Wat zat die van andel btw de hele tijd suggestief over Joop van den Ende les te geven, ze maakte wel heel overduidelijk duidelijk (pft tongenbreker) dat ze hem een kwal vond, maar is dit nou les geven waar je iets van leert? Zo kan ik ook leerlingen vormen en een 'eigen mening' laten ontwikkelen. Stel Van Andel gaf geschiedenis ofzoquote:Op donderdag 7 december 2006 18:23 schreef dubidub het volgende:
Nee, het was een beetje gebrabbel en zelf-in-de-hemel-prijzen van acteurs en producenten.
Sliep ik, of heb ze niks over van den Ende gezegdquote:Op donderdag 7 december 2006 18:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat zat die van andel btw de hele tijd suggestief over Joop van den Ende les te geven, ze maakte wel heel overduidelijk duidelijk (pft tongenbreker) dat ze hem een kwal vond, maar is dit nou les geven waar je iets van leert? Zo kan ik ook leerlingen vormen en een 'eigen mening' laten ontwikkelen. Stel Van Andel gaf geschiedenis ofzo![]()
In het begin, voor de video at ze de hele tijd over hem te zeiken.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:52 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Sliep ik, of heb ze niks over van den Ende gezegd![]()
Klinkt als een jaloers wicht.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
In het begin, voor de video at ze de hele tijd over hem te zeiken.
'Gelukkig zijn er nu andere producenten'
'godzijdank won iemand anders die prijzen'
'Hij had vroeger het geluk dat hij de enige was'()
'hij heeft altijd met veel geluk goede producties gemaakt'
etc.
Ik zit met 0 lessen bij Koen (Dub) in de klas en 1 les(CKV) bij Rob(Tha_Roop) in de klas.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:48 schreef wlsandman het volgende:
Zit jullie drieën in dezelfde klas ofzo![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:57 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Klinkt als een jaloers wicht.
Wij hadden ook zo'n domme drama-docente, ik kotste echt op haarop al die overcreatieve ckv docenten btw. Kut hippies!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die hippie die!
Maar serieus, die lerares van ons, die loopt in zelfgebrouwen kleren, nou jah, kleren is een groot woord, beetje gothic achtige zooi. En nou hebben wij het niet zo op gothics, en die zitten vaak buiten ons lokaal. Dus iemand zei zo: Hé, gothics, kan iemand ze wat te eten geven, of een scheermesje ofzo? Iets in die trant, nou bleek de dochter van die CKV lerares ook een gothika te zijn![]()
Dus zij zo het gothic-zijn verdedigen
Balen dat ik dat gemist hebquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:00 schreef dubidub het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die hippie die!
Maar serieus, die lerares van ons, die loopt in zelfgebrouwen kleren, nou jah, kleren is een groot woord, beetje gothic achtige zooi. En nou hebben wij het niet zo op gothics, en die zitten vaak buiten ons lokaal. Dus iemand zei zo: Hé, gothics, kan iemand ze wat te eten geven, of een scheermesje ofzo? Iets in die trant, nou bleek de dochter van die CKV lerares ook een gothika te zijn![]()
Dus zij zo het gothic-zijn verdedigen
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:15 schreef dubidub het volgende:
De feeks!11
Wat mij toch vanmiddag om 12 u gebeurde:
:
[afbeelding]
Of je hebt te veel bier vanmiddag op, of je hebt te veel bier gisteravond op dat er deze middag weer uit kwamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |