Ga er één keer zou ik zeggenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:57 schreef stefmans het volgende:
Waarom heeft deze schijtclub een topic![]()
Geef mij maar Portsmouthquote:Op woensdag 22 november 2006 16:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ga er één keer zou ik zeggen![]()
Reageren op een post of mag dat niet, mongoolquote:
Leuke reactie was die eerste ookquote:Op woensdag 22 november 2006 19:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Reageren op een post of mag dat niet, mongool![]()
West Ham begon die wedstrijd beter maar verloren kansloos en zaterdag was het helemaal niks..quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Erasmusch het volgende:
Morgen Everton
Nice, ik ga begin volgend jaar weer wssquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:06 schreef DeVinger het volgende:
Aankomende zondag ben ik aanwezig bij West Ham - Manchester
quote:en ten slotte dat je niet zoals hun hoeft rond te lopen in een Arsenal of Man Utd shirt.
Er staat een heel verhaal boven over waarom ik fan van West Ham ben... Alleen ik vind het wel leuk dat ik niet met een standaard Man Utd of Arsenal shirt rondloopquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
Dus je bent alleen maar voor WHU, zodat je niet in een Arsenal of ManU shirt hoeft te lopen?
Standaardquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Er staat een heel verhaal boven over waarom ik fan van West Ham ben... Alleen ik vind het wel leuk dat ik niet met een standaard Man Utd of Arsenal shirt rondloop
Ik ken genoeg fokkers die voor Man Utd zijn dus niet gaan calimeroën zegquote:Op zondag 17 december 2006 19:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Standaardik denk dat ik hier de afgelopen 3 jaar man utd als enige heb verdedigd tegen over arsenal supporters.
D'r komen nu mensen bij nu we weer bovenaan staan.
Ja die komen d'r nu bij zegquote:Op zondag 17 december 2006 20:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ken genoeg fokkers die voor Man Utd zijn dus niet gaan calimeroën zeg
yup, vind ik wel, als je ziet wat er nu met charlton gebeurd.quote:Op zondag 17 december 2006 20:23 schreef Messenga het volgende:
Mooie overwinning. Is Alan Curbusly dan echt zo goed?
Ga heen joh gek. Ik liep hier al eerder en zjroentje daarvoor nog.quote:Op zondag 17 december 2006 19:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Standaardik denk dat ik hier de afgelopen 3 jaar man utd als enige heb verdedigd tegen over arsenal supporters.
Samen met zjroentje.quote:Op zondag 17 december 2006 19:55 schreef Grimm het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, daarom vind ik mijn Empoli shirt ook retegeil.quote:Op zondag 17 december 2006 20:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik ken genoeg fokkers die voor Man Utd zijn dus niet gaan calimeroën zeg
Ik wil er alleen mee zeggen dat de meeste Engelse shirts die hier gedragen worden van Chelski, Arsenal of Man Utd zijn en dat het dus leuk is ik in m'n QPR shirt loop en mensen er naar vragen.
Voel me heus niet beter ofzo
Maar goed Man Utd![]()
Ik was jouw vergeten, jij was d'r ook altijd.quote:Op zondag 17 december 2006 21:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ga heen joh gek. Ik liep hier al eerder en zjroentje daarvoor nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |