2006 @ 09:25:04 #120
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43921464
de regel is allang geleden vastgesteld dat het WEL mag. Dit was nog ver voordat LD modje werd hier, dus LD is degene die niet moet zeiken.

(foto van Marjo met mickeymouse oren)
pi_43921590
Hallo, Ik zeg dit als user en niet als MOD. Ze zijn wel mooi als foto. Maar het heeft vind ik persoonlijk weinig meer met fotografie te maken. Dat is MIJN mening gewoon. Geen MOD stelling.

En Puckzzz met een regel heb ik geen moer te maken aangezien ik gewoon een mening geef. Volgens mij mag dat gewoon en ik haal ook geen foto's weg verder of voeg ze toe. Ik doe helemaal niets met die fotowedstrijd. Zelfs stemmen doe ik niet. Het enige dat ik doe is mijn mening geven.
  maandag 27 november 2006 @ 09:35:07 #122
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43921640
quote:
Op maandag 27 november 2006 08:52 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Ik heb alleen de foto zwart wit gemaakt en dan de kleur teruggehaald bij een voorwerp. Verder is er niets aan de foto gesoept

Bovendien heb ik deze bewerking al eens uitgevoerd en was het geen probleem (heb die foto uiteindelijk niet gebruikt voor de wedstrijd) en heb ik er in het discussietopic ook deze keer niemand over gehoord. Het is gewoon een enkel tooltje en vervolgens met de hand 'inkleuren'. Dus geen filters.

Maar aangezien de foto sowieso met een fout en niet in het juiste formaat daar staat, en ik geen zin heb in gezeik: haal hem maar weg. Ik doe de volgende keer wel weer mee.

En geef dan eens duidelijkheid omtrent deze regel! wel, niet, wel, niet, daar kan ik dus niet zoveel mee.
Nah ik vind dat niet echt een fotosoep.
Er zijn geen essentiele dingen aan veranderd, dus wmb past dit prima.
Maar goed wie ben ik
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_43922067
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:25 schreef Puckzzz het volgende:

Moest ik ook meteen aan denken idd.

Verder snap ik niet waar de user LD zich druk om maakt. HIj heeft niet ingezonden, en gaat niet stemmen. Stuur je soms ook ingezonden brieven naar de kleurwedstrijd van Albert Heijn? Maar ale gekheid op een stokje: een foto die te gesjopt is, maakt hoe dan ook geen kans, want dat kost te veel stemmen.
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 27 november 2006 @ 10:01:04 #124
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43922130
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:57 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Moest ik ook meteen aan denken idd.

Verder snap ik niet waar de user LD zich druk om maakt. HIj heeft niet ingezonden, en gaat niet stemmen. Stuur je soms ook ingezonden brieven naar de kleurwedstrijd van Albert Heijn? Maar ale gekheid op een stokje: een foto die te gesjopt is, maakt hoe dan ook geen kans, want dat kost te veel stemmen.
ik moest lachen
pi_43922561
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:57 schreef Vliegvrager het volgende:
Verder snap ik niet waar de user LD zich druk om maakt. HIj heeft niet ingezonden, en gaat niet stemmen. Stuur je soms ook ingezonden brieven naar de kleurwedstrijd van Albert Heijn?
Dit is ook een beetje de reden waarom ik niet meer aan de wedstrijd mee doe. Je doet niet mee dus moet je je bek houden en je mag niets zeggen verder. Waar is de puiurheid van de fotografie gebleven.

Dat je een collage maakt en daardoor fotosoep gebruikt ben ik voor. Maar zwartwit met kleur is wel heel mooi maar net wat ik zeg, dat komt niet uit de camera. Dat je wat oneffenheden weghaalt, wat kleurcorrecties en een filtertje om het wat gladder/mooier te maken hoort bij het mooi maken ( geschikt voor publicatie) Maar bijvoorbeeld een een hand fotograferen en dan maar de nagels gaan versieren in de foto om het mooier te maken heeft gewoon niets meer met fotografie van doen.

Iemand met een standaard PC'tje zonder verdere paketten en die net genoeg weet om foto's te uploaden en met het standaard bij de camera geleverd pakket wat te verbeteren wordt dan ondergesneeuw door het fotoshop geweld. Dan kan je zeggen ja maar het mag en die persoon krijg gewoon weinig punten dan. Maar zo werkt het niet helemaal in deze FOK! maatschappij.
  maandag 27 november 2006 @ 13:31:17 #126
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_43927113
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:21 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Dit is ook een beetje de reden waarom ik niet meer aan de wedstrijd mee doe. Je doet niet mee dus moet je je bek houden en je mag niets zeggen verder. Waar is de puiurheid van de fotografie gebleven.

Dat je een collage maakt en daardoor fotosoep gebruikt ben ik voor. Maar zwartwit met kleur is wel heel mooi maar net wat ik zeg, dat komt niet uit de camera. Dat je wat oneffenheden weghaalt, wat kleurcorrecties en een filtertje om het wat gladder/mooier te maken hoort bij het mooi maken ( geschikt voor publicatie) Maar bijvoorbeeld een een hand fotograferen en dan maar de nagels gaan versieren in de foto om het mooier te maken heeft gewoon niets meer met fotografie van doen.

Iemand met een standaard PC'tje zonder verdere paketten en die net genoeg weet om foto's te uploaden en met het standaard bij de camera geleverd pakket wat te verbeteren wordt dan ondergesneeuw door het fotoshop geweld. Dan kan je zeggen ja maar het mag en die persoon krijg gewoon weinig punten dan. Maar zo werkt het niet helemaal in deze FOK! maatschappij.
Puurheid van fotografie...Zelfs in het analoge tijdperk werd er al vanalles met foto's gedaan om ze mooier te maken. Er werden ook delen van foto's ingekleurd.

Het is niet zo dat wie het beste kan photoshoppen de meeste kans heeft. Er zijn heel veel mensen die er gewoon niet van houden. Dat anderen geen kans hebben is naar mijn mening dan ook niet waar.
Je kan het ook zien als stimulans, mensen die dit mooi vinden maar zelf nog niet kunnen kunnen vragen hoe het moet en er zo weer wat bij leren. Uiteindelijk wil iedereen die fotograferen écht leuk vind zijn foto's voor zijn/haar smaak zo mooi mogelijk maken, en door voorbeelden te zien in (bijvoorbeeld) zo'n wedstrijd, ga je je er meer in verdiepen.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  maandag 27 november 2006 @ 13:58:00 #127
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_43927831
quote:
Maar bijvoorbeeld een een hand fotograferen en dan maar de nagels gaan versieren in de foto om het mooier te maken heeft gewoon niets meer met fotografie van doen.
Dat vind jij. Ik (persoonlijk) ben van mening dat nabewerking een groot deel is van fotografie en dat het er zeker mee van doen heeft. De bewerking van Chanty vind ik niet heel schokkend, ik heb het bij 1 van mijn foto's ook zo gedaan.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 27 november 2006 @ 14:09:39 #128
79550 Ymke
your ghost
pi_43928184
Misschien is het al ergens gevraagd maar is er ook een manier om de foto's te zien zonder die rare balken erdoor?
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  maandag 27 november 2006 @ 14:10:30 #129
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43928207
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:09 schreef Ymke het volgende:
Misschien is het al ergens gevraagd maar is er ook een manier om de foto's te zien zonder die rare balken erdoor?
een keertje F5-en wanneer die helemaal geladen is. het is een irritante bug ja
pi_43928239
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:09 schreef Ymke het volgende:
op f5 drukken, steeds maar weer.
Je zou verwachten dat fok het probleem ondertussen al had opgelost.
  maandag 27 november 2006 @ 14:11:49 #131
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_43928256
Soms moet je zelfs meerderemalen f5'en. Erg irritant, zeker in een forum als FOT.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 27 november 2006 @ 14:13:21 #132
79550 Ymke
your ghost
pi_43928296
Ik f5 me een ogeluk maar hij blijft er meerdere malen staan , erg jammer
  maandag 27 november 2006 @ 14:14:44 #133
97348 Matness
Matt about you
pi_43928334
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:13 schreef Ymke het volgende:
alles in firefox bekijken
nergens last van hier
pi_43928342
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:13 schreef Ymke het volgende:
De meeste foto's kun je ook klikken, en in een apart veld openen
  maandag 27 november 2006 @ 14:15:35 #135
79550 Ymke
your ghost
pi_43928357
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:14 schreef Matness het volgende:

[..]

alles in firefox bekijken
nergens last van hier
Tja , dat helpt mij nogal wat
  maandag 27 november 2006 @ 14:17:10 #136
79550 Ymke
your ghost
pi_43928412
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:15 schreef blomst het volgende:

[..]

Ik kijk er morgen op mn werk wel even na , misschien is het daar minder, ik kan me zo wel een idee voor mn stemmen mee vormen , maar het is wel erg storend
  maandag 27 november 2006 @ 14:23:09 #137
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43928588
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:15 schreef blomst het volgende:

[..]

Kun je ze meteen beter beoordelen
pi_43928605
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:25 schreef Puckzzz het volgende:
de regel is allang geleden vastgesteld dat het WEL mag. Dit was nog ver voordat LD modje werd hier, dus LD is degene die niet moet zeiken.

Dat was de maand erna dat het wel mocht. Met mijn foto mocht het nog niet
Woeiii - Blog
  maandag 27 november 2006 @ 14:31:04 #139
78027 FReNsJ
lekker zacht
pi_43928865
in opera ook geen "balken", lijkt me dus eerder een IE bug dan een fok! bug?
Nieuw! nu met vleugje Finland.
Sinds 2011 ook met 50% extra Turkije!
  maandag 27 november 2006 @ 15:12:35 #140
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43929999
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:31 schreef FReNsJ het volgende:
in opera ook geen "balken", lijkt me dus eerder een IE bug dan een fok! bug?
Bij andere site's heb ik geen problemen.
Alleen bij FOK dus toch wel een FOK bug
pi_43930029
KLopt in BUG staat er ook een topic over, het heeft te maken met de template
pi_43931181
quote:

[..]

Maar als ik het in de doka doe op een manier waarop dit al 10tallen jaren wordt gedaan mag het wel?
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_43931447
PoseidonVS > Ik geef alleen mijn mening. Volgens de regels mag er veel. Dat je wat oneffenheden weghaalt, wat kleurcorrecties en een filtertje om het wat gladder/mooier te maken hoort bij het mooi maken ( geschikt voor publicatie). maar dat vind ik.
pi_43931799
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
PoseidonVS > Ik geef alleen mijn mening. Volgens de regels mag er veel. Dat je wat oneffenheden weghaalt, wat kleurcorrecties en een filtertje om het wat gladder/mooier te maken hoort bij het mooi maken ( geschikt voor publicatie). maar dat vind ik.
Ik snap dat je alleen je mening geeft en daar vraag ik ook naar: wat vind jij er van als het op de traditionele manier wel gedaan wordt?

Het gaat mij er om dat photoshop een essentieel onderdeel is van de hedendaagse fotografie en je dat dus niet buiten moet willen sluiten.
tevens zijn er voor dergelijke technieken ruim voldoende tutorials te vinden en ik heb er zelf al meerdere voor geschreven op Fok. Iedereen kan dit.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_43932124
Tja ik vind persoonlijk dat je gewoon heel zuinig moet zijn met dingen toevoegen aan een foto die er orineel niet in zitten. zoals extra versierselen/extra objecten maar ook Een combi van kleur en zwartwit in één foto. Harstikke mooi dat wel. De foto's zijn ook totaal niet lelijk of wat. Maar de nadruk gaat dan steeds meer naar de bewerking van de foto op welke wijze dan ook. in plaats van naar de foto opzich zelf. Dat is het jammere vind ik.

Dus de foto's zijn mooi, maar ik vind het jammer dat dus de aandacht meer naar het bewerken gaat dan naar de foto an sich
  maandag 27 november 2006 @ 16:33:10 #146
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_43932399
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tja ik vind persoonlijk dat je gewoon heel zuinig moet zijn met dingen toevoegen aan een foto die er orineel niet in zitten. zoals extra versierselen/extra objecten maar ook Een combi van kleur en zwartwit in één foto. Harstikke mooi dat wel. De foto's zijn ook totaal niet lelijk of wat. Maar de nadruk gaat dan steeds meer naar de bewerking van de foto op welke wijze dan ook. in plaats van naar de foto opzich zelf. Dat is het jammere vind ik.

Dus de foto's zijn mooi, maar ik vind het jammer dat dus de aandacht meer naar het bewerken gaat dan naar de foto an sich
Helemaal mee eens.
  maandag 27 november 2006 @ 17:34:32 #147
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_43934269
Mijn oma werkte een jaar of 60 geleden in een fotozaak waar ze zwart/wit foto's (gedeeltelijk) inkleurde, de voorloper van PS dus
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 27 november 2006 @ 19:34:16 #148
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_43938032
hihihihi dat is wel vet MB

En gestemd heeft
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  maandag 27 november 2006 @ 19:34:42 #149
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_43938056
wauw, ik heb al 20 punten, mensen bedankt!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_43942498
quote:

[..]

Dit is ook een beetje de reden waarom ik niet meer aan de wedstrijd mee doe. Je doet niet mee dus moet je je bek houden en je mag niets zeggen verder.
Nou nou, de lengte van jouw lontje is zeker in je tenen gaan zitten? Ik zeg nergens dat jij niets zou mogen zeggen. Je hebt recht op je mening hoor, en ook om m te uiten, ik vraag me alleen -en met een expliciete knipoog- af, waar je je druk om maakt. En dan zou dat de reden zijn om niet meer aan de wedstijd mee te doen? Sorry, reden niet goed genoeg. Niet voor een user, en niet voor een mod. Verzin maar een betere.
Mijn DeviantART gallery
,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')