quote:04/24/2007 09:15 AM - 10:00 AM Festus, MO Living Faith Church 2170 Buck Creek Rd. This is for the funeral of Army Staff Sgt. Brandon Wallace. It should go without saying that the most important rule of war is to KNOW YOUR ENEMY. Wake up, America! You Enemy Is God! He is the one who slew Brandon Wallace! He is the One killing your kids day by day. Your destructions draweth nigh! Repent of all ungodliness, and mourn in sack cloth in ashes! You're a doomed people! You will soon join Brandon Wallace in Hell!
Is dat al geweest?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:40 schreef Mugger het volgende:
Het mooiste moment uit deze docu is wanneer Louis de geweldige "newsflash brainiac" opmerking maakt, in een discussie met een nitwit genaamd Steve (dacht ik) over Jezus en de joden.
Welja, verlaag je maar tot hun niveau. Daar zal de wereld beter van worden.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:46 schreef Toon_Tetten het volgende:
die mensen zijn om te huilen, psychisch gestoord en verpest en ze moeten dood![]()
ik wist dat iemand dat ging quoten, maar ik kan nu weer zeggen dat jij je ook verlaagd tot hun niveau, want jij zegt dat ik me verlaag tot hun niveau, dus veroordeel je mij, wat hun dus ook de hele tijd doen, anderen veroordelen, en jezelf beter voelen. blablaquote:Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Welja, verlaag je maar tot hun niveau. Daar zal de wereld beter van worden.![]()
ja dat is al geweest nu. Ik had verwacht dat die mensen hem allang hadden weggestuurd. Ik kijk altijd met plezier naar dit programmaquote:
Tja, dat zal de ouders ook overkomen zijn toen ze klein waren. Die weten eigenlijk ook niet beter. Die oude vent, die was eigenlijk nog het engste...die is alles begonnen.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het ergste vond ik dat zelfs hun kinderen zo gebrainwasht zijn.![]()
Was dat het moment dat die nitwit begon over dat Joden fout waren want ze hadden tenslotte Jezus aan het kruis gehangen en Louis antwoordde dat dat toch echt de Romeinen waren en dat hij dat als Bijbbellezer toch wel zou moeten weten (of zoiets?)quote:Op zondag 27 mei 2007 21:40 schreef Mugger het volgende:
Het mooiste moment uit deze docu is wanneer Louis de geweldige "newsflash brainiac" opmerking maakt, in een discussie met een nitwit genaamd Steve (dacht ik) over Jezus en de joden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |