Per ongeluk naar waarheid weergegeven: ik heb 'm 1x van jou ontvangen, en An had 'm 1x doorgestuurdquote:Op donderdag 23 november 2006 23:07 schreef Ilford het volgende:
[..]
en toch had ik maar 1x ingestuurd![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:09 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Per ongeluk naar waarheid weergegeven: ik heb 'm 1x van jou ontvangen, en An had 'm 1x doorgestuurd
voor de zekerheid nog maar eens danquote:Op donderdag 23 november 2006 21:59 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Twee keer niets ontvangen??
Staat er ergens een file op de digitale snelweg misschien??
He, tnx.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:18 schreef Elefes het volgende:
K_man: ik vind je foto's echt superHele fijne stijl
Dat was idd ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 24 november 2006 23:02 schreef snakelady het volgende:
volgens mij maakt de lengte niet zoveel uit, aangezien het geen effect heeft op de layout.
Of heb ik het mis?
Je inzending is al geupload hoor!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef releaze het volgende:
Four done, zero to go! Whee! Mja, ik laat mn shotjes nog ff zitten tot ze geupload zijn
JIj hebt de urlquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:10 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Je inzending is al geupload hoor!![]()
Maar jij staat vroeger opquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:47 schreef MissBliss het volgende:
Hey foto 1 van mij is ongeveer hetzelfde Chanty
hmmmmm heb jou foto hier nergens voorbij zien komen anders had ik wel wat anders bedachtquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:47 schreef MissBliss het volgende:
Hey foto 1 van mij is ongeveer hetzelfde Chanty
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:36 schreef snakelady het volgende:
erg mooi Chanty, en je dacht nog wel dat het niet zou lukken.
Ja! IK ben stikjaloers op die tijd op jouw wekkerquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:29 schreef Chanty het volgende:zoowwww dat was wel even prutsen, maar wel leuk
[afbeelding]
Groot formaat
Comments anyone?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:15 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ja! IK ben stikjaloers op die tijd op jouw wekker
En verder vind ik me gewoon erg leuk
Verrek, daar is ie niet goed ingekleurdquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:07 schreef LekkerApart het volgende:
Ik weet niet wat het is naast/boven today.. Maar dat vind ik een beetje storend..
Verder superleuk!
Wel zo geweldig!quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:49 schreef blomst het volgende:
niet zo geweldig als de foto's die ik hier voorbij heb zien komen.
Dat is maar fictiefquote:
Dat is wel een hele verantwoordelijkheid hoorquote:Op zondag 26 november 2006 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
Doordat ik afgelopen maand aan huis gebonden was hebben al mijn dagen rond de verscheidene was, verschoon en aankleed rituelen gedraaid.
[afbeelding]
Dat zijn de leukste dagen als je eenmaal geleerd hebt het idee los te laten dat er ook nog andere dingen moeten. Leuke plaatjes ook hoorquote:Op zondag 26 november 2006 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
Doordat ik afgelopen maand aan huis gebonden was hebben al mijn dagen rond de verscheidene was, verschoon en aankleed rituelen gedraaid.
[afbeelding]
Ik dacht even dat je al met nieuwe onderwerpen aankwamquote:Op zondag 26 november 2006 17:20 schreef HMaster-II het volgende:
Inspriatieloos
Tijdloos
Levensloos
moedeloos....
Ik kom niet aan 4 foto's voor deze maand... EN het leek me zo'n leuk onderwerp....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |