quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:Vrouwen Meisjes zoals jij zijn zum kotzen.
![]()
. Heb je enig idee hoe hard wij vrouwen hebben moeten strijden om stemrecht te krijgen?! "Vrouwen mogen niet stemmen, wat weten zij nou van politiek?
![]()
" Nu mogen we stemmen, we hebben dat recht, en jij gaat er zó mee om!
"Ja, ik vind politiek niet zo interessant"
Neen! waarom zou je! het gaat alleen om het land waar JIJ woont, het onderwijs wat JIJ volgt, de belastingen die JIJ betaalt, het werk dat JIJ kan doen, de huur/hypotheek die JIJ moet afdragen! Is inderdaad niet boeiend.
![]()
.
Je hoeft niet van alles op de hoogte te zijn, maar hoe moeilijk is het om wat stemwijzers te doen en wat verkiezingsprogramma's door te bladeren? Kleine moeite!
Vrouwen Meisjes zoals jij zijn de reden waarom we in eerste instantie niet mochten stemmen.
![]()
.
ach mensen jullie moeten niet zo zeiken....
het halve land stemt ZOALS RoosjeRoosje
ik bedoel, de gemiddelde Nederlander ziet 3 Turken in de straat, waar er een van zijn/haar zoontje heeft in mekaar geslagen, ze horen Wilders islamisering roepen en Verdonk wordt geen hand gegeven -> PvdV
![]()
de ander heeft die film van Al Gore gezien, leggen al zandzakken voor de deur, doen hun auto weg en nemen een OV-abbo en vinden het slecht geregeld -> G-Links
etc...
dus: Houden van Dieren etc is een gelegimiteerd argument om op de PvdV te stemmen...
ik bedoel dat ligt ten grondslag aan die hele rukpartij.. en met lijstduwers als Georgina Verbaan zijn de leden niet slimmer dan RoosjeRoosje..
zo nu jullie weer
PS: stemde PvdA dank u
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.