abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 20:22:03 #151
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_43795160
Ik ben niet geweest, had geen tijd tot nu en nu heb ik geen zin meer om heel dat eind naar het stembureau te gaan. Hoop dat er genoeg mensen mijn keuze stemmen (vvd en een beetje sp ) .

Owjah 4 jaar geleden was voor mij wel de eerste keer en toen wist ik ook echt niet wat ik moest kiezen en vond ik het eng .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 22 november 2006 @ 20:25:34 #152
4905 Peppi-en-Kokki
Toettoet. Boingboing.
pi_43795330
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:22 schreef DaMook het volgende:
Ik ben niet geweest, had geen tijd tot nu en nu heb ik geen zin meer om heel dat eind naar het stembureau te gaan. Hoop dat er genoeg mensen mijn keuze stemmen (vvd en een beetje sp ) .

Owjah 4 jaar geleden was voor mij wel de eerste keer en toen wist ik ook echt niet wat ik moest kiezen en vond ik het eng .
Gelijk heb je, waarom zou je ook gaan lopen om te mogen stemmen.
pi_43795414
Je kan nog steeds stemmen, dus 'geen tijd' is geen reden.

Net als 'ik heb geen zin'.
pi_43795495
Lees hier dat mensen "perongeluk" op het verkeerde knopje hebben gedrukt

Hoe kan dat nou, je moet je stem toch bevestigen...

Dus:

*druk knopje rita verdonk in*
*bevestig*
  woensdag 22 november 2006 @ 20:31:04 #155
160074 FerryB
House Music!
pi_43795589
De rode bevestigings knop. Hier was ie blauw....

Dat kan erg moeilijk zijn hoor als je net erg geoefend heb op het indrukken van de rode knop.

Maar die stemcomputer was vast gesaboteerd door de Christenunie denk ik.
pi_43804234
Ik ook voor het eerst, geen flikker aan, Wilders. Olé
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_43807385
Ik vind stemmen voor de PvdD heel mooi en oprecht!
Als je weet dat je van dieren houdt en ze meer gunt dan is de stem voor PvdD goed genoeg want het is iets wat je meent.

Verder vind ik dat PvdD staat voor een heel basic iets.
Want zoals we de kleinste van de dieren behandelen zegt veel over hoe we onze medemensen behandelen.
Ik hoop zeer dat we een veel positiever volk worden als we dieren niet meer nodeloos laten lijden zoals met onverdoofd castreren of testen van cosmetica.
Als we niet meer vanzelfsprekend vinden om dieren als objecten gebruiken die voor zoiets triviaals als vermaak of gemak worden opgeofferd, dan zijn we ook zover om mensen meer menswaardig te behandelen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  donderdag 23 november 2006 @ 10:39:51 #158
159652 PPAUL
.de pispot.
pi_43813278
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:26 schreef Spacehamster het volgende:
Ik vind stemmen voor de PvdD heel mooi en oprecht!
Als je weet dat je van dieren houdt en ze meer gunt dan is de stem voor PvdD goed genoeg want het is iets wat je meent.

Verder vind ik dat PvdD staat voor een heel basic iets.
Want zoals we de kleinste van de dieren behandelen zegt veel over hoe we onze medemensen behandelen.
Ik hoop zeer dat we een veel positiever volk worden als we dieren niet meer nodeloos laten lijden zoals met onverdoofd castreren of testen van cosmetica.
Als we niet meer vanzelfsprekend vinden om dieren als objecten gebruiken die voor zoiets triviaals als vermaak of gemak worden opgeofferd, dan zijn we ook zover om mensen meer menswaardig te behandelen.
en jij lanceert je hamster de ruimte in?
Hesitation means masturbation…
pi_43840096
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Vrouwen Meisjes zoals jij zijn zum kotzen. . Heb je enig idee hoe hard wij vrouwen hebben moeten strijden om stemrecht te krijgen?! "Vrouwen mogen niet stemmen, wat weten zij nou van politiek? " Nu mogen we stemmen, we hebben dat recht, en jij gaat er zó mee om!

"Ja, ik vind politiek niet zo interessant"
Neen! waarom zou je! het gaat alleen om het land waar JIJ woont, het onderwijs wat JIJ volgt, de belastingen die JIJ betaalt, het werk dat JIJ kan doen, de huur/hypotheek die JIJ moet afdragen! Is inderdaad niet boeiend. .

Je hoeft niet van alles op de hoogte te zijn, maar hoe moeilijk is het om wat stemwijzers te doen en wat verkiezingsprogramma's door te bladeren? Kleine moeite!

Vrouwen Meisjes zoals jij zijn de reden waarom we in eerste instantie niet mochten stemmen. .
ach mensen jullie moeten niet zo zeiken....

het halve land stemt ZOALS RoosjeRoosje

ik bedoel, de gemiddelde Nederlander ziet 3 Turken in de straat, waar er een van zijn/haar zoontje heeft in mekaar geslagen, ze horen Wilders islamisering roepen en Verdonk wordt geen hand gegeven -> PvdV

de ander heeft die film van Al Gore gezien, leggen al zandzakken voor de deur, doen hun auto weg en nemen een OV-abbo en vinden het slecht geregeld -> G-Links

etc...

dus: Houden van Dieren etc is een gelegimiteerd argument om op de PvdV te stemmen...

ik bedoel dat ligt ten grondslag aan die hele rukpartij.. en met lijstduwers als Georgina Verbaan zijn de leden niet slimmer dan RoosjeRoosje..

zo nu jullie weer

PS: stemde PvdA dank u
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')