Je hoeft geen vegetarier te zijn om op de PvdD te stemmen.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:21 schreef Remzz het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog twijfel tussen de PvdD en de SP. Maar ik vind dat ik het eigenlijk niet kan maken als niet-vegetarier om op de PvdD te stemmen....
Gisteravond was ik weg, maar ik heb het vandaag op de computer gezien.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:24 schreef komrad het volgende:
@Mirri, heb je Marianne gisteren gehoord? Sorry dat ik het zeg maar het was gewoon beschamend om te horen. Ze heeft inderdaad maar 1 issue en dat zijn dieren. Ze betreft te pas en met name te onpas het dierenleed op alle maatschappelijke thema's en dat gaat te ver. Dat er aandacht moet zijn (meer dan nu wellicht) voor dierenwelzijn daar is niet zo heel veel discussie over maar de wijze waarop zij het brengt roept bij mij walging op en dus met name omdat ze andere ook relevantie issues doorlopend probeert de koppelen met dierenwelzijn waarbij de koppeling vaak erg ver gezocht is.
Ze komen in de kamer.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:32 schreef zjroentje het volgende:
Het zou echt een aanfluiting zijn, mocht de PvdD in de kamer komen.
in essentie ben ik het hier mee eensquote:Op woensdag 22 november 2006 12:32 schreef zjroentje het volgende:
Het zou echt een aanfluiting zijn, mocht de PvdD in de kamer komen.
Daar zijn ze toch voor?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:04 schreef 4-elements het volgende:
Het is eng, maar ik sluit me aan bij de voorgaande twee. De PvdD, nooit gedacht dat er nog mensen zouden zijn die serieus overwegen op zo'n partij te stemmen. Het is goed dat er aandacht is voor de behandeling van dieren, maar de PvdD drijft een beetje te ver door.
Ze hebben onrealistische doelen. Alleen nog maar biologische veehouderij. Ze draven iets te ver door met hun rechten voor dieren (ze willen nog net geen stemrecht voor de koeien). Zo vinden ze het kunnen dat er bij het vissen geen rekening wordt gehouden met het welzijn van de vis.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:28 schreef Mirri het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch voor?
Als die partij er niet was, dan komt er niets van, daarom hebben ze die partij opgericht.
Het kabinet van Balkenende was het meest dier onvriendelijke ooit.![]()
De PvdD drijft door, om er meer druk achter te zetten, wat nodig is.
Jij zegt, het is goed dat er aandacht is voor de behandeling van dieren, maar die is er niet!! Ja, dankzij de PvdD ineens wel. Echt goed van ze.![]()
Oh?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:28 schreef Mirri het volgende:
Als die partij er niet was, dan komt er niets van, daarom hebben ze die partij opgericht.
Het kabinet van Balkenende was het meest dier onvriendelijke ooit.![]()
Als de TT van de 2 SC's geleden was blijven staan had deze zelfs niets met schaatsen te maken gehad, en als jullie deze titel gewoon niet aanpassen zal ik er geen meer met schaatsen openenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:58 schreef pfaf het volgende:
Gaan we nu elk topic"Dit weekend weer schaatsen" noemen?![]()
![]()
Van iemand die GL d'r shortlist heeft had ik wel wat meer creativiteit verwacht.
Mirri, geen idee of het waar is, maar niet alles wat op TV verteld wordt is waarquote:Op woensdag 22 november 2006 15:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat is meerdere malen gezegd op tv, dat zuig ik niet uit mijn duim hoor.![]()
En dus is het waar?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat is meerdere malen gezegd op tv, dat zuig ik niet uit mijn duim hoor.![]()
Het ging vooral over de maatregelen die niet getroffen zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dus is het waar?
Welke maatregelen heeft dit kabinet dan getroffen, waardoor het welzijn van de dieren in het gedrang is gekomen?
Oeps, ik dacht dat Mirri 'm geopend had.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als de TT van de 2 SC's geleden was blijven staan had deze zelfs niets met schaatsen te maken gehad, en als jullie deze titel gewoon niet aanpassen zal ik er geen meer met schaatsen openen![]()
Wie is GL ?
kun je de titel niet beter veranderen in SPT en POL oidquote:Op woensdag 22 november 2006 15:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oeps, ik dacht dat Mirri 'm geopend had.
Ik zal 'm laten staan, mits beloofd dat er geen schaatsen meer in de TT komt voortaan....
en GL = GroenLinks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |